The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
Prachtig
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Forzaaa lekker dan Cecchinato ! 720p voor 806 budget...Ontzettende must pick !  Big Grin   Cool
Je zal hem toch niet hebben .... Idontgetit
2-3-2
Reply
Die Buurs en z'n geluk, het is niet te filmen.
Djoko 3 sps gehad in de 2e, alle kansen in de 4e.

Cecchinato in een sf van een gs, haha.
Nooit een wedstrijd gewonnen op een GS, 10-8 nodig tegen Copil. Djokovic meer punten gemaakt. Geprofiteerd van blessure van Goffin. De lijst is eindeloos. Alleen bij buurs dit.
En dan ook nog een eitje voor Thiem.
Die staat gewoon weer 1e na deze week, en op wat voor manier...

Gefeliciteerd met de keuze voor Thiem, maar dit zijn pure gelukspunten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(27-05-2018, 10:29 PM)Ad Wim Wrote:
(27-05-2018, 10:19 PM)andre Wrote:
(27-05-2018, 10:06 PM)Ad Wim Wrote: Mijn enige keuze was Nishikori/Edmund of een aantal kleintjes.
Had wel graag Delbonis gehad door zijn h2h met Carreno, en Cecchinato, maar dat paste nu niet.
Dus hopelijk komen die 2 niet zo ver, hup Carreno.

Delbonis en Cecchinato zijn nauwelijks gekozen, dan maakt het toch niet meer uit hoe ver ze komen (zolang de tegenstanders ook niet van belang zijn)?

Wel aangezien ik om 21:58 beiden nog had. Dat vind ik altijd het belangrijkste, mijn eigen keuzes.

Dit dus. Vrij pijnlijk.
Maar in dit jaar kan alles. Weer eens bewijs dat je altijd moet spreiden en voor buursteams moet gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(05-06-2018, 07:27 PM)Kraai Wrote: Forzaaa lekker dan Cecchinato ! 720p voor 806 budget...Ontzettende must pick !  Big Grin   Cool
Je zal hem toch niet hebben .... Idontgetit

Je zal hem hebben en nog steeds niet op de eerste pagina te vinden zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je zal in de top 5 staan en dan deze mustpick missen...
2-3-2
Reply
Djoko en Zverev dus geblesseerd vandaag, hahaha.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die ad....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(05-06-2018, 07:39 PM)Ad Wim Wrote: Die Buurs en z'n geluk, het is niet te filmen.
Djoko 3 sps gehad in de 2e, alle kansen in de 4e.

Cecchinato in een sf van een gs, haha.
Nooit een wedstrijd gewonnen op een GS, 10-8 nodig tegen Copil. Djokovic meer punten gemaakt. Geprofiteerd van blessure van Goffin. De lijst is eindeloos. Alleen bij buurs dit.
En dan ook nog een eitje voor Thiem.
Die staat gewoon weer 1e na deze week, en op wat voor manier...

Gefeliciteerd met de keuze voor Thiem, maar dit zijn pure gelukspunten.

Het zit niet tegen Ad.
Cecchinato speelde ook vandaag erg goed.
Djokovic speelde in de 4e set Tb op momenten ouderwets goed.

Thiem gewoon een goede keuze.

En bovenaan zal ik na RG niet staan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli mannen als buurs Atlanta DaanvL André en anderen met jullie mooie teams!
De Thiem gok pakt goed uit. Soort alles of niets poging. 
Cecc is wel heel bijzonder en extreem. 
De strijd bovenin zal alleen maar heviger worden met de teruggekeerde oud gedienden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cecchinato def Thiem vrijdag zou een mooie zijn Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nadal slecht en mto. Verliest een set van Schwartzman die weg werd gespeeld door Anderson.

Waarom verrast dit me allemaal niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha Nadal zijn regendans pakt prima uit
zuur voor Schwarzman

Cilic Potro blijft een leuk gevecht om te zien op een ondergrond waar ze liever niet op staan
Kei Nishikori





Reply
Ik zag ene Sebastian Korda in de halve finale jongens staan. Idd de zoon van Petr Korda, wie kent em nog.
Reply
Die speelt ook al een tijdje wat challengers zonder succes overigens.
Hij won in de 1/8e finale van jhet jeugdtoernooi van ons eigen 'enfant terrible' Deney Wasserman.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Typische Buursweek TB
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als ik Nadal zo zie spelen, maak ik me geen enkele zorgen over zondag.
Eerste sets tegen Schwartzman leek een korte uitzondering.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goat!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vamos GOAT!!!

Wat een verschil!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: