The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati TMS
#91
haas serveert voor de partij, terwijl murray orde op zaken lijkt te stellen 5-2 voor 2e set.
Reply
#92
En omdat ik geen Malisse heb, hoop ik dat Max Mirnyi de 3e set de partij naar zich toe kan trekken.

Come On, Max.

Haas wint 6-3, 6-4 :razz:
Gut gemacht Herr Haas.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#93
Henman knokt zich terug tegen Murray.
Van 2-5 achter naar 4*-5. En dat met de 1e set al in de pocket.

Gaat Timmie het Murray-syndroom overwinnen?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#94
Monfils en Safin staan ook op het punt van beginnen.
Voor Marat belangrijk om weer eens een 2e ronde te halen.
En natuurlijk te laten zien dat het vertrouwen van vele managers terecht is.

Come On, Marat :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#95
En we gaan vrolijk verder waar we gebleven waren :Big Grin ...Murray die gebroken wordt als hij voor de set seveert...maar toch de set nog pakt.
Reply
#96
mirnyi breakt naar 4-2 3e set.. en henman breakt murray naar 1-0 3e set..
Reply
#97
en de break terug murray leidt weer met 4-3 3e set.. =D>
Reply
#98
safin weer eens achter 5-3 1e set
Reply
#99
murray wint =D>
Reply
Safin weeeeeer eruit in de eerste ronde. Wat kun je toch diep zinken.
Reply
Hij vecht nog voor het kleine beetje dat ie waard is.. overleeft 1 matchpoint en krijgt nu zijn 2e bp om de tiebreak te halen..

inmiddels zijn 4e kans nu..
Reply
Berdych overigens 4- 2 achter 2e set na de 1e al verloren te hebben tegen Soderling...
Reply
En toch wint Monfils de partij...
Reply
Vrij wisselvallig die Berdych.

Pijnlijke voor Woerdie.
Reply
Querrey gaat voorlopig gelijk op met Nadal, netjes.
Ljubicic en Djokovic de baan op, ik heb Novak en Greg zou ik dankbaar zijn als hij Ivan weet te kicken.
Reply
nadal verliest ook nog eens de 1e set in de TB van Querrey. Haas loopt zo door als 't zo doorgaat. :letitallout:

En Berdych! :letitallout: :letitallout:

En Malisse verliest ook nog, en safin. wat een slecht begin van deze dag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Robredo verslaat Gasquet met 2 maal 7-5
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
roddick wint hem uiteindelijk nog in de derde tb! dan lijkt hij dus fit maar niet in geweldige vorm. gasquet eruit is gunstig omdat sommige toch dachten dat hij deze week weer goed ging presteren. gokje op djoko pakt ook goed uit! enige minpunten zijn mahut en safin. safin zeer teleurstellend..wordt tijd voor een nieuw idool voor ad.
Reply
federer geeft op nos teletekst aan dat hij het altijd zwaar heb op deze baan, omdat deze heel snel is. misschien roddick dan toch een goede keuze. Federer verloor in cincinatti zijn laatste duel in amerika. dus er is iets meer hoop als anders dat er weer eens iemand anders wint.
Reply
Ik zie niet waarom federer moeite zou hebben met hele snelle banen! Volgensmij is ie een beetje zand aan het strooien om de verwachtingen wat te temperen... (voorzover mogelijk :roll: ).
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
hij strooide zeker ook zand door twee keer achter te komen?
Reply
Tsja en in Toronto verloor die telkens een set, maar uitendelijk won ie!

Maar.. ik help het je hopen... ben ook wel een beetje klaar met de beste man.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
ah bah. ging gister naar bed toen braccie de 1e TB had gewonnen, kijk ik nu weer en dan heeft roddick de andere 2 gewonnen. slechte zaak dit aangezien ik 'm ook wel van vliegen zie winnen. :letitallout:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
schitterend dat ze hier hawkeye gebruiken. ze noemen 't in dit toernooi ''challenge'' geloof ik. paar keer per set mogen ze 't gebruiken en dan kijkt 't hele stadion incl. spelers en scheidsrechter naar een groot scherm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:schitterend dat ze hier hawkeye gebruiken. ze noemen 't in dit toernooi ''challenge'' geloof ik. paar keer per set mogen ze 't gebruiken en dan kijkt 't hele stadion incl. spelers en scheidsrechter naar een groot scherm.

Ik vind het ook echt een toegevoegde waarde...

Ik ga er pas met de US Open kennis mee maken :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
zag 't nu voor 't eerst. goed systeem. wel net zo eerlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
3e set TB begint nu bij roddick, eigenlijk wil ik 'm niet eens zien. bracci kwam ook nog eens een minibreak voor. :cry:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:zag 't nu voor 't eerst. goed systeem. wel net zo eerlijk.

Klopt, vooral op belangrijke punten..
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:3e set TB begint nu bij roddick, eigenlijk wil ik 'm niet eens zien. bracci kwam ook nog eens een minibreak voor. :cry:

Ik had Bracci met MV...hopen dat ie nu wel de minibreak voorsprong houdt :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
braccie mocht op 5-5 nog 1x serveren, diegene die 't punt zou winnen had MP, slaat ie een supermakkelijke smash uit. dat is toch niet te geloven. daarna had roddick dus mp op eigen service. nou dan weet je 't wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: