The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV (Johan Cruijff Schaal)
je kan beter zeggen dat de vrouwtjes hem niet meer moeten Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dugarry Wrote:Pfff, vermoeiend die Feyenoorders die ons overwinningstopic komen bevuilen met onzin. De laatste keer dat jullie een prijs wonnen deden wij dat toch ook niet? AL bestond internet toen geloof ik nog niet, laat staan dit forum.

goh, wat grappig. :roll: het overwinningstopic van ajakkes bedoel je? en wie zijn wij? je bedoelt: 'wij gloryhunters' zeker. :razz:
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Pfff, vermoeiend die Feyenoorders die ons overwinningstopic komen bevuilen met onzin. De laatste keer dat jullie een prijs wonnen deden wij dat toch ook niet? AL bestond internet toen geloof ik nog niet, laat staan dit forum.

goh, wat grappig. :roll: het overwinningstopic van ajakkes bedoel je? en wie zijn wij? je bedoelt: 'wij gloryhunters' zeker. :razz:

En we zijn er trots op :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:1. voor mij is de reden dat fainoid de dichtsbijzijnde club is maar ik zeg niet dat dat voor een ander ook moet gelden. jij interpreteert verkeerd en rekent mij af op die verkeerde interpretatie. dat doe je nogal vaak. maar je begrijpt mijn punt ook helemaal niet. je weet nog altijd niet tegen wie mijn kruistocht gericht is. hoewel ik mijn bedenkingen heb tegen de keuze van iemand uit oss voor ajakkes vind ik dat hij recht van spreken heeft indien hij altijd in de aarsrena zit. maar de meeste ajakkessieden die ik ken roepen heel hard dat ze voor ajakkes zijn (vooral bij succes) maar gaan zelden naar dat stadion (die heb je bij fainoid ook trouwens).
Ik interpreteer het zoals ik het lees omdat jij het als zodanig opschrijft.
Ik snap best wel dat jij een apart beeld hebt van wat een supporter van een club moet zijn. Enkel als iemand die mening niet deelt wil je dat tot in den treure uitgediscusieerd hebben.
En het boeit me geen ene zak tegen welke personen je je kruistochtje aan het voeren bent.
Ik ben het gewoon niet eens met jou stelling dat iemand die nooit in een stadion komt een gloryhunter of een supportunist is.
En ik snap al helemaal niet waarom iemand die nooit in een stadion komt niet de draak mag steken of een beetje mag provoceren richting een ander die toevallig wel soms in een stadion komt.
Een gloryhunter is in mijn ogen die vandaag voor de kampioen van dit jaar is en volgend jaar voor degene die dan kampioen is.

Quote:2. ik vind dat als je een andere club verder weg kiest dat je daarvoor een goeie reden zou moeten hebben. het vermoeden dat mensen voor ajakkes kiezen omdat ze het succes achterna lopen, voor de beste willen zijn en de weg van de minste weerstand kiezen (en geen eigen identiteit hebben) is niet raar en heeft niets met een circelredenering te maken (en dat wil niet zeggen dat dat voor elek ajakkessied geldt of dat dat enkel geldt voor ajakkessieden, er zijn immers ook psvee supporters uit ede). je kunt het daarmee niet eens zijn maar geef dan argumenten daarvoor en kom dan niet met vaagheden (en ik vermoed matador napraterij) dat ik rondjes draai zonder aan te geven waar ik dan rondjes draai. daar kan ik me niet tegen verdedigen.
Wat vind jij een goeie reden om voor een club te kiezen. De supporters van provincieclubjes zijn dat vaak omdat ze een bepaalde binding met die club hebben. En toegegeven die binding is over het algemeen sterker als van veel supporters van grotere clubs. Supporters van de grotere clubs zijn 9 van de 10 keer supporter van die clubs omdat daar aansprekend voetbal gespeeld. De binding met zo'n club groeit dan op een andere manier voor mensen die niet uit de regio van zo'n club komen. Vaak ook ingegeven doordat bepaalde spelers daar spelen. Nadeel is dat je dan ook inderdaad gloryhunters aantrekt die een jaartje die club aanhangen maar er niks mee hebben.

Quote:3. ik zeg erbij dat het mijn mening is en jij maakt ervan dat ik het een vaststaande waarheid acht. het is een mening en een mening is geen feit. ik (maar niet alleen ik) heb een gruwelijke hekel aan het soort matador. helaas is mij uit ervaring bekend dat dit geen enkeling betreft. dat jij je daar niet aan stoort (en wellicht daarom niet onderkent dat het geen enkeling betreft) is je goed recht, maar ik vind dat je het slecht moitveert. net zoals matador en in dit geval tool mij niet kunnen overtuigen dat ik hen verkeerd inschat. sterker nog: tool heeft me gesterkt in mijn beeld en matador gooit alle stukken van het schaakbord als hij geen zet meer weet.

Leer zelf lezen......ik heb gezegd dat je het schrijft op een manier die op anderen overkomt dat jij de vastomlijnde waarheid verkondigt. IK heb nergens gezegd dat je dat ook als zodanig bedoelt.
En wat matador betreft heb je wellicht een punt, maar dat je Tool op een enkele opmerking op datzelfde niveau inzet omdat hij naar jou mening een verkeerde opmerking maakt. We zijn niet allemaal intelectuelen die alles zo goed en onderbouwt kunnen verwoorden. Soms moet je ook even een bepaalde vorm van relativeringsvermogen op de postings op dit forum loslaten. En in mijn ogen is jou zicht in dit soort discussies zo vertroebeld dat je dat niet meer kunt. Je hebt een bepaalde visie en ongeacht wat iemand zegt, daar ben je niet vanaf te brengen.

Quote:bovendien zeg je dat je het niet eens bent met mijn beeld van supportunisten terwijl je niet de indruk geeft dat je mijn mening daarover begrijpt en dat klemt temeer nu je niet motiveert waarom je het daar dan niet mee eens bent.
Misschien moet je dan gewoon eens teruglezen wat je zelf post en objectief bekijken wat je schrijft.
Jij hebt een beeld van een supporter in mijn ogen waarbij die persoon aan voorwaarden moet voldoen die volslagen ridicuul zijn.
Waarom moet een supporter bijvoorbeeld het stadion bezoeken?
Waarom mag iemand die voor een club is maar niet naar het stadion gaat geen kritiek leveren op andermans cluppie, of die persoon een beetje ridiculiseren?

En lees supporter voor het gemak maar even als fan, want ik schaar die twee in deze discussie onder dezelfde noemer. Of je namelijk op de bank zit te juichen en mee te leven, of in het stadion is mij namelijk om het even.

Quote:4. dat jij pro-ajakkes beinvloed bent vind ik overigens minder storend. jij komt uit amsterdom. hoewel de meesten in amsterdom eerst voor dws waren, is het niet gek dat je ajakkessied bent. ik vind dat je dan recht van spreken hebt. ook op mijn schoolplein werden kinderen verkeerd beinvloed. ik heb ze vaak genoeg gevraagd waarom ze dan voor ajakkes waren: omdat ze de beste waren en later kwam daar bij 'omdat ze het mooiste voetbal speelden'. sorry dat ik dat beperkt vind. maar iedereen mag lekker voor ajakkes zijn, moet iedereen lekker zelf weten, mijn enige punt is dat sommigen geen grote smoel zouden mogen hebben en mensen die wel hebben getoond identiteit te hebben in hun waarde zouden moeten laten. dat laatste is het enige punt waar deze discussie over begonnen is.
De mensen die voor de andere (top)clubs zijn, zijn ook in 99% voor die club omdat ze vinden dat die de beste zijn.
En omdat ze in jou ogen geen identiteit tonen mogen ze geen kritiek naar de ander leveren die in jou ogen wel identiteit met een club hebben.

Wie ben jij om te bepalen of iemand binnen de identiteit van een club past?
Accepteer gewoon dat niet iedereen dezelfde opvattingen heeft als jij.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Wat een boel tekst... kan iemand even een uittreksel maken? Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Het is al een uitreksel.
May The Schwartz Be With You
Reply
Treesong Wrote:Wat een boel tekst... kan iemand even een uittreksel maken? Xtragaap4de

In het kort......ik ben het niet eens met Waf :wink:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Wie wel?
May The Schwartz Be With You
Reply
zo, speciaal voor treesong, lekker overzichtelijk. :lol:

Ronnie D. Wrote:Ik interpreteer het zoals ik het lees omdat jij het als zodanig opschrijft. je interpreteert het verkeerd. als je het niet snapt moet je het vragen

Ik snap best wel dat jij een apart beeld hebt van wat een supporter van een club moet zijn. dat is niet echt een apart beeld, er zijn er meer die dat denken. Enkel als iemand die mening niet deelt wil je dat tot in den treure uitgediscusieerd hebben. dit is je eigen gecreerde waarheid, ik vind het leuk om te discussieren erover maar het hoeft niet hoor. En het boeit me geen ene zak tegen welke personen je je kruistochtje aan het voeren bent. nee, maar als je je daar in zou verdiepen zou je wellicht inzien dat je verkeerd interpreteert. ik gaf je een hulpmiddel

Ik ben het gewoon niet eens met jou stelling dat iemand die nooit in een stadion komt een gloryhunter of een supportunist is. dat mag, alleen je argumenten overtuigen mij niet. dat mag imo ook.
En ik snap al helemaal niet waarom iemand die nooit in een stadion komt niet de draak mag steken of een beetje mag provoceren richting een ander die toevallig wel soms in een stadion komt.
Een gloryhunter is in mijn ogen die vandaag voor de kampioen van dit jaar is en volgend jaar voor degene die dan kampioen is. dat vind ik idd ook een gloryhunter.

Wat vind jij een goeie reden om voor een club te kiezen. je lijkt wouter bos wel, die antwoord ook altijd met een wedervraag. De supporters van provincieclubjes zijn dat vaak omdat ze een bepaalde binding met die club hebben. En toegegeven die binding is over het algemeen sterker als van veel supporters van grotere clubs. Supporters van de grotere clubs zijn 9 van de 10 keer supporter van die clubs omdat daar aansprekend voetbal gespeeld. nee, imo omdat ze daar resultaten halen. De binding met zo'n club groeit dan op een andere manier voor mensen die niet uit de regio van zo'n club komen. Vaak ook ingegeven doordat bepaalde spelers daar spelen. Nadeel is dat je dan ook inderdaad gloryhunters aantrekt die een jaartje die club aanhangen maar er niks mee hebben. heb ik verder geen problemen mee, met die mensen.

Leer zelf lezen......ik heb gezegd dat je het schrijft op een manier die op anderen overkomt dat jij de vastomlijnde waarheid verkondigt. IK heb nergens gezegd dat je dat ook als zodanig bedoelt. spreek jij anders even voor alle anderen.
:roll:

En wat matador betreft heb je wellicht een punt, maar dat je Tool op een enkele opmerking op datzelfde niveau inzet omdat hij naar jou mening een verkeerde opmerking maakt. ik zet hem helemaal niet op hetzelfde niveau in, dat maak je er zelf van. maar daar was ik al achter, begrijpend lezen is niet je sterkste punt. We zijn niet allemaal intelectuelen die alles zo goed en onderbouwt kunnen verwoorden. het is intellectuelen en onderbouwd. overigens was ik al uitgepraat met tool, hij kan zich prima zelf verdedigen. ik begrijp uberhaupt niet waarom jij meediscussieert, maar goed Soms moet je ook even een bepaalde vorm van relativeringsvermogen op de postings op dit forum loslaten. oh soms wel, soms ook niet. En in mijn ogen is jou zicht in dit soort discussies zo vertroebeld dat je dat niet meer kunt. Je hebt een bepaalde visie en ongeacht wat iemand zegt, daar ben je niet vanaf te brengen. nee, niet ongeacht, er worden (ook niet door jou) geen argumenten gegeven die mij anders doen denken, misschien is dat wel je grote teleurstelling? en misschien is mijn visie wel juist heel helder?

Misschien moet je dan gewoon eens teruglezen wat je zelf post en objectief bekijken wat je schrijft. jij-bak.Jij hebt een beeld van een supporter in mijn ogen waarbij die persoon aan voorwaarden moet voldoen die volslagen ridicuul zijn. nee hoor, je ridiculiseert mijn opvatting. je hebt nog steeds niet begrepen dat ik vind dat iedeeen het lekker zelf moet weten wie en hoe hij supportert. en ik moet ezlf weten of ik hun gedrag afzeikWaarom moet een supporter bijvoorbeeld het stadion bezoeken? imo geen supporter. maar geen problemen mee, mits je dan ook geen pretenties hebt.Waarom mag iemand die voor een club is maar niet naar het stadion gaat geen kritiek leveren op andermans cluppie, of die persoon een beetje ridiculiseren? kritiek leveren mag hoor, maar als je niet weet wat liefde voor een club inhoudt moet je imo ook niet ridiculiseren

En lees supporter voor het gemak maar even als fan, want ik schaar die twee in deze discussie onder dezelfde noemer. ik niet, dus je maakt het wel verwarrend. Of je namelijk op de bank zit te juichen en mee te leven, of in het stadion is mij namelijk om het even. mij niet, maar iedereen moet het lekker zelf weten.

De mensen die voor de andere (top)clubs zijn, zijn ook in 99% voor die club omdat ze vinden dat die de beste zijn. toch heeft ajakkes de meeste en de meeste neppers.
En omdat ze in jou ogen geen identiteit tonen mogen ze geen kritiek naar de ander leveren die in jou ogen wel identiteit met een club hebben. identiteit met een club hebben? waar heb je het over. je snapt het weer niet.
Wie ben jij om te bepalen of iemand binnen de identiteit van een club past? identiteit hebben is wat anders dan binnen de identiteit van een club passen. je intepretatie is weer verkeerd (en ik had het ook niet zo opgeschreven Accepteer gewoon dat niet iedereen dezelfde opvattingen heeft als jij. dat accepteer is, jij maakt ervan dat ik dat niet accepteer.
Reply
Waf waar baseer jij je op dat Ajax de meeste gloryhunters heeft?
Een gevoel, veel in de Arena geweest, of heeft het te maken met je haat jegens Ajax?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Waf waar baseer jij je op dat Ajax de meeste gloryhunters heeft?
Een gevoel, veel in de Arena geweest, of heeft het te maken met je haat jegens Ajax?

ervaring. :razz: het is al bijna een feit van algemene bekendheid.

hier op het forum wordt dat beeld op z'n zachtst gezegd niet aangetast.
Reply
Depor Wrote:waar baseer jij je op dat Ajax de meeste gloryhunters heeft?

Omdat er daar historisch gezien nou eenmaal het meest glory te hunten was. Mensen vind het nou eenmaal wel fijn en veilig om kritiekloos bij de winnaar aan te sluiten. Laf, maar begrijpelijk.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Mensen vind het nou eenmaal wel fijn en veilig om kritiekloos bij de winnaar aan te sluiten.

kut, het kan ook in 1 zin. :wink:
Reply
Waf je kan je gelijk niet halen en dus ga je mij hier zitten ridiculiseren door te reageren op spel- en grammatica foutjes. Ik interpreteerde helemaal niets verkeerd, typte het enkel een beetje beroerd. (maar ja we zijn ook niet allemaal zo geweldig)

En als jij mensen af wil zeiken omdat jij een "echte" supporter bent en zij niet. Dan doe je dat lekker.

En even ter info, ik discusieer hier mee omdat dit forum daarvoor openstaat.
Dat hoef jij verder niet te begrijpen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:Waf je kan je gelijk niet halen en dus ga je mij hier zitten ridiculiseren door te reageren op spel- en grammatica foutjes. Ik interpreteerde helemaal niets verkeerd, typte het enkel een beetje beroerd. (maar ja we zijn ook niet allemaal zo geweldig)

Doet-ie het weer?
Reply
Waf heeft een keer Feyenoord - Ajax gemist doordat ie naar Tottenham - Bolton was... Wat een supporter ben je dan, juist de wedstrijden die garant staan voor een nederlaag kom je niet opdagen.
Reply
Dugarry Wrote:Waf heeft een keer Feyenoord - Ajax gemist doordat ie naar Tottenham - Bolton was... Wat een supporter ben je dan, juist de wedstrijden die garant staan voor een nederlaag kom je niet opdagen.

kijk jij de data nog maar eens na, sloeber! :razz:
Reply
Inderdaad ja, dat is wel erg sloeberig ja. #-o Toch was het zo :wink:
Reply
Ronnie D. Wrote:Waf je kan je gelijk niet halen en dus ga je mij hier zitten ridiculiseren door te reageren op spel- en grammatica foutjes. Ik interpreteerde helemaal niets verkeerd, typte het enkel een beetje beroerd. (maar ja we zijn ook niet allemaal zo geweldig)

En als jij mensen af wil zeiken omdat jij een "echte" supporter bent en zij niet. Dan doe je dat lekker.

En even ter info, ik discusieer hier mee omdat dit forum daarvoor openstaat.
Dat hoef jij verder niet te begrijpen.

als je mij voor 'intelectueel' uitscheldt vind ik het leuk daar even op te reageren. ik dacht dat wel duidelijk was dat dat grappig bedoeld was. anders had ik je overige taalfouten immers toch ook wel verbeterd.

tsja, ik had me niet helemaal juist uitgedrukt met het feit dat ik niet snapte dat je mee wilde praten. ik bedoelde meer dat ik het vreemd vond dat het er op lijkt dat jij je voor iets verdedigt terwijl je niet aangevallen wordt. maar discussieer rustig verder, ik vind het wel vermakelijk.
Reply
Dugarry Wrote:Inderdaad ja, dat is wel erg sloeberig ja. #-o Toch was het zo :wink:

ik heb die gifbeker gewoon in de kuip leeggedronken, ontzettende liverpool en ajakkes gloryhunter dat je der zit.
Reply
Pffff, wat een toestanden hier.....Waf is in mijn ogen zelf ook een beetje een gloryhunter.

Laten we even een stukje teruggaan in de geschiedenis.

Het verhaal speelt zich af in Huize Waf, Rotjeknor:

1.Sparta (is de club van R'dam)
2.Excelsior
3.Feyenoord

"Papa wat is de beste club van R'dam"
"Feyenoord natuurlijk jongen, grootste stadion, indrukwekkende prijzenkast, en altijd kanshebber op de landstitel (leugentje om bestwil)

En zo werd Waf een fanatieke gloryhunter van de top 3 club, Feyenoord. :cheers:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Leen Laminaat Wrote:Pffff, wat een toestanden hier.....Waf is in mijn ogen zelf ook een beetje een gloryhunter.

Laten we even een stukje teruggaan in de geschiedenis.

Het verhaal speelt zich af in Huize Waf, Rotjeknor:

1.Sparta (is de club van R'dam)
2.Excelsior
3.Feyenoord

"Papa wat is de beste club van R'dam"
"Feyenoord natuurlijk jongen, grootste stadion, indrukwekkende prijzenkast, en altijd kanshebber op de landstitel (leugentje om bestwil)

En zo werd Waf een fanatieke gloryhunter van de top 3 club, Feyenoord. :cheers:

zucht. scherp zeg. :roll: toch zonde van je post, lees maar even terug, dan zul je zien dat dit al ter sprake is gekomen.
Reply
Waf ziet zichzelf als "echte" supporter nou das prima als hij vind dat iedereen die in zijn ogen geen "echte" supporter is een gloryhunter is dan moet hij dat lekker zelf weten.
Gloryhunters hou je altijd en overal en die zitten nu even niet bij Feyenoord omdat er weinig te vieren valt in onze havenstad. Dus ze zitten nu bij Ajax/PSV, toen F'noord de UEFA cup pakte liepen er opeens ook veel meer mensen in een F'noord shirt rond.
En als je over jezelf denkt dat je je cluppie door dik en dun steunt dan ben je gewoon een supporter.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Inderdaad ja, dat is wel erg sloeberig ja. #-o Toch was het zo :wink:

ik heb die gifbeker gewoon in de kuip leeggedronken, ontzettende liverpool en ajakkes gloryhunter dat je der zit.

Dank u, dank u. Nu maar hopen dat ik de tel niet kwijt raak.


[Image: _41429201_jamie_stevie416.jpg]

[Image: 1925254170_1999999055_ontvangst_schaal.jpg]
Reply
Depor Wrote:Waf ziet zichzelf als "echte" supporter nou das prima als hij vind dat iedereen die in zijn ogen geen "echte" supporter is een gloryhunter is dan moet hij dat lekker zelf weten.
Gloryhunters hou je altijd en overal en die zitten nu even niet bij Feyenoord omdat er weinig te vieren valt in onze havenstad. Dus ze zitten nu bij Ajax/PSV, toen F'noord de UEFA cup pakte liepen er opeens ook veel meer mensen in een F'noord shirt rond.
En als je over jezelf denkt dat je je cluppie door dik en dun steunt dan ben je gewoon een supporter.

tuurlijk lopen ze (nog steeds) bij fainoid ook rond. tijdens de uefacup finale zaten van die kuttenkoppen voor me die trots vertelden dat ze voor het eerst in de kuip waren. opteringtieftstralen moeten ze dat soort lui.
Reply
waf Wrote:
Leen Laminaat Wrote:Pffff, wat een toestanden hier.....Waf is in mijn ogen zelf ook een beetje een gloryhunter.

Laten we even een stukje teruggaan in de geschiedenis.

Het verhaal speelt zich af in Huize Waf, Rotjeknor:

1.Sparta (is de club van R'dam)
2.Excelsior
3.Feyenoord

"Papa wat is de beste club van R'dam"
"Feyenoord natuurlijk jongen, grootste stadion, indrukwekkende prijzenkast, en altijd kanshebber op de landstitel (leugentje om bestwil)

En zo werd Waf een fanatieke gloryhunter van de top 3 club, Feyenoord. :cheers:

zucht. scherp zeg. :roll: toch zonde van je post, lees maar even terug, dan zul je zien dat dit al ter sprake is gekomen.

Weet ik Waf, maar niet zo gedetailleerd.

Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat iemand die een provinciaals cluppie bezoekt, weer andere waarde hecht aan het woord "Gloryhunter" dan een type als jij. :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
waf Wrote:
Depor Wrote:Waf ziet zichzelf als "echte" supporter nou das prima als hij vind dat iedereen die in zijn ogen geen "echte" supporter is een gloryhunter is dan moet hij dat lekker zelf weten.
Gloryhunters hou je altijd en overal en die zitten nu even niet bij Feyenoord omdat er weinig te vieren valt in onze havenstad. Dus ze zitten nu bij Ajax/PSV, toen F'noord de UEFA cup pakte liepen er opeens ook veel meer mensen in een F'noord shirt rond.
En als je over jezelf denkt dat je je cluppie door dik en dun steunt dan ben je gewoon een supporter.

tuurlijk lopen ze (nog steeds) bij fainoid ook rond. tijdens de uefacup finale zaten van die kuttenkoppen voor me die trots vertelden dat ze voor het eerst in de kuip waren. opteringtieftstralen moeten ze dat soort lui.



Is toch niets mee :roll: .....gewoon een gezellig avondje uit, 't had ook naar het casino kunnen zijn.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:
waf Wrote:
Depor Wrote:Waf ziet zichzelf als "echte" supporter nou das prima als hij vind dat iedereen die in zijn ogen geen "echte" supporter is een gloryhunter is dan moet hij dat lekker zelf weten.
Gloryhunters hou je altijd en overal en die zitten nu even niet bij Feyenoord omdat er weinig te vieren valt in onze havenstad. Dus ze zitten nu bij Ajax/PSV, toen F'noord de UEFA cup pakte liepen er opeens ook veel meer mensen in een F'noord shirt rond.
En als je over jezelf denkt dat je je cluppie door dik en dun steunt dan ben je gewoon een supporter.

tuurlijk lopen ze (nog steeds) bij fainoid ook rond. tijdens de uefacup finale zaten van die kuttenkoppen voor me die trots vertelden dat ze voor het eerst in de kuip waren. opteringtieftstralen moeten ze dat soort lui.



Is toch niets mee :roll: .....gewoon een gezellig avondje uit, 't had ook naar het casino kunnen zijn.

mis
Reply
Dugarry Wrote:
FC Petr Wrote:
waf Wrote:
Depor Wrote:Waf ziet zichzelf als "echte" supporter nou das prima als hij vind dat iedereen die in zijn ogen geen "echte" supporter is een gloryhunter is dan moet hij dat lekker zelf weten.
Gloryhunters hou je altijd en overal en die zitten nu even niet bij Feyenoord omdat er weinig te vieren valt in onze havenstad. Dus ze zitten nu bij Ajax/PSV, toen F'noord de UEFA cup pakte liepen er opeens ook veel meer mensen in een F'noord shirt rond.
En als je over jezelf denkt dat je je cluppie door dik en dun steunt dan ben je gewoon een supporter.

tuurlijk lopen ze (nog steeds) bij fainoid ook rond. tijdens de uefacup finale zaten van die kuttenkoppen voor me die trots vertelden dat ze voor het eerst in de kuip waren. opteringtieftstralen moeten ze dat soort lui.



Is toch niets mee :roll: .....gewoon een gezellig avondje uit, 't had ook naar het casino kunnen zijn.

mis

Ja.... :roll:

...poes?
...lukt?
...baksel?
...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:
Dugarry Wrote:
FC Petr Wrote:
waf Wrote:
Depor Wrote:Waf ziet zichzelf als "echte" supporter nou das prima als hij vind dat iedereen die in zijn ogen geen "echte" supporter is een gloryhunter is dan moet hij dat lekker zelf weten.
Gloryhunters hou je altijd en overal en die zitten nu even niet bij Feyenoord omdat er weinig te vieren valt in onze havenstad. Dus ze zitten nu bij Ajax/PSV, toen F'noord de UEFA cup pakte liepen er opeens ook veel meer mensen in een F'noord shirt rond.
En als je over jezelf denkt dat je je cluppie door dik en dun steunt dan ben je gewoon een supporter.

tuurlijk lopen ze (nog steeds) bij fainoid ook rond. tijdens de uefacup finale zaten van die kuttenkoppen voor me die trots vertelden dat ze voor het eerst in de kuip waren. opteringtieftstralen moeten ze dat soort lui.



Is toch niets MIS mee :roll: .....gewoon een gezellig avondje uit, 't had ook naar het casino kunnen zijn.

mis

Ja.... :roll:

...poes?
...lukt?
...baksel?
...
Reply


Forum Jump: