The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
2-2 in onze stand en wat een week voor de boeg!

CC: Starace, Monaco, Horna, Volandri, Haas, Gabash, Tipsa, Troicki
Ad: Roitman, Andreev, Ventura, Querrey, Lu, Soderling, Spadea, Vliegen, Moya

Ik ben vooral voor de grotere toernooien gegaan, dus in Zagreb maar 2 gasten. Vooral Memphis was erg zwak, dus daar heel veel gasten gekocht.

Kan een week van grote verschillen worden, maar ons kennende zal het wel weer om 10 puntjes gaan Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zo! dat wordt een leuke week! succes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:2-2 in onze stand en wat een week voor de boeg!

CC: Starace, Monaco, Horna, Volandri, Haas, Gabash, Tipsa, Troicki
Ad: Roitman, Andreev, Ventura, Querrey, Lu, Soderling, Spadea, Vliegen, Moya

Ik ben vooral voor de grotere toernooien gegaan, dus in Zagreb maar 2 gasten. Vooral Memphis was erg zwak, dus daar heel veel gasten gekocht.

Kan een week van grote verschillen worden, maar ons kennende zal het wel weer om 10 puntjes gaan Wink

CC: Starace, Monaco, Horna, Volandri, Haas, Gabash, Tipsa, Troicki
Ad: Ventura, Querrey, Soderling, Vliegen, Moya

Ik kan er niets aan doen ad, maar ik moet er bij jou echt al 4 wegstrepen voor 0 punten. en met querrey kom je nog goed weg omdat russell een lamme arm kreeg op *5-3. Doet er niets aan af dat ik er goed voor sta.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Vliegen ook weg voor 0. Mijn helden zitten er allemaal nog in. 8-4 nu in spelers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
heeft iemand de 06 van Ad voor mij per PB ik moet hem vanavond even wat smsen vroeg hij
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Nou, feli man. Dit was weer een dramaweek a la de Aus Open. Hopelijk een van de laatsten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
en uiteindelijk blijf ik je maar net voor door die rare soderling.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zoals ik van tevoren al voorspeld had Wink

Allebei een redelijk dramatische week. Volgende week maar weer een topweek voor beiden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
laten we 't hopen. al die knakkers die nu ineens presteren na een week waarin ze ook al goed waren. vreselijk. ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Behoorlijke verschillen.

CC: Tipsa, Isner, Delic, Guccione, Soderling en Kiefer
Ad: Berdych, Santoro, Melzer en Bjorkman


Jij bent voor de wat kleinere gokjes gegaan in Isner, Tipsa, Delic en Soderling. Vooral Soderling vind ik nogal opportunistisch en Tipsa is ook wel een gok.
Guccione vind ik wel slim, maar die kon ik niet meer zien helaas. Kiefer is ook wel goed denk ik.

We zullen het wel zien, zal wel weer binnen de 10 punten zijn Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nu maar hopen dat de q's het goed gaan doen. delic-melzer wordt belangrijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kut van tipsa. nu moet delic echt melzer gaan pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je weet dat Soderling zich terug getrokken heeft toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ja zeker. dat doet er niet toe. aangezien ik verwacht dat alleen berdych van jou de 2e ronde haalt en daarin sneuvelt tegen ferrer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Berdych zit al in de 2e ronde, net als Santoro. Als Melzer van Delic wint, dan doet het er zeker toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
je snapt dat ik de 3e ronde bedoel. daarom zeg ik elke keer ook dat melzer-delic cruciaal wordt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar het doet er natuurlijk wel toe dat Soderling eruit ligt.

En wie moet voor jou 15 punten halen dan die Berdych gaat halen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tuurlijk is 't balen dat soderling niet komt. ik had 't kunnen weten maar ga geen 2 weken achter elkaar de mist met 'm in terwijl ie nog zo goedkoop is.
vorige week moest ie ook nog eens van een ander continent komen.
en ik ben benieuwd naar wat kiefer deze week gaat doen. zie hem wel ver komen. de rest is niet heel best wat ik heb. maar we waren 't er ook al vroeg over eens dat de verschillen weer eens kwijt zijn. we zullen deze week weer vaker bondgenoten dan concurrenten zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CC: Isner, Delic, Guccione, Kiefer
Ad: Berdych, Santoro

Santoro gaat er vandaag voor 99% zeker af voor 5 punten. Dan moet Berdych Ferrer al verslaan wil je me pakken deze week.

Delic =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
O ja? Berdych en Santoro samen 20 punten als Berdych van Lopez wint. Jouw gasten hebben pas 14 punten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dit gaat wel goed komen deze week. santoro hooguit 5 games tegen djoko mag ik hopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, schiet mij maar lek. Heb er weinig zin in meer zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC: Isner(3), Delic(4), Guccione(4), Kiefer(3)
Ad: 10 punten

de weekwinst is dus al binnen. nu afwachten hoe groot de schade voor je gaat worden. kiefer is erg belangrijk. querrey is vrij vaak gekozen. isner lijkt me duidelijk favoriet. delic is 50/50 en guccione mag stunten tegen canas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CC: Isner(3), Delic(9)
Ad: 3 punten
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vorige week dus wel weer gewonnen maar 't was beide niet veel. dit wordt weer een gekke week.

AD: Djoko, Nishikori, Llodra
CC: Tipsa, Murray, Querrey, Odesnik, Bjorkman, Ginepri, Mathieu, Giraldo
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bjorkman, PHM, Tipsa?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat is er mis met phm?

daar gaan buurs en ik goede zaken mee doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mocht hij al van Tsonga winnen, dan zal Nadal toch wel exit worden, hoe matig Rafa ook in vorm is.
En voor 15 punten is hij niet rendabel.
En Tipsa en Bjorkman kunnen, maar ik vind het wel gokken voor waarsch weinig punten.

Alles zal vallen of staan met Djoko deze week voor mij. Hij heeft het eerder voor me gedaan, daar hou ik me dan maar aan vast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4 van de 6 spelers die een 1e ronde moeten zijn al door! Tipsa en Querrey zullen snel volgen.

Waarom heb jij nishikori eigenlijk als opvuller genomen? niet omdat ie de makkelijkste loting heeft van de qualies. eerst cilic, dan Ljubo. en laten we nou niet doen of ie de q's met 2 vingers in de neus won. Hij mag er meteen wel uit, kan ik me wat jou betreft mooi op djoko richten. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nishikori is samen met Haase de enige quali die echt wat kan en een serieuze kans heeft in de 2e ronde. De rest allemaal niet.

En het begint wederom niet goed, maar de echte punten worden eind volgende week pas verdeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: