The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
#1
Interessante lastige loting...hiermee gaan wel verschillen gemaakt worden komende week denk ik  Cool
2-3-2
Reply
#2
ik ga er vanavond eens goed voor zitten......
Reply
#3
Zo klaar. Mijn team bestaat uit 9 toptennissers!
Reply
#4
Ben voor Haase gegaan, maar hoorde zojuist dat zijn coach vandaag terecht staat, te laat...

Verder vrij standaard met Wawrinka als grote troef (en Pouille iets kleiner).
Wist niet wat ik anders met m'n geld aan moest. Denk dat ik dan een team a la CC gehad had, maar Carreno en Zverev zijn niet al te constant en komen net van toernooiwinst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Van de top 10 meest gekozen spelers, heb ik er 7 in mijn gelederen. Kan dus niet echt een heel verkeerd team zijn. Ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken.....
Reply
#6
9 spelers. 8 daarvan zijn de 8 meest gekozen spelers. De 9e is opvuller Copil. Zeer standaard dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
Vos met alleen Haase? Auw. 

Sowieso een aantal in de top 20 zonder team.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
(08-05-2017, 11:15 AM)rikbetert Wrote: Van de top 10 meest gekozen spelers, heb ik er 7 in mijn gelederen. Kan dus niet echt een heel verkeerd team zijn. Ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken.....

Altijd de FTM-groep selecteren hè, dan heb je echt een goede graadmeter.
En het is toch sowieso geen verkeerd team met je sheetje?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Klasse Robin, Berdych is ook te pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
3 uit de top 5 met Granollers, hehe.

Monfils-Simon 6-0 0-6 3-0, alleen bij die twee...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Oei, koploper met Sock.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Ferrer en Cuevas waren erg dicht bij uitschakeling. Dat is dan weer jammer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
(08-05-2017, 05:50 PM)Ad Wim Wrote: Oei, koploper met Sock.

Yep, pure gevoelskeuze..helaas. Had natuurlijk beter voor verstandskeuze Goffin kunnen gaan Undecided
Cuevas wint gelukkig wel derde set tie-break. 
Vandaag 3 wedstrijden gezien, 3x derde set tiebreak.Benadrukt nog maar eens hoe dicht het bij elkaar ligt allemaal !
2-3-2
Reply
#14
Nadal trouwens niet helemaal fit..oor ontsteking. Speelt daarom pas woensdag.
2-3-2
Reply
#15
(08-05-2017, 06:38 PM)Kraai Wrote: Nadal trouwens niet helemaal fit..oor ontsteking. Speelt daarom pas woensdag.

Cuevas en sock...

Lopez en escobedo...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
Wat bedoel je buursmans
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
(08-05-2017, 08:23 PM)centre court Wrote: Wat bedoel je buursmans

Die heeft kraai in zn team
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
(08-05-2017, 11:36 AM)Ad Wim Wrote:
(08-05-2017, 11:15 AM)rikbetert Wrote: Van de top 10 meest gekozen spelers, heb ik er 7 in mijn gelederen. Kan dus niet echt een heel verkeerd team zijn. Ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken.....

Altijd de FTM-groep selecteren hè, dan heb je echt een goede graadmeter.
En het is toch sowieso geen verkeerd team met je sheetje?

Ik heb geen SHEETJE!!!! Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen, daarna geef ik het op ;-)
Iedere keer als je een team maakt is er een soort puzzel die je moet oplossen. Deze puzzel heet in de wiskunde het knapzakprobleem.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Knapzakprobleem

Dat wist ik ook niet voordat ik met fantasysport in aanraking kwam. Maar als je die tekst goed leest dan staat er ergens in die tekst :
Er is op dit moment geen algoritme bekend voor dit probleem dat:
  • Altijd het juiste antwoord geeft en,
  • Minder dan exponentiële tijd nodig heeft.
Ik heb een algoritme bedacht om dit probleem te tackelen, wat dus gezien bovenstaande tekst toch vrij uniek is.
@adwim : twee vragen voor jou:
1) kun je na madrid mij de namen van het beste team geven?
2) als je na een toernooi niet in staat bent om het beste team te genereren, hoe moet je dat dan vooraf doen?
Reply
#19
Doe geen moeite om mij iets uit te leggen hoor. 
Het grote verschil met het knapzakprobleem is dat je hier op voorhand niet weet hoeveel punten een speler gaat halen, waarbij bij het knapzakprobleem alle variabelen vast staan.

En laat nou net het inschatten van het aantal punten de hele crux van dit spel zijn...
Achteraf, als alle waardes dus wel bekend zijn, het beste team bepalen is niet zo moeilijk en boeit ook eigenlijk heel weinig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Idd Ad, hallelujah. Leuk al die berekeningen maar komt ook nooit uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#21
Nadal helaas in het voordeel dat hij pas morgen hoeft. Toch blijft mijn vertrouwen groot in de Fog. 

Berekening achteraf maken kan iedereen op dit forum. Niemand acht het echter de moeite waard.
Kei Nishikori





Reply
#22
(09-05-2017, 08:25 AM)Ad Wim Wrote: Achteraf, als alle waardes dus wel bekend zijn, het beste team bepalen is niet zo moeilijk en boeit ook eigenlijk heel weinig.

Dat valt dus eigenlijk best wel tegen. Probeer het voor de gein maar eens.
Reply
#23
Wat heb je er aan dat je achteraf weet wat het beste team is?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Met excel kun je het toch ook? Overzicht spelers: aantal punten delen door de kosten. Sorteren op hoogste bovenaan. Et voila, een overzicht van de meest rendabele spelers achteraf. Daar heb je dus geen miljoen triljard berekeningen voor nodig. (en ja je moet even kijken welke er passen binnen het budget)

Vooraf heb je niet zo veel aan je programma, anders had je nu wel bovenaan gestaan.
Reply
#25
(09-05-2017, 10:42 AM)centre court Wrote: Wat heb je er aan dat je achteraf weet wat het beste team is?

Leren, wat had je moeten kiezen. Hoeveel spelers per toernooi is optimaal etc.
Reply
#26
(09-05-2017, 10:43 AM)rhubarb Wrote: Met excel kun je het toch ook? Overzicht spelers: aantal punten delen door de kosten. Sorteren op hoogste bovenaan. Et voila, een overzicht van de meest rendabele spelers achteraf. Daar heb je dus geen miljoen triljard berekeningen voor nodig. (en ja je moet even kijken welke er passen binnen het budget)

Vooraf heb je niet zo veel aan je programma, anders had je nu wel bovenaan gestaan.

Bij weinig spelers is het wel te doen, maar als het er echt veel worden wordt het toch wel lastig.

Als alle spelers precies zo zouden spelen als ik zou verwachten dan is er geen beter team dan die ik maak. Maar ja er zijn altijd een paar spelers die de boel weer moeten verzieken .....   ;-)
Maar daar heeft iedereen last van.

Het is in ieder geval een boeiend spel. Alleen hebben jullie een andere insteek als ik.
Reply
#27
Ramos en Carreno effe serieus...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
Man man man 4 games halen tegen DSS, dag troef!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#29
Doei Ramos-Vinolas !
Soms loont vooraf H2H kijken toch wel.. Cool
2-3-2
Reply
#30
Daar heb ik helaas geen tijd meer voor. Kijk alleen naar vorm van de laatste weken Doh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: