The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati
#91
Gewoon kansloos eraf in de derde set hoor cc

Prima uitslagen op Federer na maar dat is logisch
Kei Nishikori





Reply
#92
Prima uitslagen tot nu toe, maar het kan nog beter.
En dan is het jammer dat Raonic een 5-3 voorsprong in de 1e set verspeelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Van 5-3 naar 5-7, bah.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Klasse Cilic

Wel weer goed begin Raonic in set 2
Kei Nishikori





Reply
#95
Achteraf gezien zou Goffin een goede keuze geweest zijn. Federer is te oud voor dit soort werk. In de aandelen handel zou bij zijn naam "gedaan en laten" staan. Nu 1 nul achter tegen zijn landgenoot .
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#96
Kut, hoe cilic zich erdoorheen mazzelt

Busta nu weer voor de set geserveerd 

Hopelijk pakt Djokovic hem nu
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#97
(15-08-2018, 03:29 PM)Ad Wim Wrote:
(15-08-2018, 02:29 PM)buurs Wrote:
(15-08-2018, 01:18 PM)Ad Wim Wrote:
(15-08-2018, 11:08 AM)buurs Wrote: Copil missen jullie wel

En nog nooit verloren van cilic  Wink

Voor dat geld had ik liever Kudla met een betere loting na de 1e ronde. Was ook een bewuste gok met die 1e ronde. In jouw positie had ik Copil genomen. 

Maar gezien hoe het gisteren ging, zal het wel Copil d. Cilic worden Wink

Niet indekken, hè  Wink 
Doen we niet meer  Tongue 

Ben vanavond grotendeels offline en morgenavond zit ik in het vliegtuig.

Alvast mijn verontschuldiging dat Copil 3 mp overleeft en alsnog wint  Bier

Mooi, hoe meer offline je bent, hoe beter. Zie begin van dit jaar  Big Grin

Ik neem aan dat je op vakantie gaat, veel plezier.

En nagenoeg iedere partij valt (close) fout...

Bedankt.
Heerlijk hier (Rhodos).
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#98
(18-08-2018, 04:15 AM)rikbetert Wrote: Achteraf gezien zou Goffin een goede keuze geweest zijn. Federer is te oud voor dit soort werk. In de aandelen handel zou bij zijn naam "gedaan en laten" staan. Nu 1 nul achter tegen zijn landgenoot .

Tikkie voorbarig. Goat ging op juist moment goed spelen en kan gewoon 2 wedstrijden op een dag aan. Die is klaar voor de US Open.

En fijn dat je deelt dat Goffin achteraf een goede keus was geweest. Dat hadden we zelf nog niet gezien.
Ik zou je aandacht richten op wat vooraf een goede keus was geweest, daar kan nog wel iets in verbeterd worden.

Hoe gaat het me je hardcourt-score?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
(18-08-2018, 07:04 AM)buurs Wrote: Kut, hoe cilic zich erdoorheen mazzelt

Busta nu weer voor de set geserveerd 

Hopelijk pakt Djokovic hem nu

Valt allemaal wel mee hoor, hoeveel er close fout valt. Gaat om een kleine voorsprong hier en daar. Weegt niet op tegen Kyrgios-Kudla.

Je wordt eens geklopt met een gewaagde keuze als Cilic, uitzondering dit jaar. Hopelijk maakt Marin er nog een geweldige keuze van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-08-2018, 12:09 AM)kooltje Wrote: Klasse Cilic

Wel weer goed begin Raonic in set 2

Helaas in set 3 ook break voorsprong weg gegeven. Anders was het echt een geweldige week geweest. Nu kan het nog heel leuk worden met finale of winst Cilic.

Djoko is te pakken, dat is duidelijk. Hopelijk lukt het, net als op Queens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-08-2018, 08:21 AM)Ad Wim Wrote:
(18-08-2018, 04:15 AM)rikbetert Wrote: Achteraf gezien zou Goffin een goede keuze geweest zijn. Federer is te oud voor dit soort werk. In de aandelen handel zou bij zijn naam "gedaan en laten" staan. Nu 1 nul achter tegen zijn landgenoot .

Tikkie voorbarig. Goat ging op juist moment goed spelen en kan gewoon 2 wedstrijden op een dag aan. Die is klaar voor de US Open.

En fijn dat je deelt dat Goffin achteraf een goede keus was geweest. Dat hadden we zelf nog niet gezien.
Ik zou je aandacht richten op wat vooraf een goede keus was geweest, daar kan nog wel iets in verbeterd worden.

Hoe gaat het me je hardcourt-score?
Niks voorbarig.  Als GOAT zoveel moeite heeft met wawrinka dan gaat hij dit toernooi niet winnen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Eindelijk eens een super week en dan stijg he lekker. Eindelijk weer op
pagina 1.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(18-08-2018, 08:26 AM)Ad Wim Wrote:
(18-08-2018, 07:04 AM)buurs Wrote: Kut, hoe cilic zich erdoorheen mazzelt

Busta nu weer voor de set geserveerd 

Hopelijk pakt Djokovic hem nu

Valt allemaal wel mee hoor, hoeveel er close fout valt. Gaat om een kleine voorsprong hier en daar. Weegt niet op tegen Kyrgios-Kudla.

Je wordt eens geklopt met een gewaagde keuze als Cilic, uitzondering dit jaar. Hopelijk maakt Marin er nog een geweldige keuze van.
Kyrgios kudla toch ook slechts om een paar puntjes

Nu wordt het verdeelt. Jammer dat die Belg ineens van Potro wint zeg
Kei Nishikori





Reply
(18-08-2018, 09:04 AM)Stille Wrote: Eindelijk eens een super week en dan stijg he lekker. Eindelijk weer op
pagina 1.

Keurig stille!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En nu door Oz!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch gewoon weer Federer Djoko. 

Als de grote jongens er zijn en het willen, dan spelen ze gewoon de grote finales.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jammer dat Djoko zijn beste pot van de laatste weken speelt. 
Prima week nog steeds, maar het gevoel overheerst dat er veel meer in had gezeten.

Ben heel benieuwd wat de US Open gaat brengen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-08-2018, 07:58 AM)centre court Wrote: Toch gewoon weer Federer Djoko. 

Als de grote jongens er zijn en het willen, dan spelen ze gewoon de grote finales.

En eigenlijk willen we dit toch ook allemaal.
Wat een finale. Djoko die de eerste man kan worden die alle Masters pakt, of Federer die voor titel 99 gaat en de 8e hier.

Leuk hoor, zo'n Anderson in een Wimbledon-finale, maar voor zulke finales ga je zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch maar een kwer dat vrouwentennis goed gaan volgen. Wat een geweldige prestatie zeg.
Mentaal zo gegroeid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geweldig idd ...klasse Kiki !
Mentaal en ook fysiek enorm vooruit gegaan.
Wie had een jaar geleden gedacht dat ze (mede) door haar betere fitheid wedstrijden zou gaan winnen?
2-3-2
Reply


Forum Jump: