The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Sao Paulo
Lol, Stille zonder RBA. Dan kun je echt beter stoppen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voorlopig sta ik nog dik 400 punten op je voor vriend.

Stille 6775 punten
Ad 6370 punten

Als je Dimitrov hebt kan je niet iedereen willekeurig aan klikken he....

Ad zonder Donaldson, je zal hem niet hebben....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Waarom is 'oz' geen deel van de forum subleague? En waarom staat er nog een Stille in die niet meer meedoet?
Lijkt me zowiezo handig om alle spelers die al een jaar niet hebben gespeeld te verwijderen ofzo.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(01-03-2018, 03:32 PM)rikbetert Wrote: Waarom is 'oz' geen deel van de forum subleague? En waarom staat er nog een Stille in die niet meer meedoet?
Lijkt me zowiezo handig om alle spelers die al een jaar niet hebben gespeeld te verwijderen ofzo.

Goed plan. Stille out, oz in. En inactieve deelnemers ook out. Kunnen er altijd weer in als ze willen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gaat die Jaziri hier nu de HF halen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
nee hoor vrees niet, Tsitsipas gaat even orde op zaken stellen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Wat laat die Haase hier een kans liggen zeg
Kei Nishikori





Reply
Wél Jaziri. Na de uitschakeling van dimi mag dat ook best. Bijna niemand heeft hem EN dat is goed voor RBA zullen we maar zeggen.
Tsitsipas had 45 meer dan begroot, maar kohlschreiber 45 minder. Samen quitte dus goede keuzes.
Ik ben met mijn team uitgegaan van 1760 punten. En sta inmiddels door vroegtijdige uitschakelingen van Dzumhur en Tennys op een eindscore van 1535 als iedereen verder doet wat ik verwachtte. Er kan meer bijkomen door met name RBA en iedereen die nog niet is uitgeschakeld er kan ook nog een hoop af....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Die Jaziri. Zul je zien dat Donskoy er ook nog bij komt
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Sugita is wel een misser zo. Uiteraard wel overwogen, maar was nog niet bepaald in vorm dit jaar.
Het was hij of Struff en ben voor de laatste gegaan door zijn easy r1.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pouille herstelt het al

Pella geeft het weer even weg
Kei Nishikori





Reply
Prima Pouille!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jarry!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-03-2018, 09:05 PM)Ad Wim Wrote: Jarry!

Buursweek
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Krajinovic-Dzumhur begint een dure keus te worden.
Die Krajinovic heeft echt bijna niks groots gepresteerd op (outdoor) HC...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
monfils stelt me zwaar teleur. Zverev - Potro is erg belangrijk. Nog 1 winst en Zverev is rendabel. En na Potro liggen de 500 punten voor het oprapen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Hmm, gaat nu toch rap minder.
Anderson die het toernooi wint, kan de week nog mooi maken.
En/of een finale Cuevas-Jarry.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kan nog mooi worden als Zverev het toernooi wint en dubai een finale RBA - Pouille kent, wat beide niet onmogelijk is.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Pouille 500. Anderson Max 300 & Fognini def GGL.

Dan kan ik mijn onderschrift weer bijwerken. One time.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Donaldson je zal hem niet hebben.  Heb die pot gezien gisterenavond, niet normaal goed!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(02-03-2018, 10:08 AM)Stille Wrote: Donaldson je zal hem niet hebben.  Heb die pot gezien gisterenavond, niet normaal goed!!

Lucky pick
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik zie dat alle boekmakers de kansen voor Zverev en del Potro even groot inschatten....
Maar mijn Duitse collega is ervan overtuigd dat Zverev gaat winnen. :-D
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Ik ga uit van Zverev-Anderson en geef Anderson dan zeker 40% kans.
In Dubai zal Pouille nu wel verliezen, die zit me al weken dwars. RBA is NID en 50-50 in de finale.
In Sao Paolo ga ik uit van Cuevas-Ramos, zou prima zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
rain delay in Dubai   Huh  Het regent daar toch nooit?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Van de week heeft het ook geregent
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nu wel back to back die pouille

Dure nederlaag van Khachanov.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pouille laat zich ff gek maken einde 2e set.
Kraj wilde stoppen vanwege regen, Pouille 5-3 afmaken.
Ging te gehaast. Nu alles weer open, verdomme
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Cuevas gaat hier iedereen oprollen en 250 punten grijpen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
niks te beginnen tegen een ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(02-03-2018, 05:55 PM)Stille Wrote: Cuevas gaat hier iedereen oprollen en 250 punten grijpen

Zo voorbarig altijd. Kantelpuntje op komst?!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: