The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




[OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken
#31
Fred Naaigaren Wrote:
GAE Wrote:
Fred Naaigaren Wrote:Mocht Excelsior ooit nodig zijn Dennis, dan kun je me altijd effe mailen.
Dat is toch bij me om de hoek en die spelen nooit op zondag thuis, dacht ik.

Ik zal je op de reservelijst zetten. Kan ik je ook op de reservelijst zetten voor Dordrecht, Sparta en Feyenoord? is ook om de hoek :lol:

Sparta is nog wel te doen voor me.

Maar Rotterdam-Zuid kom ik uit geloofsovertuiging niet en hoe dichter bij Dordt, des te slechter het voetbal wordt.
Dordrecht is toch het Arco bolwerk? Heeft die ook eens wat te doen.

Aantekeningen maken voor de krant en "commando's " doorgeven op een pda is wat lastig te combineren en hij is ook niet elke thuiswedstrijd bij dordt.

Ik verwacht overigens ook niet dat de huidige Dordrecht "scout" er mee zal stoppen.

Maar mocht Mist er een keer mee stoppen zal ik wel bij je langs komen voor Sparta
:lol:
Reply
#32
Nog even een klein schopje.

Nog altijd 3 clubs te gaan:

Heracles
Az
Groningen


Wellicht ken je iemand die een seizoenskaart bij 1 van deze clubs heeft en mogelijk wel interesse heeft. Laat hem dan contact opnemen met mij via <!-- e --><a href="mailto:dennisuenk@runningball.info">dennisuenk@runningball.info</a><!-- e -->. Over een referral bonus valt te onderhandelen :lol:
Reply
#33
ow? =P~ dat had ik eerder moeten weten Wink
Reply
#34
Haha jij heb jouw beloning al lang!! Je mag naar Haarlem en Telstar wat wil je nou nog mer :lol:

Als de nood hoog is moet je wat he.
Reply
#35
groningen zou ik wel mensen kennen die het kunnen (en vast ook wel willen) doen, maar zonder seizoenskaart.. mocht blijken dat die toch niet echt (meer)nodig is, kan je me mailen (en ook als de plek voor utrecht vrijkomt :razz: )
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#36
Voor het komende seizoen ben ik nog op zoek naar iemand voor De Graafschap (wellicht in combinatie met wat wedstrijden van Vitesse) (wellicht iets voor Marshall??)

mocht je interesse hebben, dan graag een mailtje naar <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:d.uenk@rball.com">d.uenk@rball.com</a><!-- e -->
Reply
#37
zoek je nog mensen voor Dordrecht
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#38
koop gewoon een seizoenskaart Boca... Wat kost dat voor dordt? 3 tientjes? Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#39
hehe aan zitten denken, maar kan niet keer aangezien ik regelmatig op vrijdag andere verplichtingen heb

en voor 6 euro per keer vind ik het prima :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#40
Bocaloca Wrote:hehe aan zitten denken, maar kan niet keer aangezien ik regelmatig op vrijdag andere verplichtingen heb

en voor 6 euro per keer vind ik het prima :-({|=

dan kun je dit dus ook niet doen aangezien het de bedoeling is dat je elke wedstrijd gaat.
Reply
#41
Bocaloca Wrote:aangezien ik regelmatig op vrijdag andere verplichtingen heb

Als je gezellig spruitjes en aardappelpuree met een gehaktbal eten bij je schoonmoeder en met je vriendin thuis op de bank zitten en televisie koekeloeren als een plicht ziet, is dat toch knap sneu :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#42
Bocaloca Wrote:zoek je nog mensen voor Dordrecht

Als ik mensen voor Dordrecht zocht, dan had ik dat er wel bij gezet :wink:

De Graafschap it is ....tenzij je in Belgie woont, daar heb ik ook nog wel wat opties open staan.
Reply
#43
Treesong Wrote:
Bocaloca Wrote:aangezien ik regelmatig op vrijdag andere verplichtingen heb

Als je gezellig spruitjes en aardappelpuree met een gehaktbal eten bij je schoonmoeder en met je vriendin thuis op de bank zitten en televisie koekeloeren als een plicht ziet, is dat toch knap sneu :|
Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#44
Helaas heeft de Fc Utrecht scout om prive redenen af moeten zien van het scouten van de wedstrijden. Hierdoor ben ik op zoek naar een nieuwe scout voor FC UTRCHT. Mocht je interesse hebben stuur mij dan even een PM.

Ook de positie voor de Graafschap is nog altijd beschikbaar.
Reply
#45
Het is dat ik geen seizoenskaart van de Graafschap heb, anders. :Big Grin
Reply
#46
die kun je aanvragen en wordt door hun terugbetaald.
Reply
#47
Mac Wrote:die kun je aanvragen en wordt door hun terugbetaald.

Serieus? Dan is het eventueel wel een optie, ja (al zullen de scc in Doetinchem wel hard gaan). Zal eens wat nadere informatie vragen, via pm.
Reply
#48
En ik ben weer terug na jaren afwezigheid (nou ja, jaartje dan...). Het eerste wat ik in mijn inbox vind is dit berichtje van Bocaloca... Bestaat dit gebeuren nog of is dat al weer lang achterhaald?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#49
Graafschap nog vrij?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
centre court Wrote:Graafschap nog vrij?

Nee, Chiel_Montange is nog altijd de scout van de Graafschap. Verder zijn er op dit moment ook geen andere clubs vrij.
Reply
#51
Ik ben vanavond naar MVV - Emmen geweest met de seizoenskaart van mijn schoonvader, maar godsammekrake wat een treurigheid in de Jupiler League... :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#52
da is echt nie overal zo hoor :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#53
Ik ben jarenlang dus een belchinees geweest!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#54
Davydoff Wrote:Ik ben jarenlang dus een belchinees geweest!

Sateetje bij?
[Image: view_picture%5B1%5D.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#55
Davydoff Wrote:Ik ben jarenlang dus een belchinees geweest!

Maar wel een hele slechte!
'Doelpunt thuisclub' aanklikken bij een ingooi van de thuisclub, waarbij verscheidene Aziaten miljoenen verloren hebben!
:wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#56
Hoe zou het trouwens met de afhaalchinees zijn?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#57
Davydoff Wrote:Ik ben jarenlang dus een belchinees geweest!

Jij wellicht niet (of misschien inderdaad indirekt wel), maar we hebben er wel eens één gespot op de tribune in Volendam (in de Eredivisie). Volgens mij gebeurt dit bij heel veel wedstrijden in Nederland.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#58
Bij Heerenveen hebben we alleen last van 2 sms-afghanen!

[Image: burka.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#59
:razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#60
Gerben Zonderland Wrote:Hoe zou het trouwens met de afhaalchinees zijn?

Sambal bij? Kloepoek?
Reply


Forum Jump: