FTM Forum

Full Version: PSV kampioen!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ad Wim Wrote:Kun je dom lachen of gapen, maar het leek er wel verdomd veel op. Nu is het verschil wel dat Vitesse niet thuis speelde, zoals Excelsior en Willem II, maar het leek echt alsof ze een lekker zomermiddagje aan het voetballen waren. Een vriend van mij heeft dat duel live gezien. PSV was wel goed, maar Vitesse had er ook echt geen zin in. Een goed voorbeeld daarvan was die goal van Farfan, waarin Cocu de bal omhoog kopte en Farfan alle gelegenheid had om die bal in te schieten zonder dat iemand reageerde. Ook Alex die zomaar de bal in kon koppen door op iemand te leunen was schrijnend. En dan heb ik het nog niet over het slappe schot van Appelvlaai waar die Velthuizen wel heel erg langzaam naar toe dook. Aad de Mos was zo door het dolle toen ze van Ajax thuis wonnen, hadden ze nu maar een grijntje van die inzet getoond...
Dat neemt natuurlijk niet weg dat Ajax het zelf heeft laten liggen, maar ik baal wel van de klaarblijkelijke overgave van Vitesse.
Hey, toch nog 1 zinnige opmerking in dit relaas. Voor de rest: nogmaals Xtragaap4de of desnoods Calimero
Loser!
Ach ja, Ad Wim heeft gewoon gelijk dat Vitesse een wanprestatie heeft geleverd, die reakties laan ook nergens op.
Ben benieuwd of jullie ook zo gereageerd zouden hebben als Ajax met een nulletje of 5/6 van WII had gewonnen :roll:
Feli PSV-ers =D>
de nieuwe Wrote:Ben benieuwd of jullie ook zo gereageerd zouden hebben als Ajax met een nulletje of 5/6 van WII had gewonnen :roll:

Dan had Vitesse nog steeds een wanprestatie geleverd
HIK Dead

EDIT: van blijdschap net heel de plee opt werk onder gekitst :oops:
Absoluut een wanprestatie van Vitesse !
Dit staat los van het feit dat Ajax het zelf heeft laten liggen en PSV er (als enige) vol voor gegaan is.

Ben benieuwd wat de reacties uit Eindhoven geweest waren als wij met 5-1 gewonnen zouden hebben.

Overigens ook opvallende uitspraken gisteren van Affelay over het optreden van zijn vriend Aisatti in de wedstrijd tegen PSV. Er waren duidelijk wat afspraken gemaakt.......
Geef ik hem groot gelijk in maar zorg dan dat dit niet uitkomt.
"Gelukkig" hebben jongens als Beerens, Vertonghen en Luyx hun sportieve plicht wel gedaan.
De glans was al van de (verdiende) titel en dit maakt het er niet beter op.......
Bumme, ik had verwacht dat Ajax met een nulletje of 5 zou winnen. Ajax speelde echter erg slecht, maar daarentegen speelde W2 dramatisch heb ik gehoord. Hebben het dus idd zelf laten liggen. PSV volle bak thuis, dan vind ik 5-1 wel logisch. Ik zal echter niet ontkennen dat Vitesse het wel prima vond.

Trouwens, wat zei Afellay precies?
Ik hoorde juist dat aanhangers van Willem II hun ploeg zelden met zo'n inzet hebben zien spelen maar dat Ajax zelf gewoon slap speelde ga ik niet ontkennen.

Voor de wedstrijd tegen Twente kwam Aisatti naar Affelay toen en riep hij; Wel winnen hoor want ik wil volgend jaar Champions League spelen. Verder vermelde Affelay dat Aisatti "ondanks de afspraken" toch een paar keer ging versnelen.

Wat mij betreft komt er in Nederland een regel dat verhuurde spelers na de helft van de wedstrijden niet meer tegen hun eigen ploeg spelen.
Bumme Wrote:Overigens ook opvallende uitspraken gisteren van Affelay over het optreden van zijn vriend Aisatti in de wedstrijd tegen PSV. Er waren duidelijk wat afspraken gemaakt.......
Geef ik hem groot gelijk in maar zorg dan dat dit niet uitkomt.
"Gelukkig" hebben jongens als Beerens, Vertonghen en Luyx hun sportieve plicht wel gedaan.

Dan moet die Aisatti wel heel goed zijn. Blij dat hij volgend seizoen terug komt dan. Als hij dus blijkbaar een potje maar op laten we zeggen 75% van zn kunnen speelt creert Twente op slag in 90 minuten geen enkele kans meer! Wist niet dat die zo geroemde ploeg zo afhankelijk van hem was. :razz:

Overigens is er maar 1 speler die min op meer toegaf niet 100% te zullen gaan tegen PSV omdat hij er volgend seizoen persé wil spelen, ook al lijkt PSV hem uit het hoofd te hebben gezet.

Bumme Wrote:Absoluut een wanprestatie van Vitesse !

Volgens mij hebben alleen AZ, Ajax en mss Feyenoord meer kansen gecreerd in Eindhoven dit seizoen hoor. Was natuurlijk niet zo heel moeilijk voor Vites, omdat PSV vol op de aanval speelde, maar zij waren na de 2-1 toch echt een tijd de bovenliggende partij.. eigenlijk pas na rust was PSV dat weer.

Bumme Wrote:De glans was al van de (verdiende) titel en dit maakt het er niet beter op.......

De glans eraf? Die glans is door de ontknoping helemaal terug. Zeker de mooiste titel van de 6 deze eeuw. 1 doelpuntje meer dan de grote vijand, die glans is er met geen mogelijkheid ooit nog af te krijgen. :waf:
Glans penis.
Idd een super titel op deze manier :razz:

W2 kan mss wel met inzet hebben gespeeld, maar ze speelde dramatisch slecht. Heb verschillende W2 supporters gesproken.
Jammer dat jullie een andere (verkeerde?) definitie van het woord "glans" gebruiken.
Dat het op deze manier misschien nog lekkerder is dan met een voorsprong van 11 punten is een ander verhaal maar kom niet aan met het verhaal dat deze titel glansrijk is binnengehaald.
oke, nu 2 dagen verder en aardig wat alcohol kan er dan toch een felicitatie af naar de Psv-fans. Gefeliciteerd!
gittermaster Wrote:oke, nu 2 dagen verder en aardig wat alcohol kan er dan toch een felicitatie af naar de Psv-fans. Gefeliciteerd!

Twee bier zeker?
nee Bum, er is inmiddels een nieuwe fase in mijn leven aangebroken.
gittermaster Wrote:nee Bum, er is inmiddels een nieuwe fase in mijn leven aangebroken.

Icon_question
zal inderdaad taaltechnisch niet helemaal oke zijn, komt door de 2 biertjes op koninginnedag..
oh ja, psveejers, van harte proficiat!

dat zowel van gal als ajakkes (op 1 doelpunt Hakkuh ) naast de titel grijpt maakte mijn toch wel zure weekend een end goed. al helemaal omdat ik tijdens een familiedag afgewisseld met een ajakkessied heen en weer liep naar teletekst. hij zat om half 5 aan de tomatensap, ik aan het bier. :razz:
gittermaster Wrote:zal inderdaad taaltechnisch niet helemaal oke zijn, komt door de 2 biertjes op koninginnedag..

Ik wilde alleen weten wat die nieuwe fase dan wel niet inhoudt
waf Wrote:ik aan het bier. :razz:

Voor Feienoorters is er inderdaad weinig voor nodig om feest te vieren :waf:
Bumme Wrote:Jammer dat jullie een andere (verkeerde?) definitie van het woord "glans" gebruiken.
Dat het op deze manier misschien nog lekkerder is dan met een voorsprong van 11 punten is een ander verhaal maar kom niet aan met het verhaal dat deze titel glansrijk is binnengehaald.

Maar onze 'glans' is toch echt veel mooier dan de 'glans' die jij bedoelt. Leuk, leuker, leukst. :razz: 11 punten voor is leuk, een close call is leuker, het 2x weggeven (1x aan Ajax, 1x aan AZ) en er dan toch mee vandoor gaan is het leukst. :razz:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Jammer dat jullie een andere (verkeerde?) definitie van het woord "glans" gebruiken.
Dat het op deze manier misschien nog lekkerder is dan met een voorsprong van 11 punten is een ander verhaal maar kom niet aan met het verhaal dat deze titel glansrijk is binnengehaald.

Maar onze 'glans' is toch echt veel mooier dan de 'glans' die jij bedoelt. Leuk, leuker, leukst. :razz: 11 punten voor is leuk, een close call is leuker, het 2x weggeven (1x aan Ajax, 1x aan AZ) en er dan toch mee vandoor gaan is het leukst. :razz:

The winner of the Gloryhunter-award is...
Bor de Wolf Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Jammer dat jullie een andere (verkeerde?) definitie van het woord "glans" gebruiken.
Dat het op deze manier misschien nog lekkerder is dan met een voorsprong van 11 punten is een ander verhaal maar kom niet aan met het verhaal dat deze titel glansrijk is binnengehaald.

Maar onze 'glans' is toch echt veel mooier dan de 'glans' die jij bedoelt. Leuk, leuker, leukst. :razz: 11 punten voor is leuk, een close call is leuker, het 2x weggeven (1x aan Ajax, 1x aan AZ) en er dan toch mee vandoor gaan is het leukst. :razz:

The winner of the Gloryhunter-award is...

Xtragaap4de Ik ben een van de weinige forummers sinds 1995 (als jongetje van 10) toen Ronaldo hier nog speelde die alle thuiswedstrijden van zn club bezoekt no matter what en geregeld een training meepikt dus dat zal wel meevallen. Ik kan zo 10 teletekstsupporters opnoemen die alleen in goede tijden op t forum zijn. Waar blijft Kezmania trouwens? Die verwacht ik deze week wel. :p
Noem er eens 10 dan!
Treesong Wrote:
waf Wrote:ik aan het bier. :razz:

Voor Feienoorters is er inderdaad weinig voor nodig om feest te vieren :waf:

hoho, fc kralingen had gewonnen. en het was familiedag. ik had dus ook andere redenen om veel te drinken.

als ik alleen bier mocht drinken bij succes van fainoid had ik vast net zo'n goddelijk lichaam als gittermaster gehad. :wink:
Ekslem Wrote:Noem er eens 10 dan!

Van al die Ajax- en Feyenoord gloryhunters die hier alleen bij successen kwamen weet ik uiteraard de namen niet meer.. das te lang geleden dat die hier nog eens waren. :razz:
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:ik aan het bier. :razz:

Voor Feienoorters is er inderdaad weinig voor nodig om feest te vieren :waf:

hoho, fc kralingen had gewonnen. en het was familiedag. ik had dus ook andere redenen om veel te drinken.

als ik alleen bier mocht drinken bij succes van fainoid had ik vast net zo'n goddelijk lichaam als gittermaster gehad. :wink:

Goddelijk lichaam?

[Image: mt1107623537.jpg]
das flauw, toen had ik me twee dagen niet geschoren.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=IblmppomWCU">http://www.youtube.com/watch?search=&mo ... blmppomWCU</a><!-- m -->
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9