The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells [TMS]
Gael doe nou eens een keer normaal
Kei Nishikori





Reply
Kom op geel even doorbijten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
gael geeft binnen 3 games op
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een eikel. Dan neem je in dat ultra zwakke stuk onderin monfils en Simon en dan komt Herbert eruit. Tsja.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kijk, dat compenseert die vorige pot weer een beetje..
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tegen blessures valt niet te managen. Pech.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Bij gael calculeer je het in maar blijft zuur
Kei Nishikori





Reply
Cilic eruit daarintegen zou me wel lief zijn.... Hup Kohl.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Inderdaad prima resultaat dit. Heeft Buurs nog iets goed gezien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lol, Potro mist even 10 bps in de eerste games.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is hij ziek he buurs
Kei Nishikori





Reply
Del Potro gaat het toernooi winnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Na zo een matige uitslag tegen zieke Ferrer?

Prima uitslagen na Monfils
Hopelijk trekt Querrey hem door want wat is die weinig gekozen zeg
Kei Nishikori





Reply
Matig nachtje inderdaad. Nu begint verlies Zverev wel te tellen, in dat derde kwart.
Federer, Anderson en Potro in de SF en ik ben tevreden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vanavond alle 8 wedstrijden. Hakkuh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
van de FTM subleague heb ik nog het meeste budget in het spel :-)
Inderdaad is Zverev een vergissing gebleken en anderson niet hebben ook.
Hopelijk kan mijn supertroef cuevas nog een rondje meepikken, maar daar heb ik vooraf niet op gerekend. Coric is ook een mooie keuze die ik op 45 punten had ingeschat en nu best wel eens 180 zou kunnen gaan scoren.
Verder gaat het eigenlijk prima en ga ik op naar de top 25. Mijn doelstelling is om bij de top 5 van FTM subleague te komen. Kijken of dat gaat lukken.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Cuevas laat zien wat een gelukkig keus het was, klasse chung
Kei Nishikori





Reply
Begint nog niet echt goed. Maar Chung kan nog voor dat geld. En Coric mag ook wel winnen , mooie keus en prima als lastminute wissel Fritz er eindelijk uit gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cuevas is even bezig met een comeback. Maakt me trouwens niet heel veel uit sinds ik Cuevas EN Chung in mijn gelederen heb.
Oh maar nu is het over. 40-0*   voor chung.
Coric even afmaken!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Coric fucking choker
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cc week/jaar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
jaaaaah Coric. Pak van mijn hart.
Nu nog federer en del potro, maar daar maak ik me niet zoveel zorgen om.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(14-03-2018, 10:21 PM)buurs Wrote: Cc week/jaar

zonder Federer? Dan wordt het iig geen cc week.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(14-03-2018, 10:21 PM)buurs Wrote: Cc week/jaar
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Anderson nog geen punt verloren op service, lol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan mist ie nog een bp op 4-3 en wordt dan opeens gebroken na 4 love games en verliest de set. Wtf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan wint hij hem weer in derde set Tb...blijven klagen Ad

Potro ook door het oog van de naald maar nu opweg naar de zege

Ik kijk nu al uit naar Federer Chung
Kei Nishikori





Reply
Prima nachtje. Jammer dat anderson heeft gewonnen  maar dat deert niet. Vanavond is de sleutelpartij coric anderson. Bij winst van coric doe ik echt goede zaken. Anders is het ook nog een zeer geslaagd toernooi.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Baghdatis ziek ook. Matig dus. 

Federer-Chung sleutelpotje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Marcos
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: