The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
#91
Wat een schande dat dit op een bijbaan is gezet. 

Hup Griek!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
Die set had ie ook zomaar kunnen winnen. 
Maar iig overwerk voor Thiem.

Hopelijk begint Griek morgen wel goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Zverev Thiem dat gaat een potje worden hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#94
Vandaag logischerwijs een minder boeiende dag. Vooral hopen dat spelers van anderen verliezen en dat Ymer stunt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Jammer van Albot, ik had ingeschat dat hij wel de 2de ronde zou halen. Hij was dichtbij.

Verder alleen kleintjes weg. Vandaag boeiende dag met coric shapo en nadal. inderdaad hopen dat andere veelgekozene verliezen. En nadal is eigenlijk totaal oninteressant, daar hij zoveel gekozen is.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#96
Fabio op weg naar zijn eerste Grandslamtitel!
Kei Nishikori





Reply
#97
(31-05-2018, 11:33 AM)kooltje Wrote: Fabio op weg naar zijn eerste Grandslamtitel!

Nee hoor, vrees niet, hij is gewoon een veel zwakkere Zweed aan het afmaken.  ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#98
Prima van Fog, zolang ie zijn vorm maar door trekt en ook van Edmund wint. Van Nadal mag ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Lekker scoreverloop bij Edmund.
Jammer Griek. Hup Zopp.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
https://www.msn.com/nl-nl/sport/tennis/b...spartanntp


De Duitse tennisser Peter Gojowczyk moet na zijn snelle opgave op Roland Garros een boete van 25.000 dollar (21.300 euro) betalen.

Gojowczyk, nummer 43 van de wereld, besloot maandag bij een 6-1, 2-0 achterstand de handdoek in de ring te gooien in zijn partij tegen de Brit Cameron Norrie. Achteraf verklaarde hij pijn te hebben aan de heup.
De Duitser speelde twee dagen voor zijn opgave nog de finale op het ATP-toernooi van Genève.

Door boetes op te leggen, willen de organisatoren van de grandslams voorkomen dat geblesseerde spelers toch starten op hun toernooi om zo het prijzengeld op te strijken. Verlies in de eerste ronde levert op Roland Garros desondanks toch nog 40.000 dollar op. 
Reply
Het heeft wel gewerkt als je het aantal withdrawals ziet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Belachelijke boete direct

Die jongen komt zijn startgeld niet ophalen. Die hoopt zijn goede vorm (weliswaar tegen beter weten in) door te trekken op een Grand Slam.
Kei Nishikori





Reply
Lekker Zopp.

Fucso blijft meedoen. Moet ie wel even die 0-40 pakken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(31-05-2018, 02:49 PM)kooltje Wrote: Belachelijke boete direct

Die jongen komt zijn startgeld niet ophalen. Die hoopt zijn goede vorm (weliswaar tegen beter weten in) door te trekken op een Grand Slam.

Dat weet je toch niet?
Het zou best kunnen dat ie een blessure had maar toch startte voor het startgeld. 

Ik neem aan dat ze hem niet zomaar beboeten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij pakt dit jaar al 423.000 USD....dan komt hij hier echt niet zijn blessure verergeren voor dat bedrag...
Kei Nishikori





Reply
Het idee is toch juist dat ie dat niet doet maar in plaats daarvan snel opgeeft?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Saai dagje vergeleken met gisteren, maar wat nog enigszins van belang is, verloopt prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag wordt weer een stuk belangrijker. Nishikori en Carreno de belangrijkste. Zverev mag weer even laten zien dat ie de finale gaat halen. Monfils-Goffin wordt mooi, maar maakt me niet zoveel uit. Lichte voorkeur voor Monfils, omdat die toch wel ergens kapot gaat. Goffin kan heel goed SF halen.

Djoko gaat het zwaar krijgen
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zverev tegen Dzumhur, die geeft hooguit 7/8 games weg...

Verder wel wat leuke potjes eindelijk inderdaad. Goffin - Monfils hopelijk pas na werktijd
Kei Nishikori





Reply
Shapovalov, lelijk in vergist zeg. Gokjes worden altijd lelijk afgestraft.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zverev Nishi belangrijk maar die gaan beide gewoon dik winnen. Djoko iets minder van belang, maar die pakt 'm in 5.
Carreno moet de veelgekozen Cecc eruit tikken en Berrettini mag stunten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille +1
Hopelijk gaat Coric dat verlies goedmaken.

Vandaag alleen djoko en zverev van belang. Beretinni mag stunten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Zverev gaat dit toernooi niet winnen...erg matig en afwachtend
Kei Nishikori





Reply
Alleen nog Rafa, Djo, Zverev Cecchinato over. Wellicht na vandaag alleen nog Rafa  Bduh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gelukkig Thiem als backup. Zverev staat weer ouderwets te falen op een grand slam.
Reply
waar is die a zverev mee bezig?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Graf Zverev. Altijd hetzelfde gezeik met hem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(27-05-2018, 10:12 PM)centre court Wrote:
(27-05-2018, 10:06 PM)Ad Wim Wrote: Mijn enige keuze was Nishikori/Edmund of een aantal kleintjes.
Had wel graag Delbonis gehad door zijn h2h met Carreno, en Cecchinato, maar dat paste nu niet.
Dus hopelijk komen die 2 niet zo ver, hup Carreno.

Alles wat ad zegt. Niet toevallig hetzelfde team dus ook. 
Gevoelsmatig dus graag Edmund Delbonis Albot Cecc Eruit. 

Aantal managers die iets verder weg staan met Thiem ipv zverev. Hele logische keuze. Kun je goed mee forceren.

Geforceerde keuze die 1200 punten kan gaan opleveren zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nee hoor

dzumhur verspeelt een 2-1 in sets en 4-2 voorsprong Doh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(01-06-2018, 08:41 AM)kooltje Wrote: Zverev tegen Dzumhur, die geeft hooguit 7/8 games weg...

Verder wel wat leuke potjes eindelijk inderdaad. Goffin - Monfils hopelijk pas na werktijd

hij heeft er nu al 18.... Huh Huh Huh  en breekt bijna naar 19...
hopelijk pielt zverev er zich nog uit.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: