The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
Ad Wim Wrote:Knapperd =D>

Dank je :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Forum is om te discusseren he :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik kraak je niet af, maar geef gewoon mijn mening, zoals jij dat ook weleens doet :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En ik erken dat het stom is. Maar het was wel een gok, en ik heb gewoon verloren. Maar als Blake niet de finale haalt, ben ik alsnog wel tevreden, want het was Roddick en Carlsen of Blake.
Bovendien ben ik blij dat het in zo'n kleine week gebeurt. En ik wist echt niet wie ik anders moest nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vond 't ook onvoorstelbaar dat er mensen zijn die hem namen. Maar daar waren naast ad ook nog wat toppers bij in 't klassement(tampie?) dus ik dacht dat 't met hem wel goed zou zitten. Neemt niet weg dat ik hier erg blij mee ben. Scheelt een hoop mensen een hoop punten dus kan nu wel wat hebben.

Maar niet getreurd ad, ik ben vannacht Reynolds(320 euro) kwijtgeraakt! :wink:

Waar ik overigens voor 't lezen van 't bericht over roddick wel van baalde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Vond 't ook onvoorstelbaar dat er mensen zijn die hem namen. Maar daar waren naast ad ook nog wat toppers bij in 't klassement(tampie?) dus ik dacht dat 't met hem wel goed zou zitten. Neemt niet weg dat ik hier erg blij mee ben. Scheelt een hoop mensen een hoop punten dus kan nu wel wat hebben.

Maar niet getreurd ad, ik ben vannacht Reynolds(320 euro) kwijtgeraakt! :wink:

Waar ik overigens voor 't lezen van 't bericht over roddick wel van baalde.
En jij neemt hem wel voor Haggie :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En ik erken dat het stom is. Maar het was wel een gok, en ik heb gewoon verloren. Maar als Blake niet de finale haalt, ben ik alsnog wel tevreden, want het was Roddick en Carlsen of Blake.
Bovendien ben ik blij dat het in zo'n kleine week gebeurt. En ik wist echt niet wie ik anders moest nemen.

Ik ben ook benieuwd naar Blake, aangezien hij redelijk wisselvallig is.
En lastige loting: eerst Kim in vorm :8: , dan Safin/Mahut en dan waarschijnlijk Grosjean die onderling 3-0 voor staat. :roll:

En dan is hij nog niet rendabel :wink:

Maar goed, als hij net zo speelt als 2 weken geleden is hij moeilijk te stoppen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Vond 't ook onvoorstelbaar dat er mensen zijn die hem namen. Maar daar waren naast ad ook nog wat toppers bij in 't klassement(tampie?) dus ik dacht dat 't met hem wel goed zou zitten. Neemt niet weg dat ik hier erg blij mee ben. Scheelt een hoop mensen een hoop punten dus kan nu wel wat hebben.

Maar niet getreurd ad, ik ben vannacht Reynolds(320 euro) kwijtgeraakt! :wink:

Waar ik overigens voor 't lezen van 't bericht over roddick wel van baalde.
En jij neemt hem wel voor Haggie :roll:

Zo schakel je je concurrenten uit :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dit wirdt wel een zware week voor mij, want ik zie net dat vrijwel niemand om mij heen Roddick heeft. Een week van de schade beperken aldus, en dat al op dinsdagochtend :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dit wirdt wel een zware week voor mij, want ik zie net dat vrijwel niemand om mij heen Roddick heeft. Een week van de schade beperken aldus, en dat al op dinsdagochtend :cry:

ook mét roddick zou 't een zware week voor je geworden zijn. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat zullen we nog wel eens zien. Voor de rest waren de uitslagen prima voor mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Vond 't ook onvoorstelbaar dat er mensen zijn die hem namen. Maar daar waren naast ad ook nog wat toppers bij in 't klassement(tampie?) dus ik dacht dat 't met hem wel goed zou zitten. Neemt niet weg dat ik hier erg blij mee ben. Scheelt een hoop mensen een hoop punten dus kan nu wel wat hebben.

Maar niet getreurd ad, ik ben vannacht Reynolds(320 euro) kwijtgeraakt! :wink:

Waar ik overigens voor 't lezen van 't bericht over roddick wel van baalde.
En jij neemt hem wel voor Haggie :roll:

Zo schakel je je concurrenten uit :Big Grin

:lol:

Bij deze mijn welgemeende excuses aan haggie. Ik moest gisteren ook kwart voor 9 weg van huis en hoorde om half 9 dat ik haggie's team moest maken en ook Scholten! belde vanuit Italie dat ik zijn team even moest maken. Daar zal naar alle waarschijnlijkheid ook roddick inzitten want moest echt snel de grote jongens voor hun aanvinken. Heb zelf bijv. ook niet de wedstrijd van Dlouhy af kunnen kijken(gegokt en gewonnen) en van robredo-minar heb ik helemaal niks gezien. robredo had 't lastig dus heb er goede hoop op dat ie niet ver komt deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Dat zullen we nog wel eens zien. Voor de rest waren de uitslagen prima voor mij.

ad hoezo heb jij geen calleri? meer hebben hem niet hoor, dus ik val je niet aan, maar weten jullie meer als mij over zijn deelname? als ie komt spelen is ie voor 100% zeker halve finalist. En dat voor 600 euro én hij is in vorm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Nogmaals... weinig grote tegen veel kleine dus. Even een paar punten.
- Waarom Murray als je altijd zo op 'm afgeeft? Lopez was goed op gravel 2 weken geleden en is op HC en gras misschien wel beter als op gravel.
- Waarom weer geen Calleri? verwacht je dat hij niet komt? anders pakt ie met z'n verkeerde hand nog 15 punten... Of zie ik dat verkeerd?
- Roddick vorige week opgegeven zonder te spelen. Vast geen lichte blessure dan.
-Murray heeft zo zijn weekjes en deze week heeft ie echt een makkelijke loting tot de kwart. Daar moet zelfs hij van kunnen winnen. En ik hoef hem nu niet te zien gelukkig.

-Calleri zal misschien wel komen opdagen, maar er natuurlijk met de pet naar gooien. Volgende week TMS en hij is toch ook vrij goed op HC, zeker nu hij zo in vorm is. Bovendien is hij ook weer niet zo constant dat hij zomaar van iedereen wint.

-Roddick is inmiddels bekend. Gegokt en verloren. Gewoon te weinig tijd aan mijn team besteed en snel een paar grote jongens gekozen in Washington. Ik had geen zin om allemaal te gaan uitrekenen hoe het zat met de rendabiliteit van de spelers en zag ook niet echt makkelijk eerste rondes, behalve dan Carlsen, Gimelstob en Safin die ik wel heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gimelstob is er dan ook nog uit, maar die heeft iedereen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zullen we nog wel eens zien. Voor de rest waren de uitslagen prima voor mij.

ad hoezo heb jij geen calleri? meer hebben hem niet hoor, dus ik val je niet aan, maar weten jullie meer als mij over zijn deelname? als ie komt spelen is ie voor 100% zeker halve finalist. En dat voor 600 euro én hij is in vorm.
Lees maar mijn vorige post.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb voor calleri 15 punten opgeschreven, ga er vanuit dat ik dat kan laten staan. hij is nu in vorm op gravel, denk dat ie deze loting niet aan zich voorbij zal laten gaan. Weet niet of zo'n HC master hem zo aanspreekt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Vond 't ook onvoorstelbaar dat er mensen zijn die hem namen. Maar daar waren naast ad ook nog wat toppers bij in 't klassement(tampie?) dus ik dacht dat 't met hem wel goed zou zitten. Neemt niet weg dat ik hier erg blij mee ben. Scheelt een hoop mensen een hoop punten dus kan nu wel wat hebben.

Maar niet getreurd ad, ik ben vannacht Reynolds(320 euro) kwijtgeraakt! :wink:

Waar ik overigens voor 't lezen van 't bericht over roddick wel van baalde.
En jij neemt hem wel voor Haggie :roll:

Zo schakel je je concurrenten uit :Big Grin

:lol:

Bij deze mijn welgemeende excuses aan haggie. Ik moest gisteren ook kwart voor 9 weg van huis en hoorde om half 9 dat ik haggie's team moest maken en ook Scholten! belde vanuit Italie dat ik zijn team even moest maken. Daar zal naar alle waarschijnlijkheid ook roddick inzitten want moest echt snel de grote jongens voor hun aanvinken. Heb zelf bijv. ook niet de wedstrijd van Dlouhy af kunnen kijken(gegokt en gewonnen) en van robredo-minar heb ik helemaal niks gezien. robredo had 't lastig dus heb er goede hoop op dat ie niet ver komt deze week.

Ik mag nog blij zijn dat CC mijn team heeft gemaakt. Ik zat echt in de knoei met de tijd, omdat het trainen weer begon. Het zal echt niet bewust zijn dat hij Roddick erin zette, laten we het op tijdgebrek houden... :wink:

CC pak ik in de vakantie nog wel terug. Morgen is het zover. Griekenland here we come!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:Heb voor calleri 15 punten opgeschreven, ga er vanuit dat ik dat kan laten staan. hij is nu in vorm op gravel, denk dat ie deze loting niet aan zich voorbij zal laten gaan. Weet niet of zo'n HC master hem zo aanspreekt.
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Als hij vandaag dik wint, zou ie inderdaad wel 15 punten kunnen halen. Maar hij is best goed op HC, ook zeker dit jaar en je weet ook hoe het gaat met mensen die een week ervoor een toernooi hebben gewonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Heb voor calleri 15 punten opgeschreven, ga er vanuit dat ik dat kan laten staan. hij is nu in vorm op gravel, denk dat ie deze loting niet aan zich voorbij zal laten gaan. Weet niet of zo'n HC master hem zo aanspreekt.
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Als hij vandaag dik wint, zou ie inderdaad wel 15 punten kunnen halen. Maar hij is best goed op HC, ook zeker dit jaar en je weet ook hoe het gaat met mensen die een week ervoor een toernooi hebben gewonnen.

Calleri is natuurlijk volgende week niet geplaatst en zal waarschijnlijk een lastige loting hebben.

Hij zal dus deze week nog mooi wat ranking punten bij elkaar kunnen sprokkelen.
Al zal zijn 1e ronde partij niet makkelijk zijn.

We zullen het zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Gimelstob is er dan ook nog uit, maar die heeft iedereen.

IK NIET!!!!!!!
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
jongens deze discussies horen in 't sopot/washington-topic. gelieve dit topic schoon te houden voor discussie tussen ad en ondergetekende. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick blijft wel echt balen. Gisteren kwamen onverwacht een aantal vrienden langs en we besloten een pokeravondje te houden. Halverwege een toernooitje, ik stond echt goed, bedacht ik me opeens dat het al 2148 uur was. En ik had eigenlijk alleen nog maar de spelers in Sopot genomen. Ik had dus exact 12 minuten om nog 8000 euro te besteden in Washington. Snel even gekeken naar makkelijk te voorspellen eerste rondes. Ik had eerst trouwens ook Agassi, maar heb toch maar Fish en Murray genomen. Ik wist dat Roddick een risico zou zijn, maar ik ging er echt vanuit dat hij uit voorzorg niet speelde vorige week en dit toernooi belangrijker vond, ook omdat hij hier punten te verdedigen had.
Ik had eerst Blake, maar ik had daar ook Safin al, dus ben ik maar voor Roddick en Carlsen gegaan. Dat heeft natuurlijk vreselijk uitgepakt, maar misschien valt het mee als Blake er snel uit gaat.

Maar ja, mijn vriendin is vannacht terug gekomen van vakantie. Je moet het toch in perspectief blijven zien allemaal :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
de eerste 2 spelers van mij die jij niet hebt op de baan ad.

daniel moet tegen vassalo arguello(die ik ook heb) en monaco moet tegen melzer.

hup daniel en monaco!

ook gaudio op de baan, die mag er best meteen uit. vanek-di mauro is een belangrijke, de winnaar pakt minimaal 8 punten. hup vanek!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vanek wint wel joh, die is in vorm. Di Mauro totaal niet.

Gaudio is toch niet echt vaak gekozen en Pashanski zie ik wel een paar keer. Maakt mij niet zo heel veel uit die pot.

Daniel moet er natuurlijk wel meteen uit en daar ga ik ook wel vanuit tegen Vassallo. Gek dat Daniel zovaak gekozen is. Ging er vorige week toch gladjes af tegen Pavel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
toen ik wegging thuis waren de q's nog niet geplaatst. vassalo is net de beste q en zal ook wel winnen, maar anders kon daniel best wat doen, ook als stok achter de deur bij chela waarvan je ook niet weet wat ie doet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
de volgende troef op de baan ad. Kohlschreiber! zie ik wel in staat om 8 puntjes te pakken. eerst berlocq en dan dlouhy moet te doen zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je bent Daniel iig kwijt voor 1 punt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je bent Daniel iig kwijt voor 1 punt.

anders was ik vassalo kwijt ad. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: