The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte-Carlo (TMS)
#61
Haha die Schwarzmann pakt zeven punten in eerste set
Kei Nishikori





Reply
#62
Klasse Diego. Even inkomen de eerste set.
Gasquet en Zverev moeten toch ook lukken, zou je zeggen.

Dag heeft een prima wending gekregen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
(17-04-2018, 05:03 PM)rikbetert Wrote:
(17-04-2018, 04:46 PM)Ad Wim Wrote: Haalt zijn bevestiging uit een paar fluke-weken.

Met alleen een paar fluke weken kun je nooit op plek 16 in de race stand staan!

Dus wel. In zo'n jaar kan van alles. Houd het eerst maar eens een paar maanden vol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
(17-04-2018, 04:18 PM)Stille Wrote: Laat ook maar, begon leuk vandaag. Na IW weer die graf pouille die er gelijk af gaat.
had ik toch maar Nadal moeten nemen, maar nee hoor.....

Je bijdehante opmerking over Cecchinato keihard afgestraft, heerlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Zverev niet bepaald in topvorm...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
(17-04-2018, 05:11 PM)Ad Wim Wrote: Dus wel. In zo'n jaar kan van alles. Houd het eerst maar eens een paar maanden vol.


Ik doe mijn best. Ik heb inderdaad weinig benul van tennis. Ik haal mijn info over sterktes van spelers voornamelijk van websites, bookies, h2h en andere bronnen en ik heb een 'zwarte lijst'. Daar staat bijvoorbeeld A. zverev op wegens herhaaldelijke teleurstelling, die door de bookies als finalist wordt gezien, maar ik heb hem gewoon zo weinig punten gegeven dat ik hem niet op hoefde te stellen van mijn software. Na ongeveer anderhalf jaar weet ik ook wel aardig weet wie goed zijn en wie niet.
Voor het genereren van mijn team ben ik ca 1 a 2 uur kwijt per week. Lekker puzzelen.

Wat ik vooral zo leuk vind aan dit spel is dat het spel direct verbonden is met de realiteit. Ik vind het daarom ook erg leuk om door de week heen mijn teamleden te volgen op weg naar hun ondergang of overwinning. Ik beleef erg veel plezier aan dit spel en hoop het nog een poosje vol te houden, op mijn eigen wijze manier  ;-)

Thankx Admin(s)


Jammer dat Zverev een ronde door is, maar het belooft voor hem niet veel goeds. Godfin prima kerel, jij moet het gaan doen deze week, samen met de volledig fitte Djokovic.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#67
Hoe lang doen jullie over het maken van een team?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#68
Half uur meestal
En dan check ik meestal vooraf nog wel even wat oud winnaars en hth
Kei Nishikori





Reply
#69
Wat een dag (weer) vandaag.
Op 11 uur al meteen Nishi en Simon die moeten winnen, daarna Coric en Ramos, en dan Schwartzman en Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Zeker mooie dag in het vooruitzicht! 
Benieuwd naar Djokovic want Coric een serieuze tegenstander. 

Zverev was toch niet zo een drama? Muller kan wel eens een setje pieken.
Kei Nishikori





Reply
#71
Deze site:
http://www.tennisabstract.com/current/20...Carlo.html

geeft net iets andere waarden dan de bookies. Kijk maar bij Kachanov - Simon, en GGL - Seppi.
Er wordt gebruik gemaakt van een bepaald algorithme.
Djokovic zou geen enkel probleem moeten hebben met Coric volgens tennisabstract.
Ook is de kans dat Nadal gaat winnen behoorlijk groot te noemen.

Maar ja, het zijn maar getalletjes. In de praktijk gaat het soms anders.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#72
(18-04-2018, 09:15 AM)rikbetert Wrote: Deze site:
http://www.tennisabstract.com/current/20...Carlo.html

geeft net iets andere waarden dan de bookies. Kijk maar bij Kachanov - Simon, en GGL - Seppi.
Er wordt gebruik gemaakt van een bepaald algorithme.
Djokovic zou geen enkel probleem moeten hebben met Coric volgens tennisabstract.
Ook is de kans dat Nadal gaat winnen behoorlijk groot te noemen.

Maar ja, het zijn maar getalletjes. In de praktijk gaat het soms anders.


Ik gebruik die site ook geregeld. Het algoritme is vooral prima als alle omstandigheden goed zijn, dus een fitte Djokovic tegen een fitte Coric. Maar dingen zoals of spelers net terugkomen van blessures (Australian Open dit jaar), of dat iemand al tijden uit vorm is (Zverev begin dit jaar), ze net een zware week achter de rug hebben met veel reisafstand of een iel dun mannetje is geworden waardoor ie geen deuk meer in een pakje boter slaat (Djokovic) zijn zaken waar je zelf voor moet corrigeren.
Reply
#73
(18-04-2018, 09:15 AM)rikbetert Wrote: Deze site:
http://www.tennisabstract.com/current/20...Carlo.html

geeft net iets andere waarden dan de bookies. Kijk maar bij Kachanov - Simon, en GGL - Seppi.
Er wordt gebruik gemaakt van een bepaald algorithme.
Djokovic zou geen enkel probleem moeten hebben met Coric volgens tennisabstract.
Ook is de kans dat Nadal gaat winnen behoorlijk groot te noemen.

Maar ja, het zijn maar getalletjes. In de praktijk gaat het soms anders.

Zo werkte ik exact vroeger, toen ik ook nog sheets maakte. Grappig om te zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Nou meteen drie man de baan op, ik verwacht drie zeges dus dat zal wel tegenvallen
Kei Nishikori





Reply
#75
(17-04-2018, 10:56 PM)rikbetert Wrote: Hoe lang doen jullie over het maken van een team?

Meestal een minuut of 10-15
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
Na het echec van gisterenmiddag (4 man achter elkaar eruit) maar eens kijken wat het vandaag op gaat leveren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Kei belangrijkste nu.
Voorkeur voor Simon, en RBA wint toch makkelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Oef Kei start slecht...de andere 2 wel naar wens tot zover
Kei Nishikori





Reply
#79
Van mij tennissen alleen kei en medved. Dus altijd prijs, al heb ik een voorkeur voor medved.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#80
Kei alweer hersteld, mooi.
Khachanov en RBA 90 punten ingecalculeerd, dus dat is prima. Maar altijd fijn als er eentje verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Verrassend dat Kohli favoriet bij de bookies is tegen Ramos.
Reply
#82
Lekker bezig Kei en Khachanov...

Bautista moet nog even aan de bak tegen Lopez
Kei Nishikori





Reply
#83
Nou, wees blij dat ie van 3-0 achterstand terug kwam. Overwerk kan geen kwaad.
Die andere 2 lijken al beslist, prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Prima begin met RBA en Nishi.

Nu weer 3 belangrijke potten. Hup Struffi, Kohl en vooral Coric!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Ronde 1 klaar, redelijke uitkomst.
Ronde 2 veel belangrijker. Hup Ramos en vooral Coric. Ben heel benieuwd.
Fog zal geen problemen hebben met Struff, soit. Die mag eraf tegen Zverev.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
3 op 3 voor de verandering

Nou kom op Djokovic en Ramos voor 5 op 5
Kei Nishikori





Reply
#87
hup struff en Djoko!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#88
Lekker Struff, door!
Ramos gaat wat minder.

Djoko nu al meer getest dan in zijn hele vorige partij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Haha lekker dat Fabio weer zo een dag heeft

Djoko valt iedere game net goed enkel gebaseerd op de scores

Ramos verloor hier al eens van Kohl zie ik
Kei Nishikori





Reply
#90
Coric is terug, maar Ramos mist kansen om terug te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: