The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
#31
Uitstekend Coric Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap , Kohl was een moeilijkere hobbel dan de tegenstander in de 2de ronde zal zijn.

In de 3de ronde acht ik Borna in staat om goed partij te bieden aan de argentijnse duitser. We zullen zien.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#32
Wat een marathons, wat een drama. Heerlijk.
Alleen jammer dat Cecchinato hem er nog uit pielt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
(28-05-2018, 01:38 PM)Ad Wim Wrote: Buursweek in de maak met Cecchinato?

Slecht voorteken, Ad...

Geluk kantelt altijd tijdens een toernooi...  Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
ik denk dat er vanavond niet meer wordt gespeeld. flinke onweersbui.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#35
@buurs : die stunt van wawrinka zit er niet meer in. Gestuntel is wat er bij hem rest.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#36
(28-05-2018, 07:21 PM)buurs Wrote:
(28-05-2018, 01:38 PM)Ad Wim Wrote: Buursweek in de maak met Cecchinato?

Slecht voorteken, Ad...

Geluk kantelt altijd tijdens een toernooi...  Undecided

Aan het einde kun je bijna geen pech meer hebben. Jij weet ook wel dat Zverev de finale haalt, dus dat is geen pech.
En van jezelf is iedereen eruit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Wawrinka zakt nu naar plaats 260 of zo  Huh
Reply
#38
En Murray naar 155.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
(29-05-2018, 09:54 AM)Ad Wim Wrote: En Murray naar 155.

och dan is hij voor het eerste grastoernooi niet eens aan te schaffen....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#40
Vrij zeldzaam dat alle veel gekozen spelers winnen in de eerste dagen. Normaliter verliest er altijd wel eentje. Hopelijk niet Ymer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Zou t met de nieuwe lucky losers regels te maken? Daardoor heb je nauwelijks half-fitte geplaatste spelers.
Reply
#42
Gaat Hogenkamp hier nou Sharapova in de problemen brengen?
Kei Nishikori





Reply
#43
Prima de Fog is in goede doen...Win dan maar eens van hem
Kei Nishikori





Reply
#44
(29-05-2018, 03:55 PM)kooltje Wrote: Prima de Fog is in goede doen...Win dan maar eens van hem

Let op Kyle, voor dat klusje.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#45
(29-05-2018, 03:51 PM)kooltje Wrote: Gaat Hogenkamp hier nou Sharapova in de problemen brengen?

Nee typisch Nederlands killed ze niet en verliest ze alsnog
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#46
Fognini on fire, die kan dan mooi Edmund uitschakelen. Of van Ymer verliezen, daar is ie toe in staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Leuk, dit sprokkelen om punten, maar het gaat eigenlijk om 2 spelers voor mij: Edmund en Zverev. Die 2 kunnen voor 500 punten of meer verschil zorgen. De rest is peanuts.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Bemelmans heeft wel een fijne spot nu. 
Maar ach, gaat voor die opvullers toch om 45 óf 90. Maakt het verschil niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Mooi zo alle 8 Door naar ronde 2.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#50
Als ik kijk bij de weekstatistieken heeft nog niemand van de forum subleague een speler kwijtgeraakt, zelfs buurs niet, Dat is denk ik ook vrij uniek.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#51
Dat iedereen spelers heeft die minimaal 1 ronde winnen is dan weer niet zo vreemd natuurlijk. 
Zeker in de wetenschap dat er al 16 spelers door waren. 
Nu gaat het beginnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Maar het is wel uniek dat echt niemand een speler kwijt is. Er is altijd wel een verrassing ergens. Nu was dat alleen maar bij spelers die niet/nauwelijks gekozen zijn.

Maar het gaat nu wel echt beginnen ja. Alles op Tsitsipas vandaag.
En een hoop anderen natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ja vandaag gaat het beginnen.

Wel raar. Als je kijkt naar meest gekozen spelers en je kiest ftmforumsubleague, dan heeft 1 persoon wawrinka gekozen en die is rood.
Wanneer je kijkt naar weekstatistieken en je kiest ftmforumsubleague dan heeft iedereen al zijn spelers nog?

Is dat een bug?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#54
Vandaag gelukkig wat meer tijd om te volgen. 
We beginnen direct met 2 belangrijke potjes qua keuzes van tevoren. Hup Carreno en Trungelliti!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Carreno al 7 bps gemist...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Carreno verkloot een 2-0 in de 2e set en Trungelliti mist 2 sps. Best belangrijk allemaal, leve gravel en dit soort rollercoasters.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Cecc had er al lang en breed af moeten liggen tegen fucking Copil. En pakt nu 90. Carreno moet hem pakken volgende ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Hoezo? Heb je de breakkansen gezien in de 1e pot? 14 voor Cecchinato en 7 voor Copil. Copil had in set 4 en 5 geen enkel BP.
Cecchinato was met deze loting favoriet voor 90 punten. 1e goede keuze van 2018! Stille week!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#59
Gvd Carreno, je bent er nog niet!

Djoko gaat geen SF halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Maak het eens af, Carreno! Zoveel kansen. 

Andreozzi lijkt het eerste slachtoffer te worden van velen. Tegen Verdasco die een dramatische eerste ronde had...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: