The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells [TMS]
(12-03-2018, 12:29 PM)Ad Wim Wrote: Chardy 4-0 voor in h2h tegen Mannarino, lol.

Na vandaag 5-0 . Een angstgegner van m.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Blijft bizar dat zo weinig mensen hem hebben voor dat geld in dat stuk en hij stond op mp eigen service op de deadline.
Het is een drol, maar ik had hem veel meer verwacht bij de managers die op veilig spelen, zoals buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hup Roger!!!

Wel grappig toen 11 jaar geleden mijn eerste kind geboren werd toen grapte ik dat we ze zouden noemen naar de tennis #1, dus Roger als het een jongen was en Maria als het een meisje zou worden. En nu dus 11 jaar later staat Roger nog steeds (alweer)  eerste. Ongeloofelijk om zo een lange tijd al aan de top te staan.
Als we dat zouden hebben gedaan, hadden we nu een Maria, een Rafeal en een Victoria.  :-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Gemakkelijke eerste setwinst.Goed zo Roger.  Zodadelijk Coric. Hoewel hij zijn beoogde 45 punten al gehaald heeft zou het mooi zijn als hij nog een rondje meepikt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Rik, hoe oud ben jij als ik vragen mag?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haha chardy kan het ineens weer
Kei Nishikori





Reply
(12-03-2018, 11:34 PM)Haggie Wrote: Rik, hoe oud ben jij als ik vragen mag?

48 jij dan?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(12-03-2018, 11:39 PM)kooltje Wrote: Haha chardy kan het ineens weer

Hetzelfde geldt voor Coric.
En Carreno.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En het is allemaal ongunstig 
Onvoorspelbare gasten 

Coric eraf in 2 tegen Bautista in Dubai en nu maar vier games voor Bautista
Kei Nishikori





Reply
(11-03-2018, 12:28 AM)rikbetert Wrote:
(09-03-2018, 11:02 AM)centre court Wrote: Als je denkt dat cuevas wint van shapo én van Thiem dan vrees ik met grote vrezen als mijn team echt veel op de jouwe lijkt.

Dat is 1  Big Grin

En dat is 2!!!   Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(13-03-2018, 06:05 AM)rikbetert Wrote:
(11-03-2018, 12:28 AM)rikbetert Wrote:
(09-03-2018, 11:02 AM)centre court Wrote: Als je denkt dat cuevas wint van shapo én van Thiem dan vrees ik met grote vrezen als mijn team echt veel op de jouwe lijkt.

Dat is 1  Big Grin

En dat is 2!!!   Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Big Grin Idontgetit Idontgetit
Reply
Trouwens eindelijk een goede nacht met coric Anderson en chung
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer ziek... terwijl hij het delpo erg lastig kan maken
Zie vorige week en hth
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als je je daar al aan vasthoudt...

Wat een idiote uitslagen weer, zo onvoorspelbaar allemaal. Nu wel hoor, die Chung...

Gelukkig maken iig Federer en Anderson tot nu toe hun status waar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(13-03-2018, 08:58 AM)buurs Wrote: Ferrer ziek... terwijl hij het delpo erg lastig kan maken
Zie vorige week en hth

Hij staat nog wel in de dagplanning en online bij de wedkantoren. Ziek maar gaat wel proberen? Of moet het nog verwerkt worden?
Kei Nishikori





Reply
Een uitstekende nacht met federer, chung, cuevas en coric.

Vandaag Monfils en Porto, beide favoriet voor hun pot.
Dit kan nog een hele leuke week worden. Ik kan zelfs nog weekwinnaar worden indien de finale Cuevas - Monfils zou worden. Die kans is wel heeeeeeel erg klein, maar niet nul.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Pouille is nog steeds kut, inmiddels afgezegd voor Miami (die was dus geblesseerd)

Voor de rest gaat het wel aardig. Op naar pagina 1!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Speciaal voor buurs (en een hoop anderen). Beter huiswerk doen voortaan:

Djokovic: "I was not even supposed to be here, as surgery was only 5-6 weeks ago, but I recovered quickly, so no expectations here".
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een crapshoot is het geworden in Indian Wells. Je weet dat het een enorme dramaweek is als je zelfs met 2 finalisten nog "maar" 200e wordt in de weekranking  cry
Reply
(13-03-2018, 10:29 AM)Ad Wim Wrote: Speciaal voor buurs (en een hoop anderen). Beter huiswerk doen voortaan:

Djokovic: "I was not even supposed to be here, as surgery was only 5-6 weeks ago, but I recovered quickly, so no expectations here".

Huiswerk was gedaan...vond het toch de gok waard. 
(kan ook in mijn positie)
Kei Nishikori





Reply
Ad in weer in de kleineermodus. Je staat het laagste van allemaal...
Neem jij lekker Zverev die in Acapulco door zijn enkel ging : misschien beter je huiswerk doen????
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ja, want door die enkel verloor ie, maar kon ie wel 2,5 uur spelen    Bduh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(13-03-2018, 09:31 AM)kooltje Wrote:
(13-03-2018, 08:58 AM)buurs Wrote: Ferrer ziek... terwijl hij het delpo erg lastig kan maken
Zie vorige week en hth

Hij staat nog wel in de dagplanning en online bij de wedkantoren. Ziek maar gaat wel proberen? Of moet het nog verwerkt worden?

Zie dubbel gisteren
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hij klaagde er na afloop wel flink over. Het was trouwens zijn knie.

The German lost in the Australian Open third round to Hyeon Chung and Rotterdam round-of-16 to Andreas Seppi. Zverev will now have a couple of days to try to prepare and get ready for the Indian Wells Masters. The opening Masters 1000 event of the season starts on 8 March.
It remains to be seen will Zverev be forced to withdraw from the tournament

Was ook echt in goede vorm naar IW gekomen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De laatste 4x gewoon van Potro verloren hoor. Laatste keer dat ie won was in 2012 man.
Met je h2h. Had je beter naar Chardy-Mannarino kunnen kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(13-03-2018, 01:13 PM)Ad Wim Wrote: De laatste 4x gewoon van Potro verloren hoor. Laatste keer dat ie won was in 2012 man.
Met je h2h. Had je beter naar Chardy-Mannarino kunnen kijken.

Chardy fognini

In een ad week gelden geen hth stats
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nee, Chardy-Mannarino.

In een ad week verliezen Isner en Zverev niet zo idioot close.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ah kijk, monfils geblesseerd.... kan niet anders in deze ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gael wtf
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
van 2*-1 naar 2-5
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: