The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte-Carlo (TMS)
#31
Tja, toch wel een misser nu. 50-50 pot die verkeerd valt. Thiem eruit zou prima zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Dzumhur kan toch niet veel op gravel. Cecchinato speelt al weken challengers en voor dat geld... Easy winst. Prima start. Simon gaat het ook wel redden. Hup Pablo, dat is een 50-50 pot tegen Nando.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#33
Met Thiem in deze vorm, of zelfs verliezend, wordt Djoko-Coric wel heel belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Jezus Simon man, van 4-1 naar 4-5. Cuevas gaat ook lekker....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
Blijven klagen stille en ondertussen valt alles goed
Kei Nishikori





Reply
#36
Inderdaad dit wordt een Stille week. Reden voor klagen na het verneuken van 4-1 was natuurlijk wel gegrond..

Pablito gaat lekker, die mag dat hele stuk gaan oprollen daar. Verdasco verdascoode maar weer eens, wat een mentale drol is het toch
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#37
Rublev ook wel een flinke choke.
Coric-Djokovic wordt belangrijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Begin is overigens nog niet echt goed. Te veel gekozen jongens pakken punten.
Er mogen er wel een paar uit, al ligt de focus niet hierop. Vandaag vooral op Schwartzman.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Wat een grap die Cuevas! 2x  voor wedstrijd geserveerd en 3 MP's gemist. Dan ben je mentaal nog zwakker dan Verdasco!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
(17-04-2018, 02:33 PM)Stille Wrote: Wat een grap die Cuevas! 2x  voor wedstrijd geserveerd en 3 MP's gemist. Dan ben je mentaal nog zwakker dan Verdasco!

echt he...was al klaar met volgen en dan terugkomen in derde set
Kei Nishikori





Reply
#41
En gelijk break Verdasco....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#42
Jullie nemen ook wel knakkers waar je dit van kunt verwachten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Haha, doei Cuevas.

Wel jammer dat Ivashka niet even de set uitserveert.

Pouille niet in topvorm, zo belangrijk dat Schwartzman vandaag wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
ongelofelijk....Thiem die het weer net haalt met mp tegen gehad te hebben en Cuevas die het weer verspeelt...
Kei Nishikori





Reply
#45
Vergeet niet Fognini van 2-5 naar 7-5.
Lang leve gravel!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Schwartzman mist 3 bps, en staat al snel 3-0 achter, lekker dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Haha, gaat lekker dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Het gaat tot nu toe niet zo heel gek.
Ben benieuwd naar Tennys met zijn jetlag. Bewust vanaf gebleven....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#49
(17-04-2018, 03:46 PM)rikbetert Wrote: Het gaat tot nu toe niet zo heel gek.
Ben benieuwd naar Tennys met zijn jetlag. Bewust vanaf gebleven....


Lol, die pot is echt totaal irrelevant. Veel belangrijker is dat Pella het goede begin doortrekt.
Reply
#50
Waarom zou je die ook in godsnaam overwegen? Die gaat er keihard af vandaag.

Hup Diego, we zijn begonnen hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Ik overweeg die ook niet hoor. Maar ben gewoon benieuwd of iemand nog in staat is na zo een week plus een flinke jetlag nog wat neer te zetten.

poulle zverev is voor mij in dusverre interessant, dat ik beide heb. Maar toch zou ik liever lucas zien winnen, anders is het zo jammer van de investering en ik acht de kans dat hij verder komt dan mischa. Maar ja als de beste wint dan is dat zo.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#52
Plus dat zijn tegenstander Kohl vorige week ook niet zo een beste beurt had gemaakt. Maar hij had wel veel tijd om uit te rusten en heeft ook geen jetlag.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#53
Pfff Pouille. Hoe dan!? Op je favoriete ondergrond verliezen van iemand die maar 32% van z'n potjes op gravel heeft gewonnen...  Sad
Reply
#54
Laat ook maar, begon leuk vandaag. Na IW weer die graf pouille die er gelijk af gaat.
had ik toch maar Nadal moeten nemen, maar nee hoor.....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
We moeten helaas afscheid nemen van die grappige fransman, maar de oude broer van is door naar ronde 3! Eigenlijk toch beter want maar 50 hebben hem.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#56
Dan snap je er weinig van Rik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Diego al 2 bps gemist. Afmaken graag!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
(17-04-2018, 04:37 PM)centre court Wrote: Dan snap je er weinig van Rik.

Dat is toch al een tijdje duidelijk?
Maar advies aannemen of willen leren, ho maar.
Haalt zijn bevestiging uit een paar fluke-weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
(17-04-2018, 04:37 PM)centre court Wrote: Dan snap je er weinig van Rik.

ik snap het wel hoor, ik probeer mezelf alleen moed in te praten....

Die herbert!?!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#60
(17-04-2018, 04:46 PM)Ad Wim Wrote: Haalt zijn bevestiging uit een paar fluke-weken.

Met alleen een paar fluke weken kun je nooit op plek 16 in de race stand staan!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: