The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells [TMS]
#61
Volgens mij heeft kyrchios afgezegd .
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#62
Kyrgios out. Prima. Nu djoko raonic en Edmund nog. 

Verder gaat het compleet ruk, waarvan akte.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Dus Tiafoe en Gojo stonden twee weken geleden nog in de finale en verliezen nu kansloos van paupers in de 1e ronde? Wat een jaar joh.

Dat lastminute gewissel kan me duur komen te staan.
Kyrgios is een leuke compensatie. Zie nu pas hoe vaak ie gekozen is, ongelooflijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Dus tiafoe is zelf geen pauper?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#65
Thiem lijkt er zin in te hebben. Mooi, die mag Shapo en Berdych/Chung eraf slaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Thiem had er in de tweede een stuk minder zin in
Kei Nishikori





Reply
#67
Hup PABLOOOOOOOOO.
Thiem mag er ook af.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#68
(09-03-2018, 11:02 AM)centre court Wrote: Als je denkt dat cuevas wint van shapo én van Thiem dan vrees ik met grote vrezen als mijn team echt veel op de jouwe lijkt.

Dat is 1  Big Grin
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#69
Keurig Coric. Fog eruit en dimi wankelt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#70
Toch wel het meest frustrerende spel wat ik speel. Gasten als shapo, tiafoe, young, rublev, dzuhmur...ze maken je helemaal gek
Kei Nishikori





Reply
#71
(11-03-2018, 07:24 AM)kooltje Wrote: Toch wel het meest frustrerende spel wat ik speel. Gasten als shapo, tiafoe, young, rublev, dzuhmur...ze maken je helemaal gek

Prima nachtje.

Als je een fatsoenlijk algorithme zou gebruiken, in plaats van lukraak wat namen aanklikken, dan kwam je in een vroegtijdig stadium al tot de conclusie dat je de meeste van de genoemde namen gewoon links moest laten liggen bij dit soort toernooien.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#72
Omg, niet te filmen

Fognini die een dubbele break voorsprong weg geeft tegen fucking chardy

Rublev die verliest van fritz, terwijl hij eind 1e set break voorstond en serveerde voor de 2e set

Kyrgios die opgeeft

Shapovalov die verliest van een niet in vorm zijnde gravelaar

Zo wordt het die lelijke zuid Afrikaanse apenkop wel heel makkelijk gemaakt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
(11-03-2018, 08:57 AM)rikbetert Wrote:
(11-03-2018, 07:24 AM)kooltje Wrote: Toch wel het meest frustrerende spel wat ik speel. Gasten als shapo, tiafoe, young, rublev, dzuhmur...ze maken je helemaal gek

Prima nachtje.

Als je een fatsoenlijk algorithme zou gebruiken, in plaats van lukraak wat namen aanklikken, dan kwam je in een vroegtijdig stadium al tot de conclusie dat je de meeste van de genoemde namen gewoon links moest laten liggen bij dit soort toernooien.

Niks met algoritmen te maken maar met uitslagen anders als verwacht. Kun je hier de wijsneus uit gaan hangen omdat Bijvoorbeeld Cuevas wint maar dat is puur geluk.
Reply
#74
Prima nachtje idd. Anderson easy door en Shapo eruit. Laat al die alternatieven voor grote jongens maar lekker snel verliezen, en dat ligt prima op schema.

Als bonus ook nog Chardy door. Die had ik niet gehad als ik Monfils had gehouden (maar Fritz dan weer wel...).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Isner-Monfils wordt er wel eentje.
Als Gael dat wint, wat ik vrees, gaat ie QF halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Zou wat zijn als die isner het hele jaar van alle paupers verliest en er nu ineens wel zou staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
(11-03-2018, 09:21 AM)kooltje Wrote: Niks met algoritmen te maken maar met uitslagen anders als verwacht. Kun je hier de wijsneus uit gaan hangen omdat Bijvoorbeeld Cuevas wint maar dat is puur geluk.


het heeft inderdaad alles te maken met een bepaalde verwachting en dat om te zetten naar een team. Maar dat van Cuevas had ik verwacht. De boog van shapo kan niet altijd gespannen staan. Ik denk dat hij ook nog van Thiem gaat winnen. Tijd zal het leren.
En een beetje jennen is toch niet verboden  ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#78
(11-03-2018, 07:57 PM)centre court Wrote: Zou wat zijn als die isner het hele jaar van alle paupers verliest en er nu ineens wel zou staan.

Ad week ==> winst isner
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
Hup Gael!!!!
Ik had hem op 90 punten geschat. Wanneer hij door deze pot goed doorstaat lijkt dat hem niet meer te kunnen ontgaan.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#80
(11-03-2018, 08:09 PM)buurs Wrote:
(11-03-2018, 07:57 PM)centre court Wrote: Zou wat zijn als die isner het hele jaar van alle paupers verliest en er nu ineens wel zou staan.

Ad week ==> winst isner

Dan begin ik er een beetje aan te denken ja.
Opgave Djokovic zou geen ad week zijn. Kyrgios ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Klote nishikori. Slappe zak. Loopt die geblesseerde djoko zo door nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
Nou kom op Gael...deze Tb wel voor jou!! 

Djokovic ziet er goed uit in de eerste twee games voor wat het waard is
Kei Nishikori





Reply
#83
In een ad week verliest Isner geen TB en pakt Smyczek zijn kansen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
(08-03-2018, 11:20 PM)centre court Wrote: 21.59 Federer eruit gehaald en Chung Shapo Coric Tiafoe Bhambri Bagh Pospisil Nishikori Monfils en Simon erin. Cc jaar?

Gelukkig heeft de koploper die ouwe ook niet. Echt zon toernooi die hij tankt in de QF. Boog kan niet het hele jaar gespannen staan.

Als Federer wint gaat deze wissel heel heel duur worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Federer is in mijn ogen een mustpick. EEn aanzienlijke kans op winst en dan kan het heel goed uit.

Djoko is duidelijk nog niet de oude. Tiebreak tegen Daniel. Mocht hij dit winnen, dan komt hij toch niet voorbij Delpo en dat maakte hem niet interessant om te kiezen, 90 punten voor 2300....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#86
Isner mist al bps, waaronder 1 mp .
Als de belangrijkste maar niet fout gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
djoko mist sp voor 6-2... en verliest de set.... niet best
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Waarom zo belangrijk Voor je Ad? Geen isner en Monfils negen keer in sub waaronder ik
Kei Nishikori





Reply
#89
ziet er opeens gunstig uit voor onze Gael! kom op breaken!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#90
En dan verliezen, doodziek.
Gaat om honderden punten dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: