The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Toronto (TMS)
#31
Je moet met je tijd mee André. Tenniswereld zit anders in elkaar dan 10 jaar geleden. Dat vraagt ook om andere teams. De top is heel breed, iedereen kan van elkaar winnen, meer 50-50 partijen. Dan kun je vaak beter voor het pakket met veel goedkope spelers gaan. Je moet als je wilt winnen je wel aanpassen natuurlijk. En anders niet zeuren dat je niet wint. 

In het voetbal speelt toch ook niet iedereen lekker naïef 4-3-3 omdat dat “leuker” is?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Dit roep ik dus al het hele jaar, waar was je al die tijd?
En juist in deze week kon je nog wel creatieve keuzes maken.
Er vanuit gaande dat de toppers in de SF komen, kun je deze week nog wel iets bereiken met Zverev, Potro of Anderson. Dat is in kleinere weken al helemaal niet meer zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Overigens waren Klahn, Herbert, Medvedev en Ivashka favoriet bij de bookies. Alleen Polansky niet.
Je argumentatie is sterker in weken waar veel kleintjes stunten als fikse underdog, en die weken zijn er veel geweest. Kijk recent naar Hamburg, Gstaad en Kitzbuhel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Nishi niet fit

Ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
Scheelt je 35 punten, nou nou. Maar wel een leuke meevaller.
Ben blij dat Haase wat terug doet voor die ellende in Gstaad.

Khachanov easy ook lekker. Nu McDonald, maar weinig vertrouwen in.
Hup Griek, was ik toch ook niet heel erg van overtuigd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Haha slappe kut Japanner. Tegen haase ook. 
Nou ja, in de top alleen Atlanta zonder hem en hij is Edmund al kwijt voor dat geld. 
Dan moet Haase Potro maar pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
Allemaal niet ongunstig wat er gebeurt.  Nu mijn toppers aan de slag.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#38
Straks is Johnson Fog erg belangrijk.  Vooral dus dat Steve gaat winnen van de wisselvallige Italiaanse.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#39
Was dat hier niet dat relletje tussen Kyrgios en Wawrinka een paar jaar geleden? In ieder geval mooi dat Wawrinka dat vervelende mannetje pakt.
Reply
#40
Gaat deze Canadees nou een kopie spelen van die andere Canadees, Polansky? Met een tegenstander die in de 1e set ook veel bps mist.

 Hup Rublev dan maar, dat was het alternatief voor deze goedkope jongens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
(07-08-2018, 10:05 PM)Ad Wim Wrote: Gaat deze Canadees nou een kopie spelen van die andere Canadees, Polansky? Met een tegenstander die in de 1e set ook veel bps mist.

 Hup Rublev dan maar, dat was het alternatief voor deze goedkope jongens.

Serveert voor de set en wordt gebroken

A. W.e.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
Rustig nou maar Buurs. Ik richt me toch niet meer op jou, waarom jij dan nog wel steeds op mij? Ik ben je concurrent helemaal niet.

Hoe weet je het trouwens, dat Cilic niet fit was. Ik lees het nergens terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Toch de set

Waar zeg ik dat cilic niet fit is?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
En dan wordt Pouille gebroken voor de set. Haha, die man kan echt niks meer.
Zat er natuurlijk in, net de verkeerde kleintjes links laten liggen. Verder schaar ik me achter de woorden van André.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
(07-08-2018, 10:16 PM)buurs Wrote: Toch de set

Waar zeg ik dat cilic niet fit is?

Nishikori.

En mijn eerste vraag?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
(07-08-2018, 10:12 PM)Ad Wim Wrote: Rustig nou maar Buurs. Ik richt me toch niet meer op jou, waarom jij dan nog wel steeds op mij? Ik ben je concurrent helemaal niet.

Hoe weet je het trouwens, dat Cilic niet fit was. Ik lees het nergens terug.

Jij, cc en stille zijn van tm old school

De andere deelnemers boeien me niet zo
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
(07-08-2018, 10:17 PM)Ad Wim Wrote:
(07-08-2018, 10:16 PM)buurs Wrote: Toch de set

Waar zeg ik dat cilic niet fit is?

Nishikori.

En mijn eerste vraag?

Nishikori vroeg om de trainer bij 4-1 1e set... daarna nog maar 2 games
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
Auger en Polansky waren ook de duidelijke underdog bij de bookies.
Die Auger is een gravelaar en heeft een negatief record op hc. Logische keuzes maar wel zuur dat ze allebei winnen. Hopelijk blijft het bij 90 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Lekker Lucas...17 jarige slacht je
Pfff
Kei Nishikori





Reply
#50
3 uit 4 kon beter maar ook slechter.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#51
Wat is het toch irritant als je een troef hebt spelen tegen een opvullertje van buurs. 

Rublev breakt direct
Mist dan 3 bps voor *3-0
Mist een Bp voor *5-2
Mist 2 sp op 5-3*
Wordt dan zelf gebroken als ie voor de set serveert
Komt 4-2 voor in de Tb. 
Verliest de Tb.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Frustrerend inderdaad, vooral omdat ik lang over hem getwijfeld heb door Washington. Deze doet meer pijn dan Coric, daarvan wist ik dat ik een gok nam. Stuk vervelender wakker worden zo.

Dat gokken ligt me nog niet zo goed. Telkens heb ik de jongens die stunten juist niet en verrassen mijn gokjes steeds niet. Had toch gehoopt dat Cilic nog roestig zou zijn. Alles op Potro dan maar.
En op alle andere spelers die 1 voor 1 alle kleintjes moeten opruimen die ik niet heb. Maar zul je zien dat die kleintjes nu wel gaan stunten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
(07-08-2018, 10:38 PM)Ad Wim Wrote: Auger en Polansky waren ook de duidelijke underdog bij de bookies.
Die Auger is een gravelaar en heeft een negatief record op hc. Logische keuzes maar wel zuur dat ze allebei winnen. Hopelijk blijft het bij 90 punten.

Het blijven missers, Ad.

Auger laat de laatste tijd leuke dingen zien en speelt een thuiswedstrijd.
Heeft niks te verliezen.

Pouille wint al weken niks.

Voor ruim 400 moet je zo'n speler hebben.

Ebden is natuurlijk ook maar een zeer matige speler, die af en toe eens wat goeds laat zien.
Polansky speelt daarentegen vooral in Canada vaak goed. Verliest close van goede spelers.

Dan is ruim 400 euro ook wel een koopje.

Hetzelfde geldt voor Klahn en Ivashka.
Die heb je dan wel.

Als jij echt verschil wil gaan maken (gokken), had je deze week Anderson en Zverev moeten hebben, denk ik.
En spelers als Harrison, Verdasco... die ik overigens ook heb. Ik wil verschil blijven maken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
(07-08-2018, 11:59 PM)centre court Wrote: Wat is het toch irritant als je een troef hebt spelen tegen een opvullertje van buurs. 

Rublev breakt direct
Mist dan 3 bps voor *3-0
Mist een Bp voor *5-2
Mist 2 sp op 5-3*
Wordt dan zelf gebroken als ie voor de set serveert
Komt 4-2 voor in de Tb. 
Verliest de Tb.

het zat in deze partij niet tegen... daarentegen verprutst verdasco het weer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
Klahn en Ivashka waren dan ook favoriet, die Canadezen niet. Los daarvan zeg ik toch ook dat het nu missers zijn? Ik gaf meteen al aan wat mijn intenties waren. Die zijn nu heel anders dan toen ik top 3 stond, en dan jullie nu. Vergeet dat niet.
Natuurlijk weet ik dat je iig de basis moet hebben en niet te veel mustpicks mag missen, maar ik zal toch ook een keer moeten hopen dat dit soort jongens gewoon volgens de odds verliezen en dat geld steken in mensen met een hogere top. Anders maak ik nooit iets goed. Met Rublev en Coric had dat prima gekund, dat weet jij ook.

Ik had Verdasco in Kitzbuhel he, een toernooi waarin ie het vaak goed doet. We zagen hoe dat ging. Ik ga niet gokken met jongens als Harrison en Fucso in een TMS, dat zijn schrapers zonder hoge top. Dan liever Coric en Rublev die moeilijkere loting hebben maar veel meer potentie.
Harrison is een leuke, gewaagde keus. Jou zit het dan net wel mee dat RBA afzegt en je daardoor 90 punten haalt. Dat heb ik nu ook nodig en valt telkens niet de afgelopen weken. Maar dat moet een keer gaan komen.

Anderson en Zverev uiteraard ook overwogen als gok. Maar Anderson wint zelden van toppers (ik heb niks aan 360 punten) en Zverev lijkt me underdog tegen Djoko. Potro is ook een risico, maar kan wel echt het toernooi winnen bij een goede run, en had een vrij makkelijke loting tot de SF. En dan 50-50 tegen Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Grotendeels ben ik het met je eens, Ad.

En de schrapers van mij doen het de laatste weken verrassend goed.
Het zit niet tegen.
Dat geluk moet je soms hebben om bovenaan te komen.

Zal vanzelf weer de andere kant opvallen.

Mijn visie is: blijf bij je eigen tactiek en laat je niet van de wijs brengen door wat anderen zeggen en kiezen.

We hebben allemaal onze eigen favoriete spelers, die we om welke reden dan ook vaker kiezen, dan een andere speler.

Dat zijn voor mij oa:
- Gasquet
- Monfils
- Simon
- Shapovalov
- Verdasco

Potro vind ik ook een prima keuze.
Kan voor jou het verschil gaan maken deze week.

Daanvl heeft ook een prima team, wanneer je wilt forceren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
Verdasco is een lul. Krijgt 4 BP's in de 3e set waarvan 1 echt een makkie was maar veel te wild de bal uit sloeg.
Scheelt weer punten die ik wel kan gebruiken om richting pagina 1 te gaan.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#58
De tactiek van Daan ga ik doen rond Shanghai, als ik dan nog steeds zo ver achter sta.

Ik heb niet echt een band met bepaaldr spelers; mijn tactiek is altijd geweest om voor grotere jongens te gaan, omdat in het weekend de echte punten uitgedeeld worden. De laatste jaren wel iets aangepast, door de verandering en meer onzekerheid in het mannentennis, maar niet genoeg. Ik kan het gewoon niet zo zakelijk benaderen als jij. Volgens mij wil ik dat ook niet. Maar ik wil ook winnen, dat maakt het lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
vooruitkijken heren.

Vanavond en vannacht moeten mijn 8 overgebleven spelers in 5 wedstrijden aan de bak. Dat betekent dat ik zeker 3 ga overhouden en 3 kwijtraak.
Ik reken erop dat ik morgen met 5 spelers de derde ronde inga.
Zijnde : Djokovic, Raonic, Isner, Del Potro en Auger-Aliassime. Vooral Djokovic en Potro zijn belangrijk omdat ze niet tegen een teamgenoot spelen. Maar die halen het waarschijnlijk wel.

Wanneer de HF zullen zijn : Nadal - Potro en Raonic - Djokovic, doe ik aardige zaken deze week.

De bookmakers zijn het wat de HF betreft met me eens. Wat denken jullie?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#60
Voorlopig regent het pijpenstelen in Toronto.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: