FTM Forum

Full Version: FTM 2019
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Mannen,

Toch maar even een Excel in elkaar gedraaid. 
Benieuwd of er animo voor is. 

Bijgevoegd de sheet.
In de tweede tab een voorbeeld hoe in te vullen 

Deadline Australian Open Zondag 13 Januari 23:00
In te sturen naar: fantenman2019@gmail.com


Laat even weten of je meedoet in dit forum, wellicht motiveert dat andere ook

Ingestuurde lijsten ontvangen van:
Kooltje
Mitch
Buurs
Rikbeter
Adwim
Atlanta
stille
Jornstars
Cc
DonFlexie
Ziet er goed uit !!
De kans is wel aanwezig dat ik mee ga doen.

P.S. De streep moet wel onder Raonic staan ipv Kyrgios (in jouw voorbeeld)   Wink
(11-01-2019, 11:19 AM)Mitch Wrote: [ -> ]Ziet er goed uit !!
De kans is wel aanwezig dat ik mee ga doen.

P.S. De streep moet wel onder Raonic staan ipv Kyrgios (in jouw voorbeeld)   Wink

Klopt inderdaad! Is aangepast

Tevens even de te behalen punten toegevoegd
Oh leuk, ik denk dat ik een poging ga wagen.
mooi initiatief, kooltje.

ik doe mee op het moment dat er minimaal 10 deelnemers zijn en dat we met een prijzenpot gaan werken.
(11-01-2019, 12:15 PM)buurs Wrote: [ -> ]mooi initiatief, kooltje.

ik doe mee op het moment dat er minimaal 10 deelnemers zijn en dat we met een prijzenpot gaan werken.

Top
10 deelnemers komen er zeker 

Prijzenpot voorstel?
€ 15 oid

50% voor nr 1
30% voor nr 2
20% voor nr 3
20 euro en dan de verdeling van buurs. 

Goed gedaan Kool.
Op lange termijn ga je wel problemen krijgen door Lucky losers en last-minute afzeggingen die het schema overhoop halen. Hoe zou dat opgelost worden? Wellicht dat je in google spreadsheet een "meest actuele versie" online kan houden die tussentijds gewijzigd kan worden. Dan is het de verantwoordelijkheid van de deelnemer om te zien of ze de versie hebben gebruikt die het meest actueel is. Kijk maar wat je hiermee wil doen.
(11-01-2019, 12:52 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Op lange termijn ga je wel problemen krijgen door Lucky losers en last-minute afzeggingen die het schema overhoop halen. Hoe zou dat opgelost worden? Wellicht dat je in google spreadsheet een "meest actuele versie" online kan houden die tussentijds gewijzigd kan worden. Dan is het de verantwoordelijkheid van de deelnemer om te zien of ze de versie hebben gebruikt die het meest actueel is. Kijk maar wat je hiermee wil doen.

Dat klopt zeker inderdaad. 
Ik ga me daar even in verdiepen de komende twee weken. 
Tevens moet ik ook mijn eigen deelname even aan iemand kwijt om geen scheve gezichten te krijgen omtrent plaats 12
10 euro en de verdeling van buurs.

Of 5 euro voor alleen de AO.

Kan toch ook per week?
Leuk, doe ook graag mee! 15 of 20 euro is prima.
15 euro is ook prima.

Is het ook niet leuk om louter met weekprijzen te werken? Dan harkt de uiteindelijke winnaar ook genoeg binnen en is er voor iedereen wel een keer een prijsje.

Daar is wel een verdeling voor te vinden. Afreking aan het einde.
Bij de oude FTM waren 34 speelweken, waarbij dus 4 grand slams.
Als je de grand slams voor 3 telt en de rest voor 1 heb je dus 40 eenheden.
Dus weekprijs is 2.5 %
grand slam prijs 7.5 %
€20 euro voor een jaar vind ik prima

50% 1e AK
25% 2e AK
15% 3e AK
10% verdeeld over de 4 GS

Iedere weekwinnaar uitbetalen is leuk maar niet haalbaar met circa 20 deelnemers.
(11-01-2019, 02:28 PM)kooltje Wrote: [ -> ]€20 euro voor een jaar vind ik prima

50% 1e AK
25% 2e AK
15% 3e AK
10% verdeeld over de 4 GS

Iedere weekwinnaar uitbetalen is leuk maar niet haalbaar met circa 20 deelnemers.

Dit lijkt me prima.
Per week vind ik wat overdreven.
Gewoon heel jaar. Lange adem mag beloond worden.
Top, wie gaat de pot beheren?
(11-01-2019, 03:25 PM)Mitch Wrote: [ -> ]
(11-01-2019, 02:28 PM)kooltje Wrote: [ -> ]€20 euro voor een jaar vind ik prima

50% 1e AK
25% 2e AK
15% 3e AK
10% verdeeld over de 4 GS

Iedere weekwinnaar uitbetalen is leuk maar niet haalbaar met circa 20 deelnemers.

Dit lijkt me prima.
Per week vind ik wat overdreven.

Eens!
(11-01-2019, 05:13 PM)kooltje Wrote: [ -> ]Top, wie gaat de pot beheren?

Ik wil best de pot beheren. Na afloop van het seizoen betaal ik alles in 1x uit, dus ook de prijzenwinnaars van de Grand Slams.
Geld boeit me niet., maar ik doe zeker mee. Klasse Kool.
Maar dan wel commitment voor hele seizoen, toch?

Niet dat er halverwege geen animo of organisatie meer voor is...
(11-01-2019, 06:26 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Geld boeit me niet., maar ik doe zeker mee. Klasse Kool.
Maar dan wel commitment voor hele seizoen, toch?

Niet dat er halverwege geen animo of organisatie meer voor is...

Zeker weten Ad
Hooguit met vakantie dat het een keer overgenomen moet worden
Leuk, ik doe zeker mee, € 20 is prima.
(11-01-2019, 07:30 PM)kooltje Wrote: [ -> ]
(11-01-2019, 06:26 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Geld boeit me niet., maar ik doe zeker mee. Klasse Kool.
Maar dan wel commitment voor hele seizoen, toch?

Niet dat er halverwege geen animo of organisatie meer voor is...

Zeker weten Ad
Hooguit met vakantie dat het een keer overgenomen moet worden

Bedoelde ook meer vanuit iedereen.
Ik neem aan dat iedereen wel een handje wil helpen.

Haal je de waarden van de spelers makkelijk op, of moet je die allemaal handmatig invoeren?
Ik heb deze keer veel handmatig gedaan, toch was ik ruim binnen het uur klaar.
Dit is natuurlijk ook je kans om iets aan de deadlines te doen...
(11-01-2019, 12:52 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Op lange termijn ga je wel problemen krijgen door Lucky losers en last-minute afzeggingen die het schema overhoop halen. Hoe zou dat opgelost worden? Wellicht dat je in google spreadsheet een "meest actuele versie" online kan houden die tussentijds gewijzigd kan worden. Dan is het de verantwoordelijkheid van de deelnemer om te zien of ze de versie hebben gebruikt die het meest actueel is. Kijk maar wat je hiermee wil doen.

Ik zou de sheet als uitgangspunt nemen, maar uiteindelijk iedereen zelf verantwoordelijk maken voor wat ie instuurt.
Dus als iemand onderaan een quali of LL van 376 wil toevoegen, kan dat gewoon toch, zolang het binnen budget blijft?
Wanneer ik niet in de gelegenheid ben om een spreadsheet in te vullen, kan ik dan ook gewoon een lijstje namen sturen?

Hoeveel doen er mee?
(12-01-2019, 02:28 PM)rikbetert Wrote: [ -> ]Wanneer ik niet in de gelegenheid ben om een spreadsheet in te vullen, kan ik dan ook gewoon een lijstje namen sturen?

Hoeveel doen er mee?

Liever niet want dan kan ik de waarden er nogmaals bij gaan zoeken en controleren. 
Dus alleen in uiterste nood. 

Deelnemers pas morgenavond bekend
(12-01-2019, 09:44 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]
(11-01-2019, 12:52 PM)rhubarb Wrote: [ -> ]Op lange termijn ga je wel problemen krijgen door Lucky losers en last-minute afzeggingen die het schema overhoop halen. Hoe zou dat opgelost worden? Wellicht dat je in google spreadsheet een "meest actuele versie" online kan houden die tussentijds gewijzigd kan worden. Dan is het de verantwoordelijkheid van de deelnemer om te zien of ze de versie hebben gebruikt die het meest actueel is. Kijk maar wat je hiermee wil doen.

Ik zou de sheet als uitgangspunt nemen, maar uiteindelijk iedereen zelf verantwoordelijk maken voor wat ie instuurt.
Dus als iemand onderaan een quali of LL van 376 wil toevoegen, kan dat gewoon toch, zolang het binnen budget blijft?
Zeker weten, dan ben je niet afhankelijk of ik de sheet wel aanpas.
Heb mijn team gemaild.

Ik neem aan dat het laatst ingestuurde team mee telt.
Mochten er nog afmeldingen komen...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8