The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
(04-06-2018, 07:29 PM)buurs Wrote:
(04-06-2018, 05:26 PM)Ad Wim Wrote: Toch weer Cilic op een GS. Knap hoe die er steeds weer staat dan.

Opnieuw voorbarig

Nee hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had eindelijk de rust om een wat live te zien. Twee laatste sets cilic-Fog.  Spannende pot. Overigens behoort mijn profetie van post #21 van dit draadje nog steeds Tot de mogelijkheden.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Ai ai ai, er gaat morgen weinig gespeeld worden ben ik bang

Enorm in het voordeel van zverev  Confused
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Iedereen doet net of Zverev compleet gebroken komt spelen en Thiem zo fit als een hoentje is. 
Zverev heeft 18 sets gespeeld hier, Thiem 15. Komt bij dat Thiem er in de week voor RG ook nog 11 speelde waaronder 3 op de zondag dat RG al begon. Die begint dus nu aan z'n 3e week. 

Daarbij lijkt me Zverev een fittere speler dan Thiem. Zie ook z'n 4e en 5e sets hier. 
Neemt niet weg dat ie nog niet goed genoeg speelt hier. Vreemd, toch echt dé man in vorm op gravel deze lente.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(04-06-2018, 07:47 PM)buurs Wrote:
(04-06-2018, 07:44 PM)Ad Wim Wrote: In ieder geval niet voor Thiem.

Waarom geen thiem?

Bijna de helft goedkoper
Prima gravelseizoen 
Doet het hier de laatste jaren erg goed
Won als enige van Nadal

Waarom denk je dat maar 2 man in de top 10 hem hebben?

Helemaal geen prima gravelseizoen, kijk naar die week in Lyon.
Verloor keihard van Zverev.
Kwam veel vermoeider op RG aan.

Goedkoper en goed record op RG kan ik inkomen.
En het was, zoals gezegd, een goede optie als je wilde forceren. Dat heb je slim gedaan, maar je had hem niet gehad als je top 3 stond. Of je had iig Zverev gehad dan, en beiden zou jij niet snel doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(04-06-2018, 10:12 PM)buurs Wrote: Ai ai ai, er gaat morgen weinig gespeeld worden ben ik bang

Enorm in het voordeel van zverev  Confused

Dat zou idd wel gunstig zijn. Maar eerst zien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(04-06-2018, 10:40 PM)centre court Wrote: Iedereen doet net of Zverev compleet gebroken komt spelen en Thiem zo fit als een hoentje is. 
Zverev heeft 18 sets gespeeld hier, Thiem 15. Komt bij dat Thiem er in de week voor RG ook nog 11 speelde waaronder 3 op de zondag dat RG al begon. Die begint dus nu aan z'n 3e week. 

Daarbij lijkt me Zverev een fittere speler dan Thiem. Zie ook z'n 4e en 5e sets hier. 
Neemt niet weg dat ie nog niet goed genoeg speelt hier. Vreemd, toch echt dé man in vorm op gravel deze lente.

Dat laatste lijkt me niet.
Thiem echt een powertennisser, alles op kracht.
Alles vol met spin. Die gaat niet zo snel kapot, heb hem zelden op conditie zien verliezen.

Ik denk dat Zverev alleen wint als ie snelle punten maakt, beetje alles of niets speelt, ballen snel neemt, en geweldig serveert.
In een partij langer dan drie uur lijkt ie me kansloos.

Ik acht hem ook zeker niet kansloos, maar wel de underdog. Vooral omdat ie gewoon niet goed genoeg speelt, en dat niet in 1 partij zo was, maar al in 3. Thiem is ook steeds wisselvallig in zijn partijen, dus het kan een jojo-wedstrijd worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gewoon weer een vijfsetter maar deze keer wint Zverev hem niet....

Shit ik heb Zverev….
Kei Nishikori





Reply
Van de 4 kwartfinales zijn er 2 min of meer van tevoren al duidelijk. De overige 2 zijn moeilijk voorspelbaar.
Toch denk ik dat, tegen wat de bookies denken, straks Zverev, Cilic, Nadal en Djokovic in de halve finale staan. Wat denken jullie?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Ik hoop Nadal, Cilic, Cecchinato en Zverev Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nadal, Potro, Djoko en Thiem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(05-06-2018, 10:08 AM)Ad Wim Wrote: Nadal, Potro, Djoko en Thiem.

Dit denk ik ook inderdaad...

Goed om te zien dat Potro en Djoko weer aardig terug zijn op niveau.
Kei Nishikori





Reply
(05-06-2018, 08:48 AM)Ad Wim Wrote:
(04-06-2018, 10:12 PM)buurs Wrote: Ai ai ai, er gaat morgen weinig gespeeld worden ben ik bang

Enorm in het voordeel van zverev  Confused

Dat zou idd wel gunstig zijn. Maar eerst zien...

Het lijkt nu iets beter
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Op de buitenbanen spelen de junioren inmiddels. Mijn neefje verliest 1e set helaas 2-6
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Is ome Jo kijken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Yep die is van de partij. 2e set was prima maar nu weer direct break achter helaas
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jammer lijkt erop dat je neefje verliest. Wel een mooie ervaring lijkt me daar spelen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Uiteraard spelen ze gewoon. Past wel in de buursweek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kijk nu een paar games en het lijkt kansloos. Zverev mist de scherpte en is overal net te laat of mist nipt. Precies wat je verwacht dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
NID dat Thiem dit wint. Is gewoon een klasse beter.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Staat ie er toch die Thiem. 

En zverev hopeloos tegenvallend. Hele toernooi al. 

Gelukkig maar 2 man in de top met Thiem.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ga mijn voorspelling iets aanpassen : Nadal, Cilic, Thiem, Djoko.   ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Hoppata hoppatee en dat is .... !!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Buurs!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Te vroeg gejubeld Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Forza Marco!
FTM #1 - Week 6 2017
Reply
Die buurs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai ai ai

Ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een belangrijke Tb komt er nu aan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een tiebreak.
Reply


Forum Jump: