The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati TMS
JAAAAAAAAAAAAAAAA, wat een klasse prestatie!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:andy verkloot ook alvast een paar mps. hij mag zo nog een keer gaan serveren voor de match. kan ie nou zijn beperkte spel wel verhullen met een paar aces?!

ik houd er niet van mezelf te quoten maar hij had er echt 3 nodig om 'm te beslissen. Op z'n 6e mp had ie ook nog een servicewinner nodig. murray pakte elk punt vanaf de baseline.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kut voor poll Tm en MV, maar wel mooi voor Roddick :Big Grin
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi, dan zijn we daar over eens.

Meen je dat? Zijn we het over iets eens? :Big Grin Mijn hele lijstje van favorieten kun je ook mee instemmen? :wink:
Vrijwel allemaal ja, behalve Nadal, maar dat wist je al. Beetje een vreemde eend in de bijt ook. Het zijn allemaal mooie, sierlijke, technische tennissers en dan stop je zo'n krachtpatser ertussen :roll:

Nadal is het toppunt van sierlijk :wink:

Maar dit valt me voor 100% mee. Dadelijk ga je zeggen dat PSV je ook wel mee valt :wink:
PSV is me 100% meegevallen in de CL de afgelopen jaren!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
't mooie is dat als gonzo wint er gewoon niks aan 't handje is. dan gaat gonzo roddick morgen gewoon slopen. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
centre court Wrote:andy verkloot ook alvast een paar mps. hij mag zo nog een keer gaan serveren voor de match. kan ie nou zijn beperkte spel wel verhullen met een paar aces?!

ik houd er niet van mezelf te quoten maar hij had er echt 3 nodig om 'm te beslissen. Op z'n 6e mp had ie ook nog een servicewinner nodig. murray pakte elk punt vanaf de baseline.
In deze laatste game ja.
Maar Roddick wint 58% op de tweede service van Murray. Dat zegt genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:'t mooie is dat als gonzo wint er gewoon niks aan 't handje is. dan gaat gonzo roddick morgen gewoon slopen. :lol:

Lijkt me ook!! :Big Grin
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:mp#5 is ook weg. wat een choker.
Jezus, ga ajb slapen als je er niets van snapt.

je hebt spelers eerder voor minder voor choker uitgemaakt adje. 5 mps missen is niet niks.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:'t mooie is dat als gonzo wint er gewoon niks aan 't handje is. dan gaat gonzo roddick morgen gewoon slopen. :lol:
Ga daar maar mee slapen. Wees blij dat je niet de hele partij gezien hebt en mijn commentaar nu hoort, want dan zou je minder zelfverzekerd zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:mp#5 is ook weg. wat een choker.
Jezus, ga ajb slapen als je er niets van snapt.

je hebt spelers eerder voor minder voor choker uitgemaakt adje. 5 mps missen is niet niks.
Als je tegenstander ze supermooi wegslaat, ben je een drol als je hem dan een choker noemt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
centre court Wrote:andy verkloot ook alvast een paar mps. hij mag zo nog een keer gaan serveren voor de match. kan ie nou zijn beperkte spel wel verhullen met een paar aces?!

ik houd er niet van mezelf te quoten maar hij had er echt 3 nodig om 'm te beslissen. Op z'n 6e mp had ie ook nog een servicewinner nodig. murray pakte elk punt vanaf de baseline.
In deze laatste game ja.
Maar Roddick wint 58% op de tweede service van Murray. Dat zegt genoeg.

dat is toch ook een normaal percentage op iemands 2e service? als dat minder dan 50% is kom je er toch sowieso niet aan te pas?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
centre court Wrote:andy verkloot ook alvast een paar mps. hij mag zo nog een keer gaan serveren voor de match. kan ie nou zijn beperkte spel wel verhullen met een paar aces?!

ik houd er niet van mezelf te quoten maar hij had er echt 3 nodig om 'm te beslissen. Op z'n 6e mp had ie ook nog een servicewinner nodig. murray pakte elk punt vanaf de baseline.
In deze laatste game ja.
Maar Roddick wint 58% op de tweede service van Murray. Dat zegt genoeg.

dat is toch ook een normaal percentage op iemands 2e service? als dat minder dan 50% is kom je er toch sowieso niet aan te pas?
Je spreekt jezelf tegen. Jij zegt dat Roddick alleen maar kan serveren. Als dat zo zou zijn, zou hij niet zoveel punten op de service van Murray pakken. Murray is namelijk erg goed in de rally.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:'t mooie is dat als gonzo wint er gewoon niks aan 't handje is. dan gaat gonzo roddick morgen gewoon slopen. :lol:
Ga daar maar mee slapen. Wees blij dat je niet de hele partij gezien hebt en mijn commentaar nu hoort, want dan zou je minder zelfverzekerd zijn.

ad ik weet na 5 jaar tennismanager echt wel hoe roddick speelt en z'n partijen wint. als z'n service loopt is ie gevaarlijk, als dat wegvalt is ie zo uit de top 10. hij heeft een zeer beperkte volley en van achteruit is ie niet veel beter als sluiter. gonzalez verliest geen rally van roddick, puur zijn service zal beslissen hoe die clash gaat aflopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick heeft zo in een dip gezeten dit jaar, en nog staat hij boven Gonzalez in de rankings. Dat zegt voor mij genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:'t mooie is dat als gonzo wint er gewoon niks aan 't handje is. dan gaat gonzo roddick morgen gewoon slopen. :lol:
Ga daar maar mee slapen. Wees blij dat je niet de hele partij gezien hebt en mijn commentaar nu hoort, want dan zou je minder zelfverzekerd zijn.

ad ik weet na 5 jaar tennismanager echt wel hoe roddick speelt en z'n partijen wint. als z'n service loopt is ie gevaarlijk, als dat wegvalt is ie zo uit de top 10. hij heeft een zeer beperkte volley en van achteruit is ie niet veel beter als sluiter. gonzalez verliest geen rally van roddick, puur zijn service zal beslissen hoe die clash gaat aflopen.

Nou nou CC... Zo slecht is Roddick niet van achteruit. Ben jarenlang toch wel een fan van Roddick geweest. En die forehand is toch wel erg verwoestend. Z'n volley is inderdaad best bedroevend, maar van achteruit behoort hij toch echt wel tot de beteren.
Reply
Maar goed, ik ga slapen... Truste en moge Gonzo vanavond en morgen winnen!!
Reply
En Gonzalez moet nog maar even van Ferrer zien te winnen. Hij won nou niet bepaald overtuigend van Wawrinka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:'t mooie is dat als gonzo wint er gewoon niks aan 't handje is. dan gaat gonzo roddick morgen gewoon slopen. :lol:
Ga daar maar mee slapen. Wees blij dat je niet de hele partij gezien hebt en mijn commentaar nu hoort, want dan zou je minder zelfverzekerd zijn.

ad ik weet na 5 jaar tennismanager echt wel hoe roddick speelt en z'n partijen wint. als z'n service loopt is ie gevaarlijk, als dat wegvalt is ie zo uit de top 10. hij heeft een zeer beperkte volley en van achteruit is ie niet veel beter als sluiter. gonzalez verliest geen rally van roddick, puur zijn service zal beslissen hoe die clash gaat aflopen.

Nou nou CC... Zo slecht is Roddick niet van achteruit. Ben jarenlang toch wel een fan van Roddick geweest. En die forehand is toch wel erg verwoestend. Z'n volley is inderdaad best bedroevend, maar van achteruit behoort hij toch echt wel tot de beteren.

geno hou op schei uit. zo ken ik je niet. roddick behoort tot de beteren van achteruit?? Noem uit de top 10 eens iemand die slechter is dan roddick van achteruit dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ljubicic, Stepanek, Ancic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Roddick heeft zo in een dip gezeten dit jaar, en nog staat hij boven Gonzalez in de rankings. Dat zegt voor mij genoeg.

ja laten we naar de rankings kijken. dan hadden fedex en nadal in de finale gestaan en hadden ljubo en nalbi er ook vast nog wel in gezeten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, dan kan ik nergens naar kijken. Dan moet het maar gewoon op gevoel en ook op gevoel denk ik dat Andy gaat winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even een paar games van gonzo kijken. dan kunnen we de balans op maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Love game voor Ferrer :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gonzalez is een alles of niets speler. Ferrer is dan geen fijne tegenstander. Als Gonzalez twee sets goed speelt, wint hij. Anders komt de vechter Ferrer naar boven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lovegame voor gonzo en meteen 2 bps op de service van Ferrer! :lol: :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Even een paar games van gonzo kijken. dan kunnen we de balans op maken.

meteen de break voor gonzo. ik kan rustig gaan slapen. zijn forehand is de beste op de tour. kijk hoe hij die 2e services van ferrer wegslaat. 6-3 6-2 voorspel ik. welterusten.
we spreken elkaar morgen weer met gonzo-roddick! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Balen trouwens dat Nadal wel goed speelde tegen Haas, anders had Tommy nu ongeveer in de finale gestaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Balen trouwens dat Nadal wel goed speelde tegen Haas, anders had Tommy nu ongeveer in de finale gestaan.

als robredo niet zo goed in vorm was geweest had gasquet nu in de finale gestaan. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee, want gasquet kan niet goed twee weken achter elkaar presteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
centre court Wrote:Even een paar games van gonzo kijken. dan kunnen we de balans op maken.

meteen de break voor gonzo. ik kan rustig gaan slapen. zijn forehand is de beste op de tour. kijk hoe hij die 2e services van ferrer wegslaat. 6-3 6-2 voorspel ik. welterusten.
we spreken elkaar morgen weer met gonzo-roddick! Icon_twisted
Deze zal wel lukken. Maar Roddick serveert 2x zo hard als Ferrer en is dus nauwelijks te breaken. Eén mindere game van Gonzo of een zwakke TB en de set is binnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: