The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV (Johan Cruijff Schaal)
#31
waf Wrote:
AssyriskaFF Wrote:
waf Wrote:
T00L Wrote:dat jij tevreden bent over het seizoen als jullie de 2e ronde van de uefa cup bereiken is jouw probleem...

jij suggereert maar een end raak wanneer ik wel of niet tevreden ben. mensen uit oss die de weg van de minste weerstand kiezen en voor ajakkes zijn omdat ze dan lekker vaak kunnen juichen hebben daar geen ene reet zinnigs over te zeggen.

kun je niet beter elk jaar voor de kampioen worden, kun je elk jaar lekker tevreden zitten zijn in je boerenpummelstad in de middle of nowhere.

Wordt je het niet eens een keer zat waf om telkens maar de Ajax-fans hier naar beneden te halen? Net of het verboden is om voor Ajax te zijn. Heb je nou echt niks beters te doen?

nee, dat word ik nooit zat. het blijft leuk om te zien dat ze allemaal geen weerwoord hebben.

ik ben overigens niet voor een verbod op ajakkessupporters. wel voor een verbod op gloryhunters en meelopers zonder eigen identiteit met een veel te grote arrogante kutsmoel. dat is een mening en die verkondig ik zo vaak als ik wil. ik moet toch ook jouw kaasberichten aanschouwen?

en je laatste vraag: meestal heb ik wat beters te doen, nu ff niet.

morgen trowuens naar een huwelijk van zo'n brabantse neus. gezellig hoor. :razz:

Hmm hier kan ik me wel in vinden waf. Op zich wel mee eens. Welke kaasberichten???
Reply
#32
T00L Wrote:
de nieuwe Wrote:Net als vorig jaar, hosanna alom toen Ajax 'm won. En we weten allemaal nog wel hoe het Ajax verder verging dat seizoen. M.a.w. die wedstrijd stelt geen reet voor.

het stoorde mij nog het meest dat afgelopen seizoen door velen als succesvol bestempeld werd, door het winnen van die schaal, de beker en het binnenhalen van de 2e plek.. Maar ja, ik zal wel een van de weinigen zijn voor wie alleen het kampioenschap telt
Zijn toch je Brabantse roots,he?
:wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#33
AssyriskaFF Wrote:
waf Wrote:
AssyriskaFF Wrote:
waf Wrote:
T00L Wrote:dat jij tevreden bent over het seizoen als jullie de 2e ronde van de uefa cup bereiken is jouw probleem...

jij suggereert maar een end raak wanneer ik wel of niet tevreden ben. mensen uit oss die de weg van de minste weerstand kiezen en voor ajakkes zijn omdat ze dan lekker vaak kunnen juichen hebben daar geen ene reet zinnigs over te zeggen.

kun je niet beter elk jaar voor de kampioen worden, kun je elk jaar lekker tevreden zitten zijn in je boerenpummelstad in de middle of nowhere.

Wordt je het niet eens een keer zat waf om telkens maar de Ajax-fans hier naar beneden te halen? Net of het verboden is om voor Ajax te zijn. Heb je nou echt niks beters te doen?

nee, dat word ik nooit zat. het blijft leuk om te zien dat ze allemaal geen weerwoord hebben.

ik ben overigens niet voor een verbod op ajakkessupporters. wel voor een verbod op gloryhunters en meelopers zonder eigen identiteit met een veel te grote arrogante kutsmoel. dat is een mening en die verkondig ik zo vaak als ik wil. ik moet toch ook jouw kaasberichten aanschouwen?

en je laatste vraag: meestal heb ik wat beters te doen, nu ff niet.

morgen trowuens naar een huwelijk van zo'n brabantse neus. gezellig hoor. :razz:

Hmm hier kan ik me wel in vinden waf. Op zich wel mee eens. Welke kaasberichten???

Nu moet je me toch eens uitleggen wat jij precies verstaat onder een gloryhunter verstaat waf....is dat iemand die alleen naar de feestjes gaat en nooit naar de wedstrijden? Of iemand die Talpa kijkt? Of iemand die hier op het forum blij is dat Ajax het beter doet dan Feyenoord? En dat er net zo hard probeert in te wrijven, als jij erin wrijft dat Ajax supporters gloryhunters zijn? Of zijn alleen mensen die naar 100% van de wedstrijden van hun club geen gloryhunters/meelopers? Ik heb mijn idee van gloryhunters en het type supporters waar ik echt een schijthekel aan heb, maar bij jou ben ik het spoor totaal bijster.
En voordat je weer ontwijkt of een lomp antwoord geeft:
JA soms ben ik jaloers op "het Legioen" of de "Socio's" waar altijd iedereen altijd achter zijn club staat, en ja het doet pijn om in de ArenA te zitten achter een zooi yuppen die het meer over het beste jaar cognac hebben dan over voetbal. Maar zoals jij het hier typt ga je er vanuit dat iedereen een gloryhunter/meeloper is.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#34
'Perez is basisplaats al kwijt'
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 13 augustus om 13:01

Kenneth Perez is zijn basisplaats bij Ajax kwijt, zo meldt De Telegraaf. Trainer Henk ten Cate kiest vanavond in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV voor Ryan Babel.

Babel verdiende zijn basisplaats afgelopen woensdag in het CL-duel tegen FC Kopenhagen, waarin hij Perez halverwege de tweede helft verving en direct voor veel gevaar zorgde. Perez speelde daarentegen een kleurloze wedstrijd.

Behoudens Perez lijkt ook John Heitinga zijn basisplaats kwijt. Na diens zwakke optreden tegen FC Kopenhagen kiest Ten Cate voor de Roemeense aankoop George Ogararu.

Ook Robbert Schilder zal vanaf het begin meespelen tegen PSV. De jonge middenvelder vervangt Hedwiges Maduro die kampt met oververmoeidheid en daarom ook niet werd geselecteerd voor het Nederlands elftal.

Voor de Spanjaard Roger komt het treffen met PSV nog te vroeg. De middenvelder speelt morgenavond een hele wedstrijd mee met Jong-Ajax, waarna gekeken wordt of de teenblessure van Roger voldoende hersteld is.


Perez, Heitinga out! =D>

Twee spelers waar ik al geruime tijd mijn vraagtekens bij plaats, en een mooie gelegenheid wederom voor Schilder om een basisplaats te veroveren.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#35
En hier wat opstellingsperikelen van PSV-zijde:
Quote:Ooijer zal zondag niet van de partij zijn in het duel om de Johan Cruijff Schaal met Ajax. De verwachting is dat trainer Ronald Koeman Timmy Simons naast Alex in het centrum van de verdediging zal posteren. Mede door blessures van Ibrahim Afellay en DaMarcus Beasley en een schorsing voor Jason Culina zal het middenveld waarschijnlijk worden gevormd door Ismail Aissati, Phillip Cocu en Mika Väyrynen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#36
Depor Wrote:Nu moet je me toch eens uitleggen wat jij precies verstaat onder een gloryhunter verstaat waf....is dat iemand die alleen naar de feestjes gaat en nooit naar de wedstrijden? Of iemand die Talpa kijkt? Of iemand die hier op het forum blij is dat Ajax het beter doet dan Feyenoord? En dat er net zo hard probeert in te wrijven, als jij erin wrijft dat Ajax supporters gloryhunters zijn? Of zijn alleen mensen die naar 100% van de wedstrijden van hun club geen gloryhunters/meelopers? Ik heb mijn idee van gloryhunters en het type supporters waar ik echt een schijthekel aan heb, maar bij jou ben ik het spoor totaal bijster.
En voordat je weer ontwijkt of een lomp antwoord geeft:
JA soms ben ik jaloers op "het Legioen" of de "Socio's" waar altijd iedereen altijd achter zijn club staat, en ja het doet pijn om in de ArenA te zitten achter een zooi yuppen die het meer over het beste jaar cognac hebben dan over voetbal. Maar zoals jij het hier typt ga je er vanuit dat iedereen een gloryhunter/meeloper is.

het begrip gloryhunter wordt vnl gebruikt bij bezoekers die alleen gaan kijken bij de krenten in de pap wedstrijden en bij blaatapen die bij successen opeens supporter van een club blijken te zijn.

ik hanteer de definitie nog wat ruimer en in combinatie met meelopers. waarom wordt iemand uit (pak hem beet) oss of venlo supporter van een club uit amsterdam? dat kan imo maar 1 reden hebben.

ik vind het prima als mensen een bepaalde club een warm hart toedragen, er zitten ook zat gloryhunters bij fainoid, maar mijn haren gaan recht overend staan als deze blaatapen met teksten aankomen als: 'voor mij telt alleen het kampioenschap' en ook heb ik er schijt aan als deze (vnl) provincialen (en dat bedoel ik niet negatief) mensen die wel de kloten hebben om een club uit de omgeving te steunen proberen af te zeiken. vind ik beide gewoon walgelijk en daar zal ik tegen blijven ageren.

overigens stoor ik me normaal gesproken niet aan tool, normaal gesproken blaat hij niet zo, bv matador is de verpersoonlijking van de ajakkesmeeloper. hij bevestigt continu waarom supporters van andere clubs een groot gedeelte van het ajakkeslegioen en dus ook ajakkes zo intens haten. omdat hij dat bevestigt is hij ook mijn favoriete forummer. :razz:
Reply
#37
Is Waf een stoere knaap uit de provincie [Image: waf.gif]

of een schreeuwend kind?[Image: www2.gif]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#38
waf Wrote:
Depor Wrote:Nu moet je me toch eens uitleggen wat jij precies verstaat onder een gloryhunter verstaat waf....is dat iemand die alleen naar de feestjes gaat en nooit naar de wedstrijden? Of iemand die Talpa kijkt? Of iemand die hier op het forum blij is dat Ajax het beter doet dan Feyenoord? En dat er net zo hard probeert in te wrijven, als jij erin wrijft dat Ajax supporters gloryhunters zijn? Of zijn alleen mensen die naar 100% van de wedstrijden van hun club geen gloryhunters/meelopers? Ik heb mijn idee van gloryhunters en het type supporters waar ik echt een schijthekel aan heb, maar bij jou ben ik het spoor totaal bijster.
En voordat je weer ontwijkt of een lomp antwoord geeft:
JA soms ben ik jaloers op "het Legioen" of de "Socio's" waar altijd iedereen altijd achter zijn club staat, en ja het doet pijn om in de ArenA te zitten achter een zooi yuppen die het meer over het beste jaar cognac hebben dan over voetbal. Maar zoals jij het hier typt ga je er vanuit dat iedereen een gloryhunter/meeloper is.

het begrip gloryhunter wordt vnl gebruikt bij bezoekers die alleen gaan kijken bij de krenten in de pap wedstrijden en bij blaatapen die bij successen opeens supporter van een club blijken te zijn.

ik hanteer de definitie nog wat ruimer en in combinatie met meelopers. waarom wordt iemand uit (pak hem beet) oss of venlo supporter van een club uit amsterdam? dat kan imo maar 1 reden hebben.

ik vind het prima als mensen een bepaalde club een warm hart toedragen, er zitten ook zat gloryhunters bij fainoid, maar mijn haren gaan recht overend staan als deze blaatapen met teksten aankomen als: 'voor mij telt alleen het kampioenschap' en ook heb ik er schijt aan als deze (vnl) provincialen (en dat bedoel ik niet negatief) mensen die wel de kloten hebben om een club uit de omgeving te steunen proberen af te zeiken. vind ik beide gewoon walgelijk en daar zal ik tegen blijven ageren.

overigens stoor ik me normaal gesproken niet aan tool, normaal gesproken blaat hij niet zo, bv matador is de verpersoonlijking van de ajakkesmeeloper. hij bevestigt continu waarom supporters van andere clubs een groot gedeelte van het ajakkeslegioen en dus ook ajakkes zo intens haten. omdat hij dat bevestigt is hij ook mijn favoriete forummer. :razz:

Omdat papa een gloryhunter is, opa er ééntje was, overgrootvader, etc etc..... :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#39
Zit iedereen aandachtig te kijken naar die nietszeggende wedstrijd ofzo? :roll: Voor de mensen die het niet kunnen volgen: het staat nu 3-1 voor Ajax. Snaider maakt net de 3-1.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#40
Gerben Zonderland Wrote:Snaider maakt net de 3-1.

Bijna een kopie van zijn goal op het Amsterdam Tournament. Mooie goal, dat wel.
Reply
#41
Tripplexxx Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Snaider maakt net de 3-1.

Bijna een kopie van zijn goal op het Amsterdam Tournament. Mooie goal, dat wel.

Ja, mankeerde niks aan.

Wordt die kale Jaap trouwens ook elk jaar enger? :eeeek:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#42
Gerben Zonderland Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Snaider maakt net de 3-1.

Bijna een kopie van zijn goal op het Amsterdam Tournament. Mooie goal, dat wel.

Ja, mankeerde niks aan.

Wordt die kale Jaap trouwens ook elk jaar enger? :eeeek:

Ja, er staat wel wat achterin. Dat schrikt wel af. Hij lijkt wat meer rimpels te krijgen op z'n kale bakkus.

Overigens luisterde ik naar Arno Vermeulen op Radio 1. Hij had het over "mannetjesputter" Jaap Stam en niemand die erom maalt. Hoezo voetbalcultuur voegde hij er ook nog even aan toe :|
Reply
#43
Even inhaken op het verhaal van waf:
Waarom adverteert ajax in het groot in o.a. de telegraaf en sportweek om seizoenskaarten aan de man te brengen? Verbaas ik me over, Ajax is misschien de grootste en populairste club van Nederland, en dan hebben ze seizoenskaarten over? Zegt imo wel voldoende over de verhouding ajax-supporters en meelopers.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
Heb me toch nog redelijk vermaakt maar in een stadion is een wedstrijd imo altijd leuker dan op televisie.
Winnen van PSV is trouwens altijd lekker........

Vlak na afloop wist een andere bezoeker mij te melden dat het winnen van de Supercup bij nader inzien toch echt een Hoofdprijs is, nou die is dan dus binnen!

De hand van Koeman was al aardig te zien bij PSV trouwens.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#45
Bumme Wrote:Vlak na afloop wist een andere bezoeker mij te melden dat het winnen van de Supercup bij nader inzien toch echt een Hoofdprijs is, nou die is dan dus binnen!
:lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#46
Slappe wedstrijd...... :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#47
Mukkus Wrote:Even inhaken op het verhaal van waf:
Waarom adverteert ajax in het groot in o.a. de telegraaf en sportweek om seizoenskaarten aan de man te brengen? Verbaas ik me over, Ajax is misschien de grootste en populairste club van Nederland, en dan hebben ze seizoenskaarten over? Zegt imo wel voldoende over de verhouding ajax-supporters en meelopers.

[-X
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Mukkus Wrote:Even inhaken op het verhaal van waf:
Waarom adverteert ajax in het groot in o.a. de telegraaf en sportweek om seizoenskaarten aan de man te brengen? Verbaas ik me over, Ajax is misschien de grootste en populairste club van Nederland, en dan hebben ze seizoenskaarten over? Zegt imo wel voldoende over de verhouding ajax-supporters en meelopers.

Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
centre court Wrote:
Mukkus Wrote:Even inhaken op het verhaal van waf:
Waarom adverteert ajax in het groot in o.a. de telegraaf en sportweek om seizoenskaarten aan de man te brengen? Verbaas ik me over, Ajax is misschien de grootste en populairste club van Nederland, en dan hebben ze seizoenskaarten over? Zegt imo wel voldoende over de verhouding ajax-supporters en meelopers.

[-X

Bewust noem ik het woordje 'misschien', zoveel ontlopen de top drie elkaar niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#50
Hoppa, het calimero-gedoe begint vroeg dit jaar! De eerste belangrijke :wink: wedstrijd is gewonnen, en dat zonder superheld Huntelaar!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#51
Feli, LL. Kon je het goed zien vanaf de bank? Of moest je eerst de vaas met bloemen wegzetten? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#52
Lamme Lennie Wrote:Hoppa, het calimero-gedoe begint vroeg dit jaar! De eerste belangrijke :wink: wedstrijd is gewonnen, en dat zonder superheld Huntelaar!


En dat is absoluut knap, had ik nooit verwacht. =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#53
Mukkus Wrote:Feli, LL. Kon je het goed zien vanaf de bank? Of moest je eerst de vaas met bloemen wegzetten? :wink:

Mij hoef je niet te feliciteren hoor, aangezien ik fanatiek teletekstsupporter ben! :razz: Ik zat heerlijk bij Davydoff op de bank, even de bak satesaus aan de kant en kijken maar!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#54
Voor mijn vrienden in Eindhoven:

[Image: 1925248000_1999999055_Schaal.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#55
Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:Feli, LL. Kon je het goed zien vanaf de bank? Of moest je eerst de vaas met bloemen wegzetten? :wink:

Mij hoef je niet te feliciteren hoor, aangezien ik fanatiek teletekstsupporter ben! :razz: Ik zat heerlijk bij Davydoff op de bank, even de bak satesaus aan de kant en kijken maar!

Dan moet Davydoff zo'n bank hebben, anders past dat nooit! :wink:

[Image: Hoekbank%20blauw.jpg]

Dave zat links, en jij voor die kussentje op het puntje?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#56
Nee dit is hem niet, ze hebben een ander kleur kussentjes. En op zondag mag ik altijd op schoot :/\
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#57
Lamme Lennie Wrote:Nee dit is hem niet, ze hebben een ander kleur kussentjes. En op zondag mag ik altijd op schoot :/\

Dan weet ik wel waar Dave de satesaus haalt!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#58
Mukkus Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Nee dit is hem niet, ze hebben een ander kleur kussentjes. En op zondag mag ik altijd op schoot :/\

Dan weet ik wel waar Dave de satesaus haalt!

In de It bij Van Basten zeker?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#59
Bumme Wrote:Voor mijn vrienden in Eindhoven:
Zou je denken ? :lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#60
Overigens wel apart dat de PSV-jeugd in de rust een balletje aan t trappen was...
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: