FTM Forum

Full Version: Tennis Masters Cup Shanghai 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Zie net dat Nadal gewoon 4-3 met de break voorstond in de eerste set. En dan toch nog 6-4 verliezen, niets voor hem.
En in de tweede set ook met 4-2 voorkomen, op 5-4 zelfs voor de set serveren, maar toch verliezen in de TB... Hij had zoveel kansen in deze partij, maar miste gewoon even het zelfvertrouwen. Bovendien had hij de pech dat Blake echt fenomaal speelde bij vlagen.
Rafa had gewoon weer eens een overwinning nodig en die heeft ie nu gekregen tegen Robredo. Federer moet te doen zijn :razz:

Die Blake is ook een rare knakker. Geen reet presteren de laatste weken, anderhalve set weggespeeld worden door Davy, maar nu wel al geplaatst zijn na twee partijen Confused
Dat zijn de groten Ada :wink:
Roddick wordt direct gebroken #-o
En mist zelf meteen daarna 2 bp's #-o
Maar alle H2H's kloppen tot nu toe nog, dus Roddick zal dit nog wel winnen, al wint hij maar 38% op zijn eerste service tot nu toe :eeeek:
En hij hoeft maar een set te winnen er vanuit gaande dat Federer in 2 sets wint van Ivan.
buurs Wrote:Roddick wordt direct gebroken #-o

jij hebt ze toch beide? waarom moet roddick dan winnen?
6-2 nalbi.

Hoe gaat 't als hij 2-0 wint van roddick?
Als Nalbandian met 2-0 wint is hij door indien Federer Ljubicic verslaat, ongeacht de stand in die wedstrijd.
centre court Wrote:
buurs Wrote:Roddick wordt direct gebroken #-o

jij hebt ze toch beide? waarom moet roddick dan winnen?

Klopt, maar als Roddick wint is hij zeker door...

Al denk ik dat Nalbi in een eventuele finale meer kans heeft tegen Federer
geniaal die nalbi gewoon alleen van roddick winnen en door zijn =D>
Ik zag 't al. als nalbi 2-1 wint staan hij en roddick gelijk in setstanden. dan geeft onderling resultaat de doorslag?

als ljubo dan ook een set van federer pakt staan 3 man gelijk in punten en in sets.
Onderling resultaat telt alleen maar als er twee mensen gelijk staan. Als er drie mensen gelijk eindigen gaan de games tellen en dan wint Roddick waarschijnlijk.
Dus als Nalbi 2-1 wint in sets, gaat hij gewoon door als Ljubicic verliest. Eigenlijk oneerlijk...
Nalbi wint 2-0 en Roger wint: Nalbi door
Nalbi wint 2-1 en Roger verliest: Ljubicic door
Nalbi wint 2-1 en Roger wint 2-0: Nalbi door
Nalbi wint 2-1 en Roger wint 2-1: Zeer waarschijnlijk Roddick door
A lot is still possible in the red group. Even Nalbandian can still qualify or Federer lose. Someone was kind enough to fill in the scenario's

A. Federer def. Ljubicic

1. Federer def. Ljubicic, Roddick def. Nalbandian

Federer 1st
Roddick 2nd

-----

2.1 Federer def. Ljubicic in two sets, Nalbandian def. Roddick in two sets

Federer 1st
Nalbandian 2nd

2.2 Federer def. Ljubicic in two sets, Nalbandian def. Roddick in three sets

Federer 1st
Nalbandian 2nd (tied in sets w/l with Roddick, ahead because of winning direct match)


2.3 Federer def. Ljubicic in three sets, Nalbandian def. Roddick in two sets

Federer 1st
Nalbandian 2nd

2.4 Federer def. Ljubicic in three sets, Nalbandian def. Roddick in three sets

Federer 1st
Games w/l decide about 2nd position between NLjubicic, Nalbandian and Roddick

----------------------------------------

B. Ljubicic def. Federer

1. Ljubicic def. Federer, Nalbandian def. Roddick

Ljubicic 1st
Federer 2nd

-----

2.1 Ljubicic def. Federer in two sets, Roddick def. Nalbandian in two sets

Roddick 1st
Ljubicic 2nd

2.2 Ljubicic def. Federer in two sets, Roddick def. Nalbandian in three sets

Ljubicic 1st
Roddick 2nd

2.3 Ljubicic def. Federer in three sets, Roddick def. Nalbandian in two sets

Roddick 1st
Ljubicic 2nd (tied in sets w/l with Federer, ahead because of winning direct match)

2.4 Ljubicic def. Federer in three sets, Roddick def. Nalbandian in three sets

Games w/l decide about 1st and 2nd position between Federer, Roddick and Ljubicic

peter
Nalbi breakt en gaat 'm dus waarschijnlijk in 2 winnen.
Tja, als ie in straight wint, is het op zich wel terecht dat Nalbi door gaat. Had Andy die mp's maar moeten benutten.
Wel verrassend trouwens, maar ja...

Had ik nog een miniem kansje met Nadal, nu Roddick niet doorgaat is het helemaal beslist.
Roddick slaat in de tweede set 12 aces, maar wordt toch een keer gebroken. Hij wint dan ook niks op zijn tweede service. Nalbi serveert fenomaal de tweede set.
Roddick krijgt een bp als Nalbi voor de wedxstrijd serveert, zelfs op een tweede service, maar gemist Sad
En ja hoor, Nalbi wordt gebroken als hij voor de wedstrijd serveert. Hoe voorspelbaar!
Roddick breakt terug. 1e slechte game van nalbi deze wedstrijd. slaat o.a. 2 DF. precies hetzelfde als tegen Ljubicic. Wat een raar toernooi is dit toch zeg.
nu weer 0-30 op de service van roddick.
Dit is gewoon typisch Nalbandian.
Zeker een verrassing dat Nalbandian wint. Daarmee is Federer in ieder geval zeker van de halve finale!

Overwinningen van Ljubicic op Federer en Davydenko op Nadal is nu de snelste weg naar de overwinning.

Maar Federer zal Ljubicic wel pakken lijkt.

Ik ben te snel met de conclusie zie ik; Roddick breekt terug.
Roddick wint helemaal niets op zijn tweede service, terwijl hij tegen Federer ook zo goed was in de rally. Heel gek. Gelukkig heeft ie zijn eerste service nog :razz:
roddick 6-5. nalbi moet nu serveren om in de set te blijven. #-o
Tiebreak. Kijken of Roddick het nu wel af kan maken.
Roddick verkloot een minibreak voorsprong en nou 2 mp's voor Nalbi. Jammer, Andy. Als je maar 1 van de 10 punten op je tweede wint, maak je natuurlijk ook weinig kans.
ALS Roddick een mp had benut en Nalbi het had uitgeserveerd, was ik Tampie sowieso voorbij gegaan Sad
ALS ALS ALS ALS, ik weet het...
buurs Wrote:Al denk ik dat Nalbi in een eventuele finale meer kans heeft tegen Federer
Dat was vroeger. Tegenwoordig laat Roger hem even een setje spartelen en haalt hem dan keihard op.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16