The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati TMS
Quote:Robredo, who has won 40 consecutive service games this week, again relied heavily on his serve to defeat the World No. 3.


:eeeek: :eeeek: :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom net thuis en zie dat MTF weer een gratis live stream heeft gevonden:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.max-tv.be/maxtvonline.php">http://www.max-tv.be/maxtvonline.php</a><!-- m -->

En Roddick speelde onwijs sterk aan het eind van de eerste set. Murray vraagt nu een medical time-out aan, ben benieuwd. Ik blijf nog even kijken :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kom net thuis en zie dat MTF weer een gratis live stream heeft gevonden:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.max-tv.be/maxtvonline.php">http://www.max-tv.be/maxtvonline.php</a><!-- m -->

En Roddick speelde onwijs sterk aan het eind van de eerste set. Murray vraagt nu een medical time-out aan, ben benieuwd. Ik blijf nog even kijken :razz:

Vandaar dat de quotering van Roddick maar 1.10 was na de 1e set... Come on Murray!! (Ik ga meteen ff mijn mond spoelen. Bah, dat ik hem nog eens zou aanmoedigen.)
Reply
zit nu ook even te kijken. live op sport 1 uiteraard. roddick een set en een break voor. als gonzo maar wint van ferrer is er niet veel aan de hand. kan hij mooi roddick pakken morgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vind jij Murray ook zo'n drol dan? Ik dacht dat jij Murray en Monfils wel cool vond...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een punt van Roddick!

Zulke punten maakt ie dus al de hele wedstrijd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick mept Murray van de baan Hakkuh

In deze vorm zie ik niemand in deze overgebleven draw hem stoppen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Vind jij Murray ook zo'n drol dan? Ik dacht dat jij Murray en Monfils wel cool vond...

murray pakt wel gewoon federer op HC ad. en monfils pakt jou held safin weer makkelijk. ik ben wel fan van deze jongens. vaste top 10 spelers over 2 jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Roddick mept Murray van de baan Hakkuh

In deze vorm zie ik niemand in deze overgebleven draw hem stoppen.

scoreboardjournalistiek of je hebt gezopen. roddick had verdiend te verliezen van braccie. hij kan alleen serveren, verder niks.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Vind jij Murray ook zo'n drol dan? Ik dacht dat jij Murray en Monfils wel cool vond...

murray pakt wel gewoon federer op HC ad. en monfils pakt jou held safin weer makkelijk. ik ben wel fan van deze jongens. vaste top 10 spelers over 2 jaar.
Kan me geen reet schelen wat ze presteren. Het zijn gewoon onwijze nerds.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
murray breakt ook gewoon net zo makkelijk terug weer. andy is echt niet in topvorm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Roddick mept Murray van de baan Hakkuh

In deze vorm zie ik niemand in deze overgebleven draw hem stoppen.

scoreboardjournalistiek of je hebt gezopen. roddick had verdiend te verliezen van braccie. hij kan alleen serveren, verder niks.
Nee, ik heb gekeken. Hij speelde Murray bij vlagen helemaal weg. En ook regelmatig vanaf de baseline. En dan moet je van goede huizen komen om Murray zo weg te spelen deze weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:murray breakt ook gewoon net zo makkelijk terug weer. andy is echt niet in topvorm.
Wat een drol ben je soms ook. Je kijkt 1 game...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De enige keer dat ik het voor Monfils en Murray heb opgenomen was de keer dat jij vond dat ze geen power hadden en juist Monfils vind ik iemand die het juist van zijn power moet hebben. Murray kan ik nog niet bepaald een sympathiek iemand noemen... Nee, geef mij maar Nadal, Berdych, Djokovic en Gasquet... en dan mannen als Gonzalez, Verdasco, Ferrero, Safin, Mathieu... Murray en Monfils komen niet in mijn top 100 voor.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:murray breakt ook gewoon net zo makkelijk terug weer. andy is echt niet in topvorm.
Wat een drol ben je soms ook. Je kijkt 1 game...

ik heb deze week meer van roddick gezien dan jij vandaag ad. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi, dan zijn we het daar over eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi, dan zijn we daar over eens.

Meen je dat? Zijn we het over iets eens? :Big Grin Mijn hele lijstje van favorieten kun je ook mee instemmen? :wink:
Reply
andy verkloot ook alvast een paar mps. hij mag zo nog een keer gaan serveren voor de match. kan ie nou zijn beperkte spel wel verhullen met een paar aces?!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:murray breakt ook gewoon net zo makkelijk terug weer. andy is echt niet in topvorm.
Wat een drol ben je soms ook. Je kijkt 1 game...

ik heb deze week meer van roddick gezien dan jij vandaag ad. Icon_twisted
Ik heb het ook niet over zijn eerdere wedstrijden, ik heb het over vandaag. Want dat heb ik gezien en dat was bijzonder goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi, dan zijn we daar over eens.

Meen je dat? Zijn we het over iets eens? :Big Grin Mijn hele lijstje van favorieten kun je ook mee instemmen? :wink:
Vrijwel allemaal ja, behalve Nadal, maar dat wist je al. Beetje een vreemde eend in de bijt ook. Het zijn allemaal mooie, sierlijke, technische tennissers en dan stop je zo'n krachtpatser ertussen :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:andy verkloot ook alvast een paar mps. hij mag zo nog een keer gaan serveren voor de match. kan ie nou zijn beperkte spel wel verhullen met een paar aces?!
ik weet niet wat jouw commentator zegt, maar die van mij is echt alleen maar vol lof over Roddick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel grappig trouwens, die challenges. Voor het eerst dat ik het echt live zie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een klassepunt van Roddick op 30-30 om op mp te komen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
roddick van 30-0 naar 30-0 en daarna mist een mp. voor de 3e x. deuce nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En dan ook een klassepunt van Murray Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mp#5 is ook weg. wat een choker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pfff, mooie game dit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi, dan zijn we daar over eens.

Meen je dat? Zijn we het over iets eens? :Big Grin Mijn hele lijstje van favorieten kun je ook mee instemmen? :wink:
Vrijwel allemaal ja, behalve Nadal, maar dat wist je al. Beetje een vreemde eend in de bijt ook. Het zijn allemaal mooie, sierlijke, technische tennissers en dan stop je zo'n krachtpatser ertussen :roll:

Nadal is het toppunt van sierlijk :wink:

Maar dit valt me voor 100% mee. Dadelijk ga je zeggen dat PSV je ook wel mee valt :wink:
Reply
centre court Wrote:mp#5 is ook weg. wat een choker.
Jezus, ga ajb slapen als je er niets van snapt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:roddick van 30-0 naar 30-0 en daarna mist een mp. voor de 3e x. deuce nu.

:eeeek: :roll:
Reply


Forum Jump: