The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Sao Paulo
Goed zo Lucas, doortrekken!

Nog zo een belangrijke pot die Dzumhur moet winnen....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Nou Dzumhur raakt nog weinig tot op heden
Kei Nishikori





Reply
Khachanov komt terug! Pouille letterlijk en figuurlijk gebroken. 
Donskoy, die hier vorig jaar Federer pakte, sloopt nu Dzumhur. Dubai goat!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dzumhur grr. Kom op Pouille
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lol, die Dzumhur. Moet wel blessure zijn.
Hup Karen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Khachanov laat de wedstrijd van de dag nog even uit zijn handen glippen. Terwijl hij hem zondag in eigen land nog pakte. Zo kut.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Pouille
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Yes iemand in de KF!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker efficient van de onderste 8 in dubai de twee kwart finalisten gekozen. Gebeurt niet zo vaak. :-)

Jammer van Dzumhur..
Maar Baghdatis kan dat weer enigszins goedmaken.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Valt weer veel verkeerd
Die Mayer begint ook heel irritant te worden...
Kei Nishikori





Reply
In Dubai gaat alles mis.
Frappant genoeg gaat in Sao Paolo alles goed, maar dat levert dan weer niet zoveel op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Mayer. Eusa_clap
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haase Haase Haase
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup jaziri om de schade te beperken. En ggl ook trouwens.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Hahahaase
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch nog iets goed. Nu Bonis nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase drol!! Acht bps
Wat gaat het toch dramatisch
Kei Nishikori





Reply
uitstekend Zverev. Op naar de finale.

Vandaag zijn al mijn spelers op 1 na favoriet in hun partij. Die niet favoriet is, speelt tegen eentje die dat wel is, ook uit mijn club.
Het kan nog een aardige week worden, maar dat dacht ik vorige week ook rond deze tijd.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Prima Chung en Potro!!
Delbonis is dan weer jammer
Kei Nishikori





Reply
Troeven Chung en Anderson easy door, dat was het belangrijkste.
Verder Thiem onderin finale graag.
 Cuevas prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-03-2018, 09:13 AM)Ad Wim Wrote: Troeven Chung en Anderson easy door, dat was het belangrijkste.
Verder Thiem onderin finale graag.
 Cuevas prima.

Chung én Anderson? Jij wist al van Nadal ofzo?
Kei Nishikori





Reply
Ik voelde het waarschijnlijk. 
En zo gek is het toch niet, om in een 500 2 van de 3 grootste favorieten voor de finale te nemen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-03-2018, 09:34 AM)Ad Wim Wrote: Ik voelde het waarschijnlijk. 
En zo gek is het toch niet, om in een 500 2 van de 3 grootste favorieten voor de finale te nemen?

Nou bijna niemand heeft die keuze gemaakt en 2 van de 3 is toch wel weer een Ad beredenering (Nadal, Zverev en Thiem toch ook zeker en misschien nog wel Querrey (tv) en Potro)
Kei Nishikori





Reply
Voor de finale zeg ik he, dus bovenin het schema.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had Chung op 90 en Anderson op 180 getaxeerd, met de gedachte dat Nadal als topfavoriet de finale wel zou halen. Beide niet rendabel genoeg. Met het wegvallen van Rafa is dat natuurlijk een totaal ander verhaal. Voor Chung niet, maar Anderson zou wel eens 300 kunnen gaan pakken.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Nadal nu laatste 5 toernooien opgegeven of terug getrokken, dus zo verrassend is het niet. Verder was het bovenin natuurlijk heel zwak voor een 500. En is Anderson een van de beste in vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Anderson pakt Chung gewoon in 2, zonder Tb.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(01-03-2018, 10:23 AM)Ad Wim Wrote: Nadal nu laatste 5 toernooien opgegeven of terug getrokken, dus zo verrassend is het niet. Verder was het bovenin natuurlijk heel zwak voor een 500. En is Anderson een van de beste in vorm.

Klopt...Klote dat ik hem net had met de AO.

Voor vandaag mag Sugita me positief verrassen en moet Bautista zich niet laten verrassen

In Acapulco twee krakers met Chung en Potro.
Kei Nishikori





Reply
Wat een kansen had Gojo vannacht zeg. 3 sp's gemist in 1e set.
Ondanks de faal van Dimitrov gaat het nog redelijk. Vooral in Acapulco moet geoogst worden met een HF Donaldson-Anderson als hoofddoel.
Overdag schade beperken in Dubai.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Keurig RBA 180 punten. Daar had ik hem ook op ingeschat! Alles meer is bonus. Met het wegvallen van Dimitrov is dat wel mogelijk.

Nu moet Tsitsipas winnen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: