The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati TMS
Murray-Roddick H2H 2-0 :lol:
Gonzo-Ferrer 3-2 =D>
Robredo-Ljubicic 0-4 :eeeek: :x
Nadal-Ferrero 4-0(onbelangrijk)

uiteraard zijn gonzo en murray 't belangrijkst. H2H en vorm zitten iig mee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray versloeg Roddick dit jaar twee keer, maar toen zat Roddick nog in zijn dip. Nu hij daar uit is, ga ik ervan uit dat hij gaat winnen. Ook omdat Murray het fysiek zwaar heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal-Ferrero trouwens bevroren, terwijl ze daaronder wel gewoon door dubbelen.
Nadal moet daar onderin de finale halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Murray versloeg Roddick dit jaar twee keer, maar toen zat Roddick nog in zijn dip. Nu hij daar uit is, ga ik ervan uit dat hij gaat winnen. Ook omdat Murray het fysiek zwaar heeft.

hij is uit zijn dip omdat ie van vliegen en chela wint?

tegen braccie had ie eruit gemoeten ad. heb die pot gezien. braccie slaat op 5-5 in de TB van de 3e set een smash aan 't net uit. :x
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ferrero-nadal *2-3

nadal had de break maar ferrero brak meteen terug.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Murray versloeg Roddick dit jaar twee keer, maar toen zat Roddick nog in zijn dip. Nu hij daar uit is, ga ik ervan uit dat hij gaat winnen. Ook omdat Murray het fysiek zwaar heeft.

hij is uit zijn dip omdat ie van vliegen en chela wint?

tegen braccie had ie eruit gemoeten ad. heb die pot gezien. braccie slaat op 5-5 in de TB van de 3e set een smash aan 't net uit. :x
Gast, kijk nou even wat verder dan je neus lang is. Hij had Indianapolis moeten winnen en hij won ook twee potjes in DC voordat hij opgaf. Hij is uit zijn dip, maar zijn echte vorm moet nog komen. Al is hij dit toernooi pas één keer gebroken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
had even over 't hoofd gezien dat nadal toch nog 8x is gekozen in de top 100. dan moet JCF toch maar gewoon winnen, aangezien rafa ook zomaar 100 punten kan pakken anders.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:had even over 't hoofd gezien dat nadal toch nog 8x is gekozen in de top 100. dan moet JCF toch maar gewoon winnen, aangezien rafa ook zomaar 100 punten kan pakken anders.
Kijk jij nog naar de top 100-stats? :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:had even over 't hoofd gezien dat nadal toch nog 8x is gekozen in de top 100. dan moet JCF toch maar gewoon winnen, aangezien rafa ook zomaar 100 punten kan pakken anders.
Kijk jij nog naar de top 100-stats? :o

als spelers in de top 25 even vaak gekozen zijn wel ja. in dit geval allebei 0x in de top 25 en nadal een stukkie vaker in de top 100 dus ben ik voor JCF.

de stats van de nrs 25 tm 35 zijn ook top 100 ad. dat zijn ook nog steeds jou concurrenten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ferrer mist een bp in de 7e game, nu 4-3*.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:de stats van de nrs 25 tm 35 zijn ook top 100 ad. dat zijn ook nog steeds jou concurrenten.
Mensen die Nadal in dit toernooi kiezen zijn mijn concurrent niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat totaal gelijk op: 5-5.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:de stats van de nrs 25 tm 35 zijn ook top 100 ad. dat zijn ook nog steeds jou concurrenten.
Mensen die Nadal in dit toernooi kiezen zijn mijn concurrent niet.

van mij mag ie er uit, toch 8 mensen die 15 punten krijgen voor een speler van ruim 4000 euri. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik wacht de TB even af en dan pak ik een douche. Diegene die de TB wint zal de 2e set ook wel winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
7-6 jcf Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zal mij keuze voor Ljubicic in zowel TM als MV goed uitpakken????

I hope so!!!!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ljubo komt in de finale dus dat lijkt me wel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ljubo komt in de finale dus dat lijkt me wel.
Ik heb de hele week al een goed gevoel over Robredo. Ik denk dan ook dat hij van Ljubicic gaat winnen vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ha ha, Nadal verliest voor de tweede keer op rij al voor de halve finale. Dit keer van Ferrero :oops: :oops: :oops:
Nogmaals, hij moet toch echt constanter worden wil hij ooit een keer dichtbij de nummer 1-positie willen komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar haalt die Robredo deze week dit in één keer weer vandaan?

Hij wint nota bene een TB van Ljubi. Het zal toch niet waar zijn dat hij van Robredo op hardcourt gaat verliezen. :letitallout:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Gelet de stand bij TM ben ik vanavond zeker voor Murray.
In geval dat hij Roddick naar huis stuurt en Gonzo wint, maak ik toch nog progressie op de ranglijst.
(Sorry Ad Wim :wink: )
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ljubi 6-3 voor in de tb en verliest daarna 5 punten op rij. :letitallout:
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
En de break voor tommy. For fuck sakes Ivan. #-o
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Het mag ook niet deze week. Kut Ljubicic!!!!!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
mp :letitallout:
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Bastard.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Fucking Wanker!! :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Zo, dat lucht op Wink
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Robredo-Ferrero halve finale van een Master op HC. :eeeek: =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Robredo-Ferrero halve finale van een Master op HC. :eeeek: =D>
En dan kan ik me herinneren dat iemand zei dat deze banen hier snel waren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moet niet gekker worden........ :crazy:
Reply


Forum Jump: