The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
centre court Wrote:wat is er mis met phm?

daar gaan buurs en ik goede zaken mee doen.

phm is gewoon een faler! Kan alleen maar minder dan 15pnt worden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:wat is er mis met phm?

daar gaan buurs en ik goede zaken mee doen.

phm is gewoon een faler! Kan alleen maar minder dan 15pnt worden.

iig paar punten inlopen op haggie :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:wat is er mis met phm?

daar gaan buurs en ik goede zaken mee doen.

phm is gewoon een faler! Kan alleen maar minder dan 15pnt worden.

iig paar punten inlopen op haggie :-"

Ik heb niet veel tot geen troeven meer deze week. Hopen dat Djoko snel eruit vliegt, Blake mag ver komen.

(En nu moeten wij hem maar weer eens peren uit dit topic van onze rivalen) Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Vorige week dus wel weer gewonnen maar 't was beide niet veel. dit wordt weer een gekke week.

AD: Djoko
CC: Murray, Querrey, Odesnik, Bjorkman, Mathieu + 7 punten

Kan nog alle kanten op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maak daar maar het volgende van:

Ad: Djoko
CC: Murray, Querrey, PHM en 16 punten

PHM en Querrey zie ik de komende ronde verliezen, dan hang het van Murray en Djoko af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik snap er dan misschien weinig van, maar ik pak wel 58 punten op je deze week. En ik ben je voorbij, eindelijk de achterstand van de AO achterhaald Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bijna 8000 euro aan verschillen deze week! :Big Grin

AD: Gulbis, Youzhny, Kunitsyn, Querrey, Spadea, Anderson, Haase, Nalbandian, Cilic, Becker
CC: Djokovic, Blake, Fish

Beetje hetzelfde verhaal als vorige week. Nu heb ik Djoko! Afwachten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Bijna 8000 euro aan verschillen deze week! :Big Grin

AD: Gulbis, Youzhny, Kunitsyn, Querrey, Spadea, Anderson, Haase, Nalbandian, Cilic, Becker
CC: Djokovic, Blake, Fish

Beetje hetzelfde verhaal als vorige week. Nu heb ik Djoko! Afwachten.

AD: Gulbis, Youzhny, Anderson + 17 punten
CC: Blake

Mijn verlies wordt niets eens zo dik deze week. Had ik na het verlies van djoko niet durven dromen.
ALS djoko ''gewoon'' van die gekke cowboy had gewonnen had ik je knikkerhard verslagen deze week. Blake/Djoko tegen Youzhny/Gulbis(tegen davy nu) was geweldig geweest. Nu moet James de schade beperken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Weer als als als... #-o
ALs Federer "gewoon" de AO had gewonnen, had ik nu bovenaan gestaan.

En we zullen zien hoe groot het verschil wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Weer als als als... #-o
ALs Federer "gewoon" de AO had gewonnen, had ik nu bovenaan gestaan.

En we zullen zien hoe groot het verschil wordt...

Youzhny verliest van Reynolds. Gulbis haalt ook geeen punten meer! Anderson moet ook eens ophouden nu :roll: ..
Hoeft Blake nog maar 2 rondes te winnen om die 17 punten extra te halen.

Makkie voor CC
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als ik hier de schade beperk tot een verlies van een punt of 50 dan ben ik dik tevreden. 5500 euro naar huis voor 1 punt is meestal niet op te vangen. maar dat komt nu wel goed heb ik 't idee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Weer als als als... #-o
ALs Federer "gewoon" de AO had gewonnen, had ik nu bovenaan gestaan.

En we zullen zien hoe groot het verschil wordt...

Youzhny verliest van Reynolds. Gulbis haalt ook geeen punten meer! Anderson moet ook eens ophouden nu :roll: ..
Hoeft Blake nog maar 2 rondes te winnen om die 17 punten extra te halen.

Makkie voor CC
Wat ben je toch stellig, lijkt me niet op z'n plek gezien je afgelopen weken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helaas maar 19 punten meer deze week. Dat had ik toch anders verwacht na vorige week vrijdag. Maar goed, wel weer uitgelopen, prima dus.

Mooi ook, om die stelligheid van Haggeman keihard afgestraft te zien worden :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch knap, 19 op CC en 12 op mij, met onze Djokovic voor ruim 5000 al in de eerste ronde eruit.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haha, lul het maar recht, met je "makkie voor CC" :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Als ik hier de schade beperk tot een verlies van een punt of 50 dan ben ik dik tevreden. 5500 euro naar huis voor 1 punt is meestal niet op te vangen. maar dat komt nu wel goed heb ik 't idee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CC: Berrer, Capdeville, Spadea, Fish, Gulbis, Querrey, Ginepri, Isner, Safin, Delic
AD: Hartfield, Granollers, Troicky, Odesnik, Andujar, Starace, Gimeno-T, Almagro, C.Rochus, Cuevas

Ik heb Delic er al uit. Bij jou staat Cuevas 5-2 achter in de 1e set. verder veel gravelaars van jou tegen wat betere spelers die niet graag op gravel spelen van mij. het is een totale verkeerde inschatting geweest maar ik ben er niet zo rouwig om, als je ziet wat voor spelers hier doorgaans winnen dan is er nog wel iets mogelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
CC dacht volgens mij dat Houston hardcourt was !
Reply
faas wilkes naar inter
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
74 punten meer in zo'n kleine week :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Houston was omgetoverd in gravel he :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kohl-Kiefer was een hele belangrijke voor ons, maar die ging volgens verwachting naar Kohl.
Querrey gaat dan weer onverwachts naar jou.

Nu blijft er dit over:

CC: Querrey, Ferrero en Gasquet plus 25 punten
Ad: Nadal en Kohl

Als Nadal van Ferrero wint, kan het een slinke klapper worden deze week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat maakt ferrero uit?
Reply
Heb het al aangepast, CC heeft JCF ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gasquet pakt 70 punten :!:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Matige winst vorige week, maar nu weer heel veel verschillen:

CC: Nieminen, Haase, Cilic, Seppi, Haas
Ad: Martin, Gremel, Daniel, Granollers, Kukushkin, Schukin, Lapentti, Safin, Vliegen

Geen Daniel, Gremel en Lapentti vind ik wel opvallend. Voor de rest ben jij voor de wat grotere jongens gegaan waar ik voor de kleintjes ben gegaan.
Succes!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
leuk! Nieminen past precies in het budget dus maar genomen als gokje! verder weinig kleine jongens in barcelona. nog 2 overwinningen nog maar 5 punten is te weinig. De meeste van die jongens zie ik geen 3 wedstrijden winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee oke, maar een aantal zijn voor 5 punten ook al rendabel en ik zie het bijv. wel Gremel-Daniel worden in de 3e ronde...

En dan moet Haas en Nieminen bijv. de kwartfinale halen en dat is nog maar de vraag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helaas vallen Vliegen en Lapentti nipt verkeerd. Cilic-PHM wordt belangrijk morgen.

Nu is het:

CC: Cilic
Ad: Safin, Gremel plus 18 punten
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: