The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati (TMS)
#91
Haha, goeie buurs. 
Kijk naar z'n onderschrift, eindelijk komt het een beetje uit. 
Nid dat wij hem voor blijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
(17-08-2017, 08:39 PM)buurs Wrote: Je hebt de laatste maanden geluk voor 2 jaar gehad

goede keuzes bedoel je, zelf afgedwongen
altijd als er iemand goed presteert dan is het geluk (buurswet)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#93
Die regen is natuurlijk vervelend. 2 wedstrijden op een dag waarvan de 2e tegen een tricky tegenstander. Is dit indekken? Beetje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Hij heeft geluk dat z'n 2e tegenstander ook minimaal 1,5 set heeft gespeeld die dag. En dan is Nadal met zijn fitheid juist in het voordeel tegen de kreupele Ivo/Kyrgios. 
Het lijkt me wel in het voordeel van Thiem die dag erop.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
Bizar verhaal van Ferrer. Is 1,5 jaar geleden van racket gewisseld, voor het geld. Sinds een maand is ie stiekem weer terug gewisseld naar zijn oude racket (met logo's afgeplakt) en opeens zijn de resultaten er weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Wat een held dan
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
(18-08-2017, 12:05 PM)centre court Wrote: Hij heeft geluk dat z'n 2e tegenstander ook minimaal 1,5 set heeft gespeeld die dag. En dan is Nadal met zijn fitheid juist in het voordeel tegen de kreupele Ivo/Kyrgios. 
Het lijkt me wel in het voordeel van Thiem die dag erop.

Ook dat nog. Wat een pech!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Hmm, had liever Karlovic gehad, maar die slaat moeilijk veel aces en Kyrgios is nu hopelijk moe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Goed zo Nick. Mijn overgebleven drie presteren gelukkig naar behoren.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(18-08-2017, 08:24 PM)Ad Wim Wrote: Hmm, had liever Karlovic gehad, maar die slaat moeilijk veel aces en Kyrgios is nu hopelijk moe.

Moe waarvan ?
Enige wat hij gedaan heeft is serveren en op en neer lopen...rallies waren er niet.
Nadal was slecht tegen Ramos... Undecided
2-3-2
Reply
Moeier dan als ie 2 sets had gespeeld. En zal vast ook niet geweldig gespeeld hebben. Over Nadal lees ik niet zulke slechte berichten. Heb er wel vertrouwen in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Dimi. Hup Isner.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo mijn aangepaste doelstelling gehaald; de meeste punten van degene met Federer. Dank zij John, David en Nick wordt het zelfs nog een heel behoorlijke week. Goed gespeeld jongens.  Bier
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(17-08-2017, 05:23 PM)Kraai Wrote:
(17-08-2017, 10:12 AM)centre court Wrote:
(17-08-2017, 10:09 AM)Kraai Wrote: Kyrgios is de enige die Nadal kan pakken voor de finale...en gaat ook gebeuren denk ik.

Als Nadal wint ben jij gevlogen en zijn Ad en Jorn weer terug in de top.

Ik geef Kyrgios toch echt een goede kans tegen Nadal (als het zover komt) en zelfs als Nadal het toernooi zou winnen dan pak jij bijv bij een halve finale dimi-isner, wat heel goed mogelijk is, al meer punten dan ik en je hebt ook nog Ferrer...dus denk eerder dat jij over mij heen vliegt.

Juist ja..... Icon_evil Icon_evil Icon_evil  

CC Week ! Eusa_clap
2-3-2
Reply
Jezus joh, kansloos ook gewoon. 
Sinds Doha 2014 niks meer op HC gewonnen, hoe kon ik vertrouwen in hem hebben?
Maar dan nog, in zo'n draw niet eens de SF halen is toch ook wel heel treurig. 
Nummer 1 onwaardig, puur gravel. Kijk nou hoe ie presteert sindsdien. Wint ook niks indoor of op gras, belachelijk eigenlijk. Hup Roger.

En dan die Dimitrov ook nog. Vorige week heb ik hem, verliest ie van fucking Haase als ie op zijn sokken de SF kan halen. Nu wint ie misschien gewoon het toernooi...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe moeilijk kan het zijn als ik zonder verstand van tennis bij kyrgios uitkom?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lol dat werkt nu in mijn voordeel
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Zuur, op t laatst lang getwijfeld over Tipsy+youzhny of Ferrer. Anders had ik alle 4 de halve finalisten gehad.
Reply
Een finale Ferrer-Isner zou nog wel leuk zijn, en dat zit er best in. Beiden 50-50 imo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kyrgios dik favoriet imo en die van de bookies. Isner - Dimi lastig te voorspellen idd.
Reply
Kan best zijn, je dacht ook dat Nadal het lastig zou hebben tegen Gasquet en Muller.
Ferrer is herboren en speelt de sterren van de hemel, is ook een lastige tegenstander voor Kyrgios.
Kyrgios licht favoriet door zijn 1e set tegen Nadal, maar hij erkent juist altijd dat partijen tegen toppers het probleem niet zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(14-08-2017, 10:24 AM)centre court Wrote: Roger gaat afzeggen denk ik. 

Daarom wat grote onzekere jongens als dimi en raonic genomen onderin. Grote punten te halen daar. 

Zverev laten liggen. Die zal toch niet 3 weken doortrekken? Had er deze week tegen gasquet al prima afgekund.

Raonic helemaal kut, Dimi top. Dat fed en zverev niet gingen presteren zat er dik in. Geluk met de andere uitslagen deze week. Goede week. Kan een top week worden met Dimi def. Ferrer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(14-08-2017, 10:45 AM)buurs Wrote:
(14-08-2017, 10:26 AM)centre court Wrote: Dat Buurs Kyrgios niet heeft. Past precies in je profiel. Afwijkende redelijk goedkope troef met hoge top. Ik had m graag gehad.

In de partij tegen zverev is hij weer meerdere keren behandeld aan zijn heup.
Hij kwakkelt al maanden en is bij lange niet fit.

Ben er bij Washington ook al ingetrapt.

Verder negatieve hth tegen de in goede vorm verkerende Anderson.

Had hem nou maar genomen. Dat houd ik mezelf ook voor, maar iemand die moet forceren had hem zeker moeten hebben. Juist als je vaak dat soort teams maakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(19-08-2017, 09:18 AM)Ad Wim Wrote: Jezus joh, kansloos ook gewoon. 
Sinds Doha 2014 niks meer op HC gewonnen, hoe kon ik vertrouwen in hem hebben?
Maar dan nog, in zo'n draw niet eens de SF halen is toch ook wel heel treurig. 
Nummer 1 onwaardig, puur gravel. Kijk nou hoe ie presteert sindsdien. Wint ook niks indoor of op gras, belachelijk eigenlijk. Hup Roger.

En dan die Dimitrov ook nog. Vorige week heb ik hem, verliest ie van fucking Haase als ie op zijn sokken de SF kan halen. Nu wint ie misschien gewoon het toernooi...

Hij kan het ook gewoon niet in Cincy. Benoemde hij na z'n partij nog even expliciet. 1x gewonnen hier maar nooit een lekker gevoel gehad. Hij vindt het zelf ook onverklaarbaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(19-08-2017, 01:29 PM)centre court Wrote:
(14-08-2017, 10:45 AM)buurs Wrote:
(14-08-2017, 10:26 AM)centre court Wrote: Dat Buurs Kyrgios niet heeft. Past precies in je profiel. Afwijkende redelijk goedkope troef met hoge top. Ik had m graag gehad.

In de partij tegen zverev is hij weer meerdere keren behandeld aan zijn heup.
Hij kwakkelt al maanden en is bij lange niet fit.

Ben er bij Washington ook al ingetrapt.

Verder negatieve hth tegen de in goede vorm verkerende Anderson.

Had hem nou maar genomen. Dat houd ik mezelf ook voor, maar iemand die moet forceren had hem zeker moeten hebben. Juist als je vaak dat soort teams maakt.

Ik had normaal ook zeker gehad, maar was constant geblesseerd.
Vorige week nog. Zijn loting was ook niet makkelijk.

Dit komt uit het niets.

Als ik vorige week niet had gelezen dat hij nog last van zijn heup had, had ik hem altijd gekozen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Dimi. Nu die finale nog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Geen pijl op te trekken, hoorde ik eerder deze week. Dat is ook wel van toepassing op deze finale. Een geblesseerde speler tegen iemand in dramatische vorm, beiden ook nog eens in hun eerste tms-finale.

4 tbs maken even een verschil van 1000 punten, wow.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
800 punten potje vnv met Nickhop.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gefeliciteerd
Reply


Forum Jump: