FTM Forum

Full Version: Tennis Masters Cup Shanghai 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Weer 15-30 op de service van Nalbi. Nu dan Ivan!
Ad Wim Wrote:Weer 15-30 op de service van Nalbi. Nu dan Ivan!

Keurig de game gepakt door Nalbi.
En nu breaken David.... :lol:
Weer niet, helaas. Ivan oogt echt een stuk beter deze derde set.

TB vind ik ook prima, maar dan krijg je die linkmiechel weer, die hem er dan zeker uitsleept.
0-30 op service van ljubo
Toch de game voor Ivan met 4 punten op rij. Dit moet dan de beslissing zijn!
Ivan 4 punten meer deze set.
centre court Wrote:0-30 op service van ljubo

Dat wel, maar de game is voor de kroaat. 4-4
lovegame nalbi.

5-4 voor hem nu.
30 aces voor Ivan =D>
Weer 15-30, pak nu dat ene puntje Ivan!
bp!
Nalbi overleeft een BP
En de break!

Maar Nalbi zal wel weer terug breaken...
Nalboi doet te weinig met kansen die hij heeft op de serve van Ljubo.
Ik verwacht dat het exit, over en sluiten is voor David.

Maar ik hoop nog wel op een allesbeslissende TB.
Ljubo breakt. afgelopen denk ik. kerel geeft niks weg op zijn service.

commentator vermeldde net nog even dat een overwinning hier 165000 dollar opbrengt. De verliezer krijgt ''slechts'' 45000 dollar. Een verschil van 120000 dollar dus! en bij beide partijen gaat 't slechts om enkele punten. :roll:
Een overwinning van een 7tje levert je net zoveel op :razz:
Dure punten dus......
Klasse Ivan =D>
Wat een gekke partij!

Toch nog een redelijke dag, want nu ligt Nalbi er zeker uit en gaat Roddick vrij zeker door.
Nalbi is volgens de commentator zeker van de volgende ronde als ie met 2-0 in sets van roddick wint. ik zie 't niet gebeuren, maar toch nog leuk dat nalbi 'm niet zomaar zal weggeven. Ljubo ging trouwens gestrekt op de grond liggen alsof ie een GS had gewonnen.
Dat klopt ook wel, maar als Roddick zo serveert, wint ie sowieso wel een set en dan is ie door. Tenzij Ivan van Federer wint, maar dat zit er natuurlijk niet in.

Klasse overwinning van Ivan, niet gek dat hij op de grond gaat liggen.
Niet te geloven, beide spelers van mij hebben geserveerd voor de partij en toch verloren.

Nu is het helemaal gebeurt... Sad
buurs Wrote:Niet te geloven, beide spelers van mij hebben geserveerd voor de partij en toch verloren.

Nu is het helemaal gebeurt... Sad

Nou, als Ljubicic van Federer weet te winnen en Roddick pakt Nalbandian, dan kan je de vlag uithangen, want dan is FedEx naar huis.

En de vorm van Roddick is uitstekend, dus Nalbandian pakt hij, hij haalt de finale en dan moet Federer maar zien dat hij hem nogmaals verslaat. En dan heb ik het niet eens over de mogelijkheid dat Federer in de halve finale angstgegner Nadal nog zal gaan treffen, dat kan ook wel eens lastig gaan worden.

De enige zekerheid die ik na vandaag heb, is dat bij toernooiwinst van Federer de winst 100% zeker voor mij is.
De laatste zin, daar gaat het om. De rest kun je weglaten. En juist door de inhoud van die laatste zin, is het zeker dat jij TM gaat winnen.
Ad Wim Wrote:De laatste zin, daar gaat het om. De rest kun je weglaten. En juist door de inhoud van die laatste zin, is het zeker dat jij TM gaat winnen.

Precies, als je ziet hoe Federer vandaag de 2e set pakte, dan is het duidelijk dat niemand hem gaat verslaan.
Zeker niet in best of 5
Wel mooi dat ik dit weekend ergens in een huisje ga zuipen met een aantal gasten. In die huisjes hebben ze altijd Sport 1, kan ik mooi wat wedstrijdjes kijken. Als het zo gaat als de eerste drie dagen, alleen maar spannende wedstrijden, kan het nog mooi worden.
Toevallig ging ik vorig jaar ook met dezelfde gasten een weekend weg en zag toen de fantastische finale tussen Nalbi en Roger. Hopelijk krijg ik dit keer weer zo'n finale, maar dan tussen Roddick en Federer.
Het gaat zo weer beginnen. Hopen dat Davy zijn goede vorm door kan zetten. Toch wel erg belangrijk dat hij dit wint, want dan is hij zeker door. En dan loop ik in op de mensen met het 'ideale' team Federer, Blake, Robredo.
Blake is wel licht favoriet volgens de bookies, maar voor mij is Davy licht favoriet. Nadal is overal dik favoriet tegen Robredo, ook gek.
dat vind ik niet heel gek, de hth is 3-0 voor Nadal zonder een setverlies. En normaal is Nadal in alles wat vaster en beter dan een Robredo :Big Grin
Maar bij Robredo kun je nog van enige vorm spreken, bij Nadal toch niet.
Ik vind Nadal ook wel favoriet, maar dat je 4.00 krijgt voor Robredo, vind ik wel heel overdreven.
Dan zet je er een paar euro op.
Nee, want dan krijg ik tegenstrijdige belangen. Alles op Rafa vandaag!
Nadal zal robredo wel pakken toch. als je daar al niet zeker van bent, had je 'm echt nooit moeten nemen natuurlijk. 't gaat om nadal-davy. wat moet blake-davy worden dan als je wil dat nadal doorgaat?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16