The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2019
#31
(12-01-2019, 05:42 PM)buurs Wrote: Heb mijn team gemaild.

Ik neem aan dat het laatst ingestuurde team mee telt.
Mochten er nog afmeldingen komen...

Uiteraard
Kei Nishikori





Reply
#32
Team gemaild.

@Kooltje, misschien leuk/handig/mooi om in de 1e thread bij te houden van wie je een team hebt ontvangen...
Reply
#33
Nog slechts zes...kom op heren !
Kei Nishikori





Reply
#34
Ik stuur nog in zo
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Gestuurd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Die van mij is ook gestuurd. Ik zal morgen de pot regelen en alle deelnemers een PM of een tikkie sturen met mijn gegevens. 20 euro pp
Reply
#37
Leuk Kooltje, ik wil wel meedoen maar niet met centjes. De deadlines zijn niet goed voor mij, een aantal keer per jaar mis ik een week. Mag ik meedoen voor spek en bonen?
Reply
#38
(13-01-2019, 11:17 PM)Overdune Wrote: Leuk Kooltje, ik wil wel meedoen maar niet met centjes. De deadlines zijn niet goed voor mij, een aantal keer per jaar mis ik een week. Mag ik meedoen voor spek en bonen?

Uiteraard
Kei Nishikori





Reply
#39
(13-01-2019, 11:17 PM)Overdune Wrote: Leuk Kooltje, ik wil wel meedoen maar niet met centjes. De deadlines zijn niet goed voor mij, een aantal keer per jaar mis ik een week. Mag ik meedoen voor spek en bonen?


Voor mij geldt hetzelfde. Het voorstel van Overdune had ik de laatste dagen ook in het hoofd. Mag ik ook zonder inleg inschrijven?
Reply
#40
Geen onderscheid natuurlijk, iedereen is welkom.

Wat betreft de deadline is te laat te laat, ook een minuut is te laat.
Kei Nishikori





Reply
#41
Ik vind 20 euro ook veel. Voor maximaal 10 euro zou ik mee willen doen, anders wil ik ook wel voor spek en bonen meedoen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#42
Net verstuurd, nog op tijd toch?
Reply
#43
(13-01-2019, 11:44 PM)rikbetert Wrote: Ik vind 20 euro ook veel. Voor maximaal 10 euro zou ik mee willen doen, anders wil ik ook wel voor spek en bonen meedoen.

Beetje vertrouwen in jezelf
Heel jaar 20,- en dan ook nog eens 100% prijzengeld
Kei Nishikori





Reply
#44
Hierbij de teams!


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 AUSOPENV3.xlsx (Size: 31.71 KB / Downloads: 34)
Kei Nishikori





Reply
#45
Geef Vos (of anderen) anders nog de gelegenheid totdat de eerste wedstrijd begint (bij wijz van uitzondering voor het eerste toernooi)?
Reply
#46
Ik heb rond 22u50 mijn team gemaild, maar vroeg me al af of het goed ging, want ik zag hem niet bij verzonden e-mails staan.

Maak maar geen uitzondering voor mij Kool want ik zat toch al enorm te twijfelen over deelname. Wordt toch niks, omdat ik er sws niet teveel tijd aan wou besteden. Succes allemaal.
Reply
#47
Nog wel bedankt voor je poging Arjen. Je hebt in ieder geval één supporter.
Reply
#48
Vrijwel hetzelfde team als buurs   Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Berdych gaat als een raket
Rublev daarentegen valt vies tegen
Kei Nishikori





Reply
#50
Klasse Norrie! 3 SP's missen en 0-2 achter in sets, hufter!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#51
cilic souverein.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#52
Ik vind wel dat er zsm door managers moet worden aangegeven of ze meedoen met de prijzenpot.
En niet wachten totdat ze wel/geen goede start hebben.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
(14-01-2019, 07:52 AM)Ad Wim Wrote: Vrijwel hetzelfde team als buurs   Hakkuh

vrijwel (helaas voor jou) Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
Hierbij een eerste tussenstand


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 AUSOPEN Tussenstand.xlsx (Size: 32.1 KB / Downloads: 20)
Kei Nishikori





Reply
#55
(14-01-2019, 02:46 PM)buurs Wrote: Ik vind wel dat er zsm door managers moet worden aangegeven of ze meedoen met de prijzenpot.
En niet wachten totdat ze wel/geen goede start hebben.

Deze deelnemers heb ik net een PM gestuurd:
Kooltje (betaald)
Mitch (betaald)
Buurs (betaald)
Rikbeter (betaald)
Adwim
Atlanta
stille (betaald)
Jornstars (betaald)
Cc (betaald)
DonFlexie
GAE (betaald)

Ik verwacht dus een prijzenpot van 220 euro.
Reply
#56
(14-01-2019, 02:57 PM)kooltje Wrote: Hierbij een eerste tussenstand

Top kooltje!

Wellicht dat Rikbeter een aantal formules kan toevoegen Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
Goed ik doe mee voor de prijzenpot!
Hmmm formules. Ik werk met linux maar kan kijken wat ik kan doen ;-)

Maar die kleuren zijn top. Briljant bedacht.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#58
Lol, lekker Rublev en Norrie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Balen dat ik dit nu pas zie  Sad
Is er evt nog een mogelijkheid tot deelname?
2-3-2
Reply
#60
Wat stel jezelf voor Kraai?
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: