The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADSL
#31
Mijn bankrekening staat open voor gulle donaties! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#32
Marshall Wrote:Maar even in dit topic voortzetten: ik ben ondertussen Wanadoo ADSL Family gebruiker. Tot 20Mb voor 24.95 per maand. Geen problemen mee maar ik denk er nu aan om die KPN schijtzooi ook maar voor de telefoon op te zeggen en Wanadoo Telefonie te nemen. Iemand hier al ervaringen mee?

Qua kosten vrij laag:

Abonnement en betaling Abonnementsprijs € 6,- per maand

Eenmalige aansluitkosten € 24,95
Actie: nu GRATIS

Doorbelasting lijnhuur KPN (optioneel) € 9,95 per maand

Eenmalige administratie­kosten lijnhuur KPN (optioneel) € 9,95

Starttarief € 0,04 per gesprek vaste telefonie, 0,165 naar mobiel

Optioneel? Als je die telefoonlijn neemt dan betaal je gewoon een tientje lijnhuur per maand...en met je telefoon moet je uitkijken aangezien je adsl er ook overheen gaat...geen telefoon = geen internet.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#33
Deportivo Wrote:Optioneel? Als je die telefoonlijn neemt dan betaal je gewoon een tientje lijnhuur per maand...en met je telefoon moet je uitkijken aangezien je adsl er ook overheen gaat...geen telefoon = geen internet.
Klopt, een 'optie' is het dus ook niet echt. Immers "enkel noodzakelijk wanneer u het KPN abbonnement opzegt". Ja duh... Ik zie anders geen voordelen. Maar goed, 9.95 p.m. is nog altijd beter dan de kosten bij KPN.
Enne, wat betreft adsl/telefoon: hoe het werkt weet ik niet maar ze geven aan dat dit kan. Een soort ISDN-lijn dus. Heb ik nu ook alleen (zelfde kassie) alleen nu nog abbo van KPN...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#34
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:Optioneel? Als je die telefoonlijn neemt dan betaal je gewoon een tientje lijnhuur per maand...en met je telefoon moet je uitkijken aangezien je adsl er ook overheen gaat...geen telefoon = geen internet.
Klopt, een 'optie' is het dus ook niet echt. Immers "enkel noodzakelijk wanneer u het KPN abbonnement opzegt". Ja duh... Ik zie anders geen voordelen. Maar goed, 9.95 p.m. is nog altijd beter dan de kosten bij KPN.
Enne, wat betreft adsl/telefoon: hoe het werkt weet ik niet maar ze geven aan dat dit kan. Een soort ISDN-lijn dus. Heb ik nu ook alleen (zelfde kassie) alleen nu nog abbo van KPN...

Ik heb bij een ADSL provider gewerkt, de lijn waarover je internet loopt moet een bestaande lijn zijn, in andere woorden die lijn moet bekend zijn bij de KPN aangezien de KPN ook de lijn moet doormeten en wat dingen in de straatkasten moet aanpassen. Als je je telefoon opzegt bij de KPN zal je een bepaald bedrag aan huur van het netwerk moeten betalen. Dit zit vaak al in bij het bedrag dat je maandelijks aan je telefonie provider moet betalen. Maar dit is niet altijd het geval, dus voordat je overstapt zou ik goed informeren of je inderdaad alleen wanadoo abonnement moet betalen. Die 9,95 betaal je eenmaal als "portering" kosten. Portering houd in het KPN nummer over laten zetten naar Wanadoo.
Al met al is het mogelijk (kon bij Scarlet waar ik werkte ook) alleen zit er erg vaak een addertje onder het gras waar je goed op moet letten anders kon je nog wel eens flink duurder uit zijn.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#35
Deportivo Wrote:Ik heb bij een ADSL provider gewerkt, de lijn waarover je internet loopt moet een bestaande lijn zijn, in andere woorden die lijn moet bekend zijn bij de KPN aangezien de KPN ook de lijn moet doormeten en wat dingen in de straatkasten moet aanpassen. Als je je telefoon opzegt bij de KPN zal je een bepaald bedrag aan huur van het netwerk moeten betalen. Dit zit vaak al in bij het bedrag dat je maandelijks aan je telefonie provider moet betalen. Maar dit is niet altijd het geval, dus voordat je overstapt zou ik goed informeren of je inderdaad alleen wanadoo abonnement moet betalen. Die 9,95 betaal je eenmaal als "portering" kosten. Portering houd in het KPN nummer over laten zetten naar Wanadoo.
Al met al is het mogelijk (kon bij Scarlet waar ik werkte ook) alleen zit er erg vaak een addertje onder het gras waar je goed op moet letten anders kon je nog wel eens flink duurder uit zijn.
Ok thanks, alleen betaal je hier dus eenmalig die porteringkosten en daarna maandelijks de 'huur' van de lijn. En aangezien Wanadoo een dochteronderneming van KPN is (weten veel mensen niet) komt het uiteindelijk in dezelfde lade...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#36
Marshall Wrote:
Deportivo Wrote:Ik heb bij een ADSL provider gewerkt, de lijn waarover je internet loopt moet een bestaande lijn zijn, in andere woorden die lijn moet bekend zijn bij de KPN aangezien de KPN ook de lijn moet doormeten en wat dingen in de straatkasten moet aanpassen. Als je je telefoon opzegt bij de KPN zal je een bepaald bedrag aan huur van het netwerk moeten betalen. Dit zit vaak al in bij het bedrag dat je maandelijks aan je telefonie provider moet betalen. Maar dit is niet altijd het geval, dus voordat je overstapt zou ik goed informeren of je inderdaad alleen wanadoo abonnement moet betalen. Die 9,95 betaal je eenmaal als "portering" kosten. Portering houd in het KPN nummer over laten zetten naar Wanadoo.
Al met al is het mogelijk (kon bij Scarlet waar ik werkte ook) alleen zit er erg vaak een addertje onder het gras waar je goed op moet letten anders kon je nog wel eens flink duurder uit zijn.
Ok thanks, alleen betaal je hier dus eenmalig die porteringkosten en daarna maandelijks de 'huur' van de lijn. En aangezien Wanadoo een dochteronderneming van KPN is (weten veel mensen niet) komt het uiteindelijk in dezelfde lade...

Planet is ook KPN.....Veel mensen hebben een hekel aan KPN en stappen daarom over, niet wetende dat 40% van de markt KPN is...
Maar ik zou je er zeker goed in verdiepen en bel die helpdesk plat met vragen wat je nu precies moet betalen etc, vaak is de reclame zo in elkaar gezet dat het (net niet) misleid maar je ook niet verteld hoe de vork precies in de steel zit.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#37
Marshall Wrote:Ok thanks, alleen betaal je hier dus eenmalig die porteringkosten en daarna maandelijks de 'huur' van de lijn. En aangezien Wanadoo een dochteronderneming van KPN is (weten veel mensen niet) komt het uiteindelijk in dezelfde lade...

Wanadoo is dochter van KPN :eeeek: Dat slaat echt helemaal nergens op. Speedlinq, Planet, Hetnet, Demon, XS4all zijn dochters maar Wanadoo zeker niet. Kom maar op met je bron
Reply
#38
Hoef Wrote:
Marshall Wrote:Ok thanks, alleen betaal je hier dus eenmalig die porteringkosten en daarna maandelijks de 'huur' van de lijn. En aangezien Wanadoo een dochteronderneming van KPN is (weten veel mensen niet) komt het uiteindelijk in dezelfde lade...

Wanadoo is dochter van KPN :eeeek: Dat slaat echt helemaal nergens op. Speedlinq, Planet, Hetnet, Demon, XS4all zijn dochters maar Wanadoo zeker niet. Kom maar op met je bron

Bron? Zowel de 'voorlichter' van Wanadoo als van KPN (onafhankelijk van elkaar...), ga ervan uit dat deze iig de bedrijfsstructuren wel kennen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#39
Ik heb een internetverbinding nodig. Ik heb geen vaste telefoonaanlsuiting (geen abbo). Welke provider raden jullie mij aan?

Internet snelheid moet goed zijn, maar ik download en upload verder niet veel toelie. Gebruik het meer om wat te surfen, forummen, info opzoeken, etc.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
ik heb zelf xs4all en heb daar nooit problemen mee. Ook anderen die ik ken met xs4all hebben echt niks te klagen over die gasten. Als ik 1x per jaar downtime heb is het veel en dat kun je van veel andere providers niet zeggen. Nadeel is wel dat je er ook voor betaald aangezien de prijs vrij hoog ten opzchte van de snelheid die je krijgt maar als je niet veel download van nieuwsgroepen en dergelijke kun je best een lager account nemen. ADSL start is 29,95 per maand en dan download je met ongeveer 150kb/s

Verder kan ik niet echt goeie meningen geven over andere providers...heb alleen chello gehad verder en daar zal ik het maar niet over hebben
Reply
#41
Chello is inderdaad knap ruk
ZElf heb ik wanadoo, en daar heb ik ook geen klachten MEER over.
Eerst lagen ze nogal eens down, maar de laatste maanden nergens meer last van
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#42
Kan ook voor een plaatselijke aanbieder gaan. Zijn inderstaande snelheden te traag voor mijn wensen? Dit is overigens het goedkoopste pakket, pakket hierna heeft 700 Kbits/s download.

Snelheid
Download tot 256 Kbits/s
Upload tot 64 Kbits/s
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Wanadoo (tegenwoordig dus Orange) heb ik ook. Is ook ideaal. Kun je zelfs combineren met telefoon (dan heb je dus wel telefoon)...

Enige waar ik je al direct voor moet waarschuwen is SpeedLinq!!!! Mijn schoonma heeft die een keer aangevraagd. Is uiteindelijk nooit rond gekomen, met fouty op fout op fout en mijn schoonmoeder maar betalen... Servicedesk is rampzalig (een voorbeeld: om 17.10 bellen, in de wacht worden gezet tot 17.50 voor ik dacht 90 cpm ofzo en dan om 17.50 te horen krijgen dat de helpdesk om 1700uur sluit en dus wordt de lijn afgekapt... Voorbeeld 2: Nummer van aansluiting stond verkeerd in het systeem bij hen. "Dan heeft u het verkeerd doorgegeven" Fax erbij gehaald waarop nummer echt goed vermeld stond, "Dan is het nummer in de fax veranderd..
:eeeekSmile

NOOIT wat mee beginnen!
Kijk anders een op internetten.nl
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#44
Ekslem Wrote:Kan ook voor een plaatselijke aanbieder gaan. Zijn inderstaande snelheden te traag voor mijn wensen? Dit is overigens het goedkoopste pakket, pakket hierna heeft 700 Kbits/s download.

Snelheid
Download tot 256 Kbits/s
Upload tot 64 Kbits/s

uhm ter illustratie: ISDN was sneller.

(ik hou altijd aantal kbits/10 aan voor kb/s downloaden, ik weet dat nooit helemaal klopt maar je komt altijd wel redelijk in de buurt) In jouw voorbeeld betekent dat dus maximaal 25kb/s downloaden
Reply
#45
Mac Wrote:
Ekslem Wrote:Kan ook voor een plaatselijke aanbieder gaan. Zijn inderstaande snelheden te traag voor mijn wensen? Dit is overigens het goedkoopste pakket, pakket hierna heeft 700 Kbits/s download.

Snelheid
Download tot 256 Kbits/s
Upload tot 64 Kbits/s

uhm ter illustratie: ISDN was sneller.

(ik hou altijd aantal kbits/10 aan voor kb/s downloaden, ik weet dat nooit helemaal klopt maar je komt altijd wel redelijk in de buurt) In jouw voorbeeld betekent dat dus maximaal 25kb/s downloaden

Das wel heel langzaam!?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Ja, dat is ontzettend traag...

Maareh, wat wil je per maand ongeveer uitgeven?
Reply
#47
T00L Wrote:Ja, dat is ontzettend traag...

Maareh, wat wil je per maand ongeveer uitgeven?

Eurootje of 20 of zo. Als het in kwaliteit/snelheid veel scheelt wil ik er best wat meer voor uitgeven, maar het lieft minder natuurlijk!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#48
dan zou ik toch bij wanadoo gaan kijken gezien de positieve reacties hier. ADSL family zie ik daar staan voor 25 euro per maand(eerste jaar 20) en dan heb je 20Mbit. ADSL starter is 20 euro (eerste jaar 14,95) maar dan heb je 'slechts' 2 Mbit (toch nog altijd goed voor een 200kb/s)

Laatste lijkt me in jouw geval ruim voldoende eigenlijk
Reply
#49
Zal t eens checken. Bedankt iig!

EDIT: :cry:

Quote:jammer
Op jouw adres is Orange ADSL nog niet beschikbaar.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
Jammer... Dan zou ik, ondanks de negatieve ervaringen van forummers hier, toch eens gaan informeren bij Chello. Vriend van me heeft ook Chello en heeft er niks over te klagen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#51
Zit al geruime tijd bij XS4ALL en dat bevalt me nog steeds...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#52
Ik denk dat ik gewoon voor Parelnet ga! :| Alleen zijn die snelheden niet zo denderend heb ik het idee.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#53
Hmmm ADSL is ruk, ik zou voor chello gaan. Ik heb er persoonlijk nooit problemen mee en je internetsnelheid is zoals ie is beloofd.
ADSL inet snelheid word bepaald door de afstand naar de KPN wijkcentrale.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#54
Mac Wrote:dan zou ik toch bij wanadoo gaan kijken gezien de positieve reacties hier. ADSL family zie ik daar staan voor 25 euro per maand(eerste jaar 20) en dan heb je 20Mbit. ADSL starter is 20 euro (eerste jaar 14,95) maar dan heb je 'slechts' 2 Mbit (toch nog altijd goed voor een 200kb/s)

Laatste lijkt me in jouw geval ruim voldoende eigenlijk

voor ADSL family moet je wel weer een telefoonaansluiting hebben, dus dan komt er nog iets van 8 euro per maand bij (belbudget o.i.d.)
Reply
#55
Maarrrrr dan heb je wel goedkoop een vaste lijn! Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#56
Hmm dat Parelnet heeft wel erg slechte prijs/snelheid verhoudingen, maar als je adsl wilt, krijg je weer aansluitkosten voor telefoon en basistelefoonabo. Lastig dus, gewoon de kosten van een paar aanbieders op een rijtje zetten voor een periode van bijv. 1 of 2 jaar en dan kijken wat het interessantst is.

Trouwens,
Mac Wrote:Snelheid
Download tot 256 Kbits/s
Upload tot 64 Kbits/s

uhm ter illustratie: ISDN was sneller.
zo erg is het ook weer niet, isdn is 64 kb/s, evt met dubbele lijn 128.
(maar een upload van 64 mag je echt geen breedband noemen nee)
Reply
#57
hehe had 512 in mn hoofd maar dat zal dan wel mn 1e kabel zijn geweest
Reply
#58
<!-- m --><a class="postlink" href="http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=us&dlc=en&product=1818007&lang=en&docname=c00603955">http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/docu ... =c00603955</a><!-- m -->

Ik kan die voor een mooi prijsje krijgen! Heb alleen niet super veel verstand van PC's. Lijkt me wel iets op het eerste oog! Is het wat? Mis ik iets essentieels?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#59
(security cable not provided)


tsja.... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#60
HP Pavilion Media Center TV
m7580.nl-a PC

Het gaat om deze, bij de link die ik gad staat iets anders dan bij mij :| , maar zal wel om dezelfe gaan neem ik aan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: