The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2019
(20-01-2019, 12:43 PM)GAE Wrote:
(17-01-2019, 03:57 PM)rikbetert Wrote: De stand klopt als een bus!
Ik houd hem zelf ook bij op therapeutische basis.

Moeten de WC's nog op 0 worden gezet?
Dat kun je zelf in die spreadsheet doen, door bij die personen de formule aan te passen.

(17-01-2019, 04:05 PM)Stille Wrote: Is het niet handig om de teams + standen in de eerste twee threads te zetten?

Is het wellicht een optie om iets van een google doc file aan te maken, zodat de standen en teams makkelijk te bereiken zijn en als er meer mensen kunnen updaten voor de beleving ook meer tussenstanden?

Ik weet niet exact hoe de scores nu worden bijgehouden, maar wellicht kan het online?

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...sp=sharing gewoon even een opzetje gemaakt op basis van de huidige score excel sheet.

Ik zie de meerwaarde nog niet zo om eerlijk te zijn. Maar wellicht kunnen jullie mij die aangeven.
Als hij in de eerste post staat is het toch ook voor iedereen beschikbaar en te updaten? Opslaan en weer plaatsen. 

Scores bijhouden wordt gewoon door middel van die scenario-calculator invullen. Dit gaat Rik en mij lukken om die zsm beschikbaar te hebben voor ieder toernooi format.
Kei Nishikori





Reply
(22-01-2019, 10:27 AM)kooltje Wrote:
(22-01-2019, 10:20 AM)rikbetert Wrote: 22 uur is prima. Ben wel zondag de hele dag weg. Wanneer zijn de invulbare spreadsheets klaar schat je?

Vrijdagmiddag indien lotingen bekend zijn, anders zaterdagmiddag

Van 250s zijn de lotingen meestal pas op zaterdag, en dus laat als het in Amerika is. Maar dan nog heeft volgens mij iedereen altijd genoeg tijd, zeker nu het duidelijk gecommuniceerd wordt/is.

Zondag 22 uur dus, leuk! Hebben we het eindelijk voor elkaar Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha ja precies! Mij benieuwen die Buurs   Big Grin

Maar als Djoko morgen van Nishi wint, dan start ik wel weer onderaan. 
Las wel over fysieke problemen tegen Medvedev. Als hij echt last van zn rug heeft is dat Nishi zijn kans, maar die zal zelf ook niet topfit starten.
Kei Nishikori





Reply
Goed geregeld, kool! Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(22-01-2019, 02:21 PM)kooltje Wrote: Haha ja precies! Mij benieuwen die Buurs   Big Grin

Nu moet ik keuzes maken... Icon_cry Eusa_think Undecided Confused
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die pouille haha 

Laat kei dan ook maar verrassen
Kei Nishikori





Reply
Pijnlijk, die had ik dus dr hele tijd bij LTM en Zweeler.
Laat hem nu toch maar winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(23-01-2019, 08:28 AM)Ad Wim Wrote: Pijnlijk, die had ik dus dr hele tijd bij LTM en Zweeler.
Laat hem nu toch maar winnen.

Ik wilde hem of kuku hebben, toch voor kuku gegaan

Bij scorito wel voor hem gegaan omdat het mij toch ook weer niet verbaast
Kei Nishikori





Reply
Hij is zo compleet, en hij moest ooit weer een comeback maken. Lijkt me gewoon een steady top 20-speler.

Vergooit nu wel de derde set, was een stuk beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar de vierde relatief makkelijk 
Hij retourneerde die service van Raonic heel goed. 

Nou Djokovic doe voorzichtig met je rug, seizoen is nog lang
Kei Nishikori





Reply
(23-01-2019, 09:22 AM)Ad Wim Wrote: Hij is zo compleet, en hij moest ooit weer een comeback maken. Lijkt me gewoon een steady top 20-speler.

Vergooit nu wel de derde set, was een stuk beter.

Aan de andere kant heeft ie amper wapens en is dus zeer kwetsbaar. Dat hebben we afgelopen jaar wel gezien. Won nog nooit een potje op de AO. Was dit jaar nog 0-4. 
Maar deze run maakt sport zo mooi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Iedereen verrast maar Djoko is to good. Helaas begonnen met een slechte keus
Kei Nishikori





Reply
T is beurt. Djoko uitstekende keus. Hopen dat hij 2000 binnenharkt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Djokovic krijgt wat extra rust dus, mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(23-01-2019, 10:32 AM)centre court Wrote:
(23-01-2019, 09:22 AM)Ad Wim Wrote: Hij is zo compleet, en hij moest ooit weer een comeback maken. Lijkt me gewoon een steady top 20-speler.

Vergooit nu wel de derde set, was een stuk beter.

Aan de andere kant heeft ie amper wapens en is dus zeer kwetsbaar. Dat hebben we afgelopen jaar wel gezien. Won nog nooit een potje op de AO. Was dit jaar nog 0-4. 
Maar deze run maakt sport zo mooi.

Dat eerste vind ik onzin. Hebben Federer, Djokovic en Zverev wel wapens dan? Zijn gewoon complete spelers, dat is het mannentennis tegenwoordig. 
Pouille heeft alles daarvoor, daarom ook die goede ranking vorig jaar. Komt wel weer terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(23-01-2019, 11:37 AM)kooltje Wrote: Iedereen verrast maar Djoko is to good. Helaas begonnen met een slechte keus

Wie is er verrast dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(23-01-2019, 11:42 AM)Ad Wim Wrote:
(23-01-2019, 11:37 AM)kooltje Wrote: Iedereen verrast maar Djoko is to good. Helaas begonnen met een slechte keus

Wie is er verrast dan?

Nadal zijn fitheid / vorm, Pouille in halve finale en Tsitsipas het minst maar toch ook geen zekerheidje.
Kei Nishikori





Reply
Even een tussenstand. hierbij zijn wel de WC's op 0 gezet. Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar lijkt me wel.

Code:
    TOT
GAE            1795
Jornstars    1790
Centre Court    1635
Atlanta            1465
Rikbeter    1420
Buurs            1420
Mitch            1395
Ad Wim            1305
Stille            1295
DonFlexie    1255
Kooltje            1210
Overdune    1145
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Eerste weekwinst naar GAE als Djoko wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als de griek wint ook....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
O zo, ik dacht dat je bedoelde dat iedereen verrast was door deze uitslag. 

Ja, Djoko is weer terug de constante factor en daarachter is alles weer bijzonder onvoorspelbaar. Leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(23-01-2019, 11:49 AM)rikbetert Wrote: Even een tussenstand. hierbij zijn wel de WC's op 0 gezet. Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar lijkt me wel.

Code:
    TOT
GAE            1795
Jornstars    1790
Centre Court    1635
Atlanta            1465
Rikbeter    1420
Buurs            1420
Mitch            1395
Ad Wim            1305
Stille            1295
DonFlexie    1255
Kooltje            1210
Overdune    1145

Ik zag in de sheet dat voor halve finale plek 600 punten stond, moet dit niet 720 zijn?
Reply
Halve finale is inderdaad 720.
600 punten krijgt een verliezend finalist in een 1000-masterstoernooi.
Reply
oeps klopt. Aangepast.
in de toekomst kan de spelleider (Kooltje) de puntenverdeling per toernooi opgeven.
Code:
GAE    2035
Jornstars    1910
Centre Court    1755
Atlanta    1585
Rikbeter    1540
Buurs    1540
Ad Wim    1425
Stille    1415
Mitch    1395
DonFlexie    1255
Kooltje    1210
Overdune    1145
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Toch alweer resp 200 en 300 punten voorsprong op mijn oude rivalen buurs en ad. Haal dat nog maar eens ergens in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha, geef ons een paar weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GOAT is heel heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goed!!!!

Vamos!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(23-01-2019, 06:21 PM)centre court Wrote: Toch alweer resp 200 en 300 punten voorsprong op mijn oude rivalen buurs en ad. Haal dat nog maar eens ergens in.

Geniet er maar even van.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(24-01-2019, 11:54 AM)buurs Wrote: GOAT is heel heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg goed!!!!

Vamos!!!!

Inderdaad...Die blik van die Griek af en toe haha
Kei Nishikori





Reply
Sheet is weer up to date.
Tussenstand bijgewerkt
Deadlines aangepast
Tabblad met schema voor 3 februari vast opgezet
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: