The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
wat een dramatische GS. Ik eindig op plek 353 van de 355 ofzo.... Zonder hulp van mijn software breng ik echt enorm slechte teams naar voren. Gelukkig is de vakantie voorbij en kan ik weer op volle sterkte aan de slag. Gelukkig gebruiken jullie mijn software niet. Ik moet er niet aan denken wat er zou gebeuren als jullie je teams zouden optimaliseren. Zo heb ik nog een kansje. Wink
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Ik zou me eerder zorgen maken dat je zo slecht presteert zonder die software...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(05-09-2017, 09:30 AM)buurs Wrote: enorm mooie comeback.
het pilletje heeft toch gewerkt.

een zieke delpo zal geen kans maken tegen federer.

hoeveel geluk heeft federer zeg.

uiteindelijk tot aan de kwartfinale, spelers tegenkomen, die nog nooit van je hebben gewonnen. hth iets van 40-0

en dan in de kwartfinale tegen een zieke speler die uitgeput is Idontgetit

Als argument aanvoeren dat ie tegen spelers speelde waar ie nog nooit van verloren had. Als GOAT. Die buurs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jazeker Carreno Busta..vamos !! Hakkuh 
Volslagen kansloos tegen Kwerrie maar goed die 720 punten zijn binnen ! Cool
2-3-2
Reply
Kwerrie Anderson lijkt me 50-50

Bij Wimbledon had ik Anderson en toen won Sam 

Nu heb ik Sam, dus zet maar in op Anderson
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik.zit aan buurskant met deze, dus ik heb alle vertrouwen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tyfus, even een verschil van 840 punten in een paar tbs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dus 1680 punten op een man of 3 in de top 10 met Anderson.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Querrey.
Heeft alleen maar verdedigd.
En de 3e set weggegeven met 3 df in een game na 40-15.

CC jaar ten top.

Pak die titel nu ook maar, Bakenees!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het zit erop. Niet voor het eerst in al die jaren dat Federer het uiteindelijk verkloot voor me in een GS.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
HAHAHA

Die man wint het hele jaar geen 4 wedstrijden achter elkaar, presteert niks van formaat en verliest de laatste weken zelfs van jan en alleman en nu dit?!
Dat kan alleen bij buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Nadal 2x wint blijf ik nog 2e ook geloof ik. En dan sta ik 500 punten achter op max 1 concurrent. Als Potro de finale haalt is er minimaal 1 iemand definitief uit het zicht. 

Wat heeft die Thiem het verneukt zeg.  Puke
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(28-08-2017, 10:59 AM)buurs Wrote:
(28-08-2017, 10:52 AM)centre court Wrote: Ik had naast de mustpicks ook ong 5000 over. Gekozen voor Kyrgios en Isner. Had ook prima Querrey, Berdych, Dimi, Tsonga, Shapo, Potro, Berdych en Monfils bij kunnen zitten. 
Leuke verschillen met die subtoppers. 

Alles of niets met Federer weglaten is een prima optie op voorhand. Hij is ietwat onzeker, de alternatieven voor hem kunnen dik scoren als hij toch weg valt.

Ik snap niet dat jullie voor 1400 euro Delpo niet hebben.

Favoriet voor 360 punten. Oud winnaar en vorig jaar ook de kwartfinale.

Keurig Delpo!
Zelfs een niet helemaal fitte Delpo wint van Federer.

Erg jammer van de blessures van Monfils, Stebe, Kyrgios en Isner...

Nadal wint nu NID het toernooi!

Vamos!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(07-09-2017, 07:20 AM)Ad Wim Wrote: HAHAHA

Die man wint het hele jaar geen 4 wedstrijden achter elkaar, presteert niks van formaat en verliest de laatste weken zelfs van jan en alleman en nu dit?!
Dat kan alleen bij buurs.

Jij moet niet teveel naar het verleden kijken, maar naar wat iemand in potentie kan.
Wat ik al zei, Delpo is oud winnaar en volgens mij 4x kwartfinalist ondanks al die blessures.

In cincy verloor hij van de latere winnaar.
In Montreal verloor hij van halve finalist Shapo...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De gifbeker is nog lang niet leeg. Wat een faler die Federer. Ik zag die TB die hij complet verneukte, SP op eigen serve en dan een enorme blunder.

Vamos Rafa y Pablo!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(07-09-2017, 11:30 AM)Stille Wrote: De gifbeker is nog lang niet leeg. Wat een faler die Federer. Ik zag die TB die hij complet verneukte, SP op eigen serve en dan een enorme blunder.

Vamos Rafa y Pablo!

Nog erger ..hij had 2x setpunt op eigen service in die tiebreak  Doh Doh
2-3-2
Reply
Federer wilde niet tegen Nadal spelen in deze vorm...
Kei Nishikori





Reply
Delpo miste wel bp voor 4*-0 in de 3e set
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(05-09-2017, 12:23 AM)Ad Wim Wrote: Hahaha, finale?! Jij hebt het echt te hoog in je bol.
Wees blij dat ie tegen de verwachting in van RBA won.

Nog steeds te hoog in mijn bol?

Inzicht en kennis is belangrijk Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu heeft ie opeens weer praatjes hoor, nu ie weer dat geluk heeft van vroeger dat je dramatische keuzes dit jaar een beetje goed maakt.
Onzin redenering natuurlijk, dan had je ook Tsonga of Baghdatis of Murray of Cilic moeten kiezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga had ik
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het mooie is dat Buurs vnv tegen z'n idool moet zijn als ie nog wat wil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik hoop toch echt dat goat het toernooi wint

In deze vorm moet dat ook wel lukken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Rafa. Eentje nog. 

Atlanta en Jornstars zijn wel helemaal terug.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er was iets met Federer, dat kan niet anders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is en blijft een idioot toernooi en een idioot jaar. Anderson in een GS finale was je flink rijk mee gewonnen als je dat begin dit jaar had voorspeld. En Nadal niks op HC gewonnen sinds 2014 en dan gaat ie nu opeens de US Open winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(09-09-2017, 08:43 AM)Ad Wim Wrote: Er was iets met Federer, dat kan niet anders.

De tank van delpo was leeg en Nadal in mega vorm

Vamos!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Rafa uiteraard easy. Qua tegenstand was het niet veel, maar dat hij überhaupt nog iets wint na RG is knap. 
Federer 2 en Nadal 2, wie had dat gedacht. Wat een jaar. Wordt wel tijd dat er weer wat jongens terug komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Met dit team :
K. Anderson
J. Martin del Potro
A. Rublev
P. Carreno Busta
D. Schwartzman
R. Nadal
D. Shapovalov
A. Dolgopolov
R. Albot
N. Mahut
S. Querrey
M. Kukushkin

had je voor 20019 een score van 6350 kunnen halen. Maar ja dat kun je van tevoren allemaal niet bedenken.
Volgens analisten had ik 3 van de 4 halve finalisten in mijn team..... En dan eindig ik op een schamele 353 ste plaats van de 355........ BAH.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(11-09-2017, 09:12 AM)rikbetert Wrote: Met dit team :
K. Anderson
J. Martin del Potro
A. Rublev
P. Carreno Busta
D. Schwartzman
R. Nadal
D. Shapovalov
A. Dolgopolov
R. Albot
N. Mahut
S. Querrey
M. Kukushkin

had je voor 20019 een score van 6350 kunnen halen. Maar ja dat kun je van tevoren allemaal niet bedenken.
Volgens analisten had ik 3 van de 4 halve finalisten in mijn team..... En dan eindig ik op een schamele 353 ste plaats van de 355........ BAH.

Tijd voor een andere modus...
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: