FTM Forum

Full Version: Tennis Masters Cup Shanghai 2006
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
nog eentje
nog 2
2e mp ook overleeft
Ja als hij dit overleeft dan is Nadal echt een grote.
5-5
Hij leeft nog.
alweer 30-0 voor Federer...
40-0
40-0 :wink:
Nu dan maar
kuiper Wrote:Nu dan maar

...een keer een love game
3e mp is raak
Terechte overwinning dacht ik zo. Nu morgen Blake nog (of toch nog Nalbi??)
Ik ben even online, en ik zie een mp!!

En hij is binnen! Prachtig.

Nog een horde, Nalbandian. Eerst aan Blake de kans, dan aan Federer zelf om hem te pakken.

Het is nu heel dichtbij.
foutje
Federer 100
Robredo 20
Blake 40
totaal 160

Nalbandian 110
Nadal 40
Roddick 20
Blake 40
totaal 210

Je maakt een rekenfout Buurs, bij winst van Nalbandian is de titel voor jou alleen.
_Tampie Wrote:Federer 100
Robredo 20
Blake 40
totaal 160

Nalbandian 110
Nadal 40
Roddick 20
Blake 40
totaal 210

Je maakt een rekenfout Buurs, bij winst van Nalbandian is de titel voor jou alleen.

:oops:
Op naar de volgende halve finale dacht ik zo
4-3* Blake
4-3* Blake
Blake pakt de 1e set met 6-4
nog 1 setje voor Tampie :|
Blake ook al 3-0 in de 2e set.
pfff
Tampie gefeliciteerd met de 1e plaats bij de TM. =D> =D>

Jammer buurs. Je hebt er alles aan gedaan en ik heb je geholpen waar het nodig was.

Jullie hebben samen wel voor een mooi slot gezorgd en op naar 2007 dan maar weer.

Zelf ben ik erg tevreden met een plaats bij de eerste 20!!
kuiper Wrote:Tampie gefeliciteerd met de 1e plaats bij de TM. =D> =D>

Jammer buurs. Je hebt er alles aan gedaan en ik heb je geholpen waar het nodig was.

Jullie hebben samen wel voor een mooi slot gezorgd en op naar 2007 dan maar weer.

Zelf ben ik erg tevreden met een plaats bij de eerste 20!!

Feli Tampie =D> =D>

Jij ook gefeliciteerd met je plek bij de 1e twintig Kuiper =D> =D>
Tampie gefeliciteerd!!

En nu kijken waar ik die 100 euro aan ga uitbesteden. Er zit weinig soeps tussen eigenlijk. Ik wil een shirt van Liverpool en dat zit er dan niet bij Sad
Bedankt allemaal. Ik was vanmiddag aan het shoppen met het vrouwtje en vervolgens in de kroeg beland. Daar kreeg ik het sms'je dat Blake had gewonnen en ik heb er een rondje op gegeven. Ik heb maar niet aan iedereen toegelicht wat de reden was want dat begrijpen ze toch niet.

Ik heb na de Wimbledon blunder van SD gezegd dat ik er na dit jaar mee stop en ik denk dat ik me daar aan hou. Na 6 jaar houdt mijn subleague er ook mee op en om alleen in de massa te strijden daar heb ik geen zin in.

Buurs, volgend jaar: drie maal is scheepsrecht. Als ik door zou gaan zou ik de laagste quote toch nog op jou zetten en volgend jaar ga je het waarmaken.

Ik hoop volgend jaar Ad Wim bij in de top terug te zien, zijn fanatisme moet zich gaan uitbetalen.

Verder iedereen bedankt voor de gezelligheid, de strijd en het meeleven.
Het was een goed jaar.
Federer had weer geen kind aan Blake. 6-0 / 6-3 / 6-4

Wat een topper!!
_Tampie Wrote:Ik heb na de Wimbledon blunder van SD gezegd dat ik er na dit jaar mee stop en ik denk dat ik me daar aan hou. Na 6 jaar houdt mijn subleague er ook mee op en om alleen in de massa te strijden daar heb ik geen zin in.
Alleen in de massa? Betekenen wij dan helemaal niks voor je? :wink:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16