FTM Forum

Full Version: PSV kampioen!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lekic is ook al out
waf Wrote:
Peter Wrote:Lijkt toch uit te gaan draaien op een exit van Reker. Valckx heeft zich achter Gomes geschaard en volgens de NOS wat andere voorname mensen binnen PSV ook. De RvC lijkt Reker dan weer te steunen. Het wordt een hete zomer in Eindhoven..
als je reker wegstuurt laat je de tumor zitten. en dat is die lekic met zijn tentakels in de organisatie en zijn 2 petten op voor 7 spelers (waarbij bijv vergoossen niet ontkent onder druk gezet te zijn door deze vriend van roger lindsse, ook zo'n bloedhond).

reker heeft natuurlijk stomme dingen gedaan, ik kan niet beoordelen of hij capabel is, maar door zich te bemoeien met het technisch beleid krijg je valkx tegen je. ik denk wel dat hij en de rvc een putn hebben en dat je de problemen binnenhoudt als je reker wegstuurt. wie wordt er dan voorzitter? zou jij je ervoor lenen om een beetje het beleid van lekic uit te voeren?

Ben het met je eens. Iedereen die niet naar Reker en de RvC wil luisteren moet lekker weggaan (Gomes, Lemic, Valckx, de Visser). Tuurlijk is dat allemaal een aderlating op de korte termijn, voor de lange termijn kun je echter niet anders. Jammer dat driekwart van de PSV-fans blind partij kiest voor Gomes omdat hij nu eenmaal belangrijk is voor PSV. Dead

Heb er alle vertrouwen in dat Reker ervoor zorgt dat er over 18 weken als PSV er weer moet staan er ook echt weer een homogene groep staat die gewoon weer mee gaat doen voor de titel. Wrs zonder Gomes, verder zie ik weinig spelers vertrekken door dit gedoe. De andere spelers uit de stal van Lemic kunnen we missen als kiespijn.


Hier blijkt nog maar eens uit wat voor bloedhond die Lemic kan zijn:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telesport.nl/voetbal/1918000/_Wasiman__Dupe_van_vuil_spel__.html">http://www.telesport.nl/voetbal/1918000 ... pel__.html</a><!-- m -->



Hup Reker!
[Image: 230288120_5_oaMw.jpeg]

Notworthy
Peter Wrote:Hier blijkt nog maar eens uit wat voor bloedhond die Lemic kan zijn:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telesport.nl/voetbal/1918000/_Wasiman__Dupe_van_vuil_spel__.html">http://www.telesport.nl/voetbal/1918000 ... pel__.html</a><!-- m -->

oh, van lens wist ik, maar niet dat linsse en lekic er ook weer zooo dichtbij zaten. echt schandalig, ik word doodziek van zulke gasten.

linsse lekic en lens. de drie lullen.
Lakic staat bij Heracles in de spits, Lemic is 1 van de 3 lullen. :p
Peter Wrote:Lakic staat bij Heracles in de spits, Lemic is 1 van de 3 lullen. :p

oh, nou, ik ben een lekic op dat gebied. :razz:
De Visser: mijn naam wordt bezoedeld

Piet de Visser liet in een interview met het blad Sportweek weten niet te begrijpen dat de RvC de kant van Reker kiest. "Reker plaatst zichzelf boven een fenomenale keeper als Gomes en boven mij als internationaal scout. Het is vreemd dat de RvC zich achter Reker blijft opstellen. Ik had veel vertrouwen in voorzitter Schuitema, maar dit valt me erg tegen van hem."

Volgens De Visser wordt er bij PSV een spelletje gespeeld, wat zijn naam niet ten goede komt. "Ik zou ze kunnen aanklagen. Ik word in verband gebracht met maffiapraktijken, dat is zeer kwalijk. Mijn naam wordt bezoedeld. Er wordt vuil spel gespeeld, door via de plaatselijke krant allemaal valste berichten naar buiten te brengen. Ik gooi niet met modder, ik ben niet kwetsend en ik heb niemand een leugenaar genoemd. Maar Reker kan geen club runnen, daarom stop ik er mee."

---
Kan iemand mij uitleggen waarom het vreemd is dat de directeur zich boven de keeper en scout stelt? :roll:
De naam PSV kan wel veranderd worden in 'Prive-redenen Spoorloos Verdwenen'.

Quote:Farfán en Méndez weg zonder bericht

Jefferson Farfán en Edison Méndez verblijven zonder toestemming van PSV in hun vaderland. De twee Zuid-Amerikanen hadden zich zaterdag moeten melden voor de trip van PSV naar Griekenland, maar kwamen niet opdagen.

Farfán heeft zijn geplande vakantie voor deze week zonder medeweten van PSV enkele dagen vervroegd. Zijn zaakwaarnemer heeft inmiddels laten weten dat Farfán om privé-redenen zo heeft gehandeld en excuses aangeboden. Méndez had om privé-redenen toestemming om enkele dagen weg te gaan, maar heeft zich niet meer gemeld.

PSV accepteert de houding van het tweetal niet, maar algemeen directeur Jan Reker wilde nog niet uitweiden over eventuele strafmaatregelen. "We hebben Farfán en Méndez nog niet zelf kunnen spreken, dus we zijn niet op de hoogte van de exacte achtergrond", vertelt het bestuurslid in het Eindhovens Dagblad. "Pas als we het waarom weten, kunnen we het beoordelen."

Trainer Sef Vergoossen tast ook in het duister over de beweegredenen van het tweetal. "Daarom zeg ik er nog weinig over. Je kunt je best iets voorstellen bij de wens om bij de familie te zijn, maar dat moet dan natuurlijk in overleg gebeuren."

Die Rekert is lekker bezig.....
Vergeleken met PSV is het heerlijk rustig in Amsterdam! Alleen jammer dat Studio PSV nu al weken te lang duurt.
Aissati stuurt aan op breuk bij PSV
Geschreven op donderdag, 8 mei om 08:04

Ismail Aissati voelt zich niet meer gebonden aan de contractverlenging die hij eind vorig jaar met PSV overeenkwam. Dat meldt het Algemeen Dagblad donderdag. De middenvelder heeft besloten om vooralsnog niet zijn handtekening te zetten onder een vernieuwd dienstverband tot de zomer van 2011.



"Je kunt zeggen dat je een mondeling akkoord had, maar PSV is zijn afspraken op het sportieve vlak aan Ismail totaal niet nagekomen", vertelt zaakwaarnemer Rodger Linse in de ochtendkrant. "Zo is hem beloofd dat hij in de tweede helft beduidend meer aan spelen zou toekomen."

De negentienjarige jeugdinternational mocht onder trainer Sef Vergoossen dit kalenderjaar het veld slechts vier keer als invaller betreden. Dat leverde het schamele aantal van 48 speelminuten op. De in het afgelopen halfjaar opgelopen teleurstellingen zijn hard aangekomen bij de jonge Utrechter,

"Van de beloften is totaal niets terecht gekomen", vervolgt Linse. "Ismail gaat nu opnieuw nadenken over zijn toekomst en voelt zich niet meer gebonden aan de wederzijdse afspraken die in december tussen de club en hem zijn gemaakt.''

Volgens de ochtendkrant was er enkele maanden terug contact over deze kwestie met algemeen directeur Jan Reker van PSV. In dat gesprek beloofde de bestuurder nogmaals dat het jonge talent 'liefst iedere wedstrijd' aan spelen zou toekomen. Die belofte werd ook gedaan, omdat de Eindhovense club weigerde Aissati te verhuren.

Reker gaat ervan uit dat Aissati, die oorspronkelijk een contract tot medio 2009 had, blijft. Dat het contract nog steeds ongetekend lag, kwam door een verschil van mening van fiscale aard tussen club en management van de speler. "Dat hebben we schriftelijk laten weten, het ging om een btw-kwestie'', aldus Reker. "Ik ben ervan overtuigd dat wij daarom nu een bindend contract in bezit hebben. Volgens mij kan niemand daar onderuit. Ik ga ervan uit dat Ismail daarom bij ons blijft.''
PSV begint een beetje het verhaal van 'de tien kleine negertjes' te worden....
Ik zie het allemaal over een paar maanden wel.... Ga me er nu totaal niet druk om maken!
Mukkus Wrote:PSV begint een beetje het verhaal van 'de tien kleine negertjes' te worden....

Gomes is anders een behoorlijk grote 'neger'!
Gomes: 'Ik ga weg bij PSV met een heel triest gevoel'
14/05/2008 11:45

EXCLUSIEF – Heurelho Gomes keert nooit meer terug in Eindhoven. 'De directie gaat gewoon door met alle verkeerde verhalen', zegt de PSV-doelman in VI.

De befaamde uitspraak 'Reker eruit of ik eruit' betekent achteraf het einde van Gomes bij de landskampioen. Hij vertrok na de competitie zonder toestemming naar zijn vaderland Brazilië en is niet plan nog terug te keren naar Eindhoven. Gomes beschouwt het hoofdstuk PSV al twee weken als afgesloten.

In de nieuwe Voetbal International wordt Gomes exclusief aan het woord gelaten: 'De directie van de club heeft niets ondernomen tegen trainer Sef Vergoossen, die me een judas en asociaal heeft genoemd. Iedereen in de groep weet dat ik geen judas ben en ook niet asociaal, dat is precies waarom alle spelers mij respecteren.'

De Braziliaan verder: 'De directie gaat gewoon door met alle verhalen. (…) Voor mij komt dit over als een gebrek aan respect ten aanzien van alles wat ik heb betekend voor de club, ik heb in die vier jaar altijd zo goed mogelijk mijn best gedaan.'

De doelman is in VI duidelijk over zijn nabije toekomst: 'Er moet zo snel mogelijk een oplossing komen tussen mij en de club, maar na deze episode is het heel moeilijk om bij PSV door te gaan. Ik ga weg een met een heel triest gevoel en ga nu als supporter van de club verder, want ik heb altijd gezegd dat PSV mijn thuis is.'
PSv overweegt stappen tegen hem te nemen na dit interview. En terecht! Gome smoet eens ophouden met da gejank van hem.
Ekslem Wrote:PSv overweegt stappen tegen hem te nemen na dit interview. En terecht! Gome smoet eens ophouden met da gejank van hem.

De man heeft jullie eigenhandig kampioen gemaakt, laat hem lekker even razen!
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:PSv overweegt stappen tegen hem te nemen na dit interview. En terecht! Gome smoet eens ophouden met da gejank van hem.

De man heeft jullie eigenhandig kampioen gemaakt, laat hem lekker even razen!

Het houdt een keer op. Hij heeft zijn punt gemaakt en nu blijf ik huilverhalen lezen.
Dan lees je die verhalen niet
Bocaloca Wrote:Dan lees je die verhalen niet

#-o
Gomes "Ik heb het zo naar mijn zin bij PSV" met zijn contract tot 2028 Undecided
Legion Wrote:Gomes "Ik heb het zo naar mijn zin bij PSV" met zijn contract tot 2028 Undecided

Mooi toch, alstie dat contract niet had getekend had ie voor heel wat minder dan 15 miljoen kunnen vertrekken. Tis al een wonder dat we zo'n Europese topper 4 jaar hebben kunnen houden. Stijnen en Velthuizen zijn de voornaamste kandidaten als opvolger. Iemand die die Stijnen ooit aan het werk heeft gezien? Om 1e keeper van de Rode Duivels te zijn hoef je volgens mij nog geen geweldige keeper te zijn, t zal mij benieuwen.
Peter Wrote:
Legion Wrote:Gomes "Ik heb het zo naar mijn zin bij PSV" met zijn contract tot 2028 Undecided

Mooi toch, alstie dat contract niet had getekend had ie voor heel wat minder dan 15 miljoen kunnen vertrekken.

Denk je dat PSV nu de hoofdprijs ontvangt? Er is een onwerkbare situatie ontstaan waardoor hij niet meer terug kan. Denk je dat clubs nu de hoofdprijs gaan bieden?
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Legion Wrote:Gomes "Ik heb het zo naar mijn zin bij PSV" met zijn contract tot 2028 Undecided

Mooi toch, alstie dat contract niet had getekend had ie voor heel wat minder dan 15 miljoen kunnen vertrekken.

Denk je dat PSV nu de hoofdprijs ontvangt? Er is een onwerkbare situatie ontstaan waardoor hij niet meer terug kan. Denk je dat clubs nu de hoofdprijs gaan bieden?

Ik denk dat Reker Gomes nog liever in Jong PSV ziet spelen dan hem te verkopen voor een bedrag onder de hoofdprijs.... We zien het wel.
Bakkal tekent binnenkort bij.
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Legion Wrote:Gomes "Ik heb het zo naar mijn zin bij PSV" met zijn contract tot 2028 Undecided

Mooi toch, alstie dat contract niet had getekend had ie voor heel wat minder dan 15 miljoen kunnen vertrekken.

Denk je dat PSV nu de hoofdprijs ontvangt? Er is een onwerkbare situatie ontstaan waardoor hij niet meer terug kan. Denk je dat clubs nu de hoofdprijs gaan bieden?

Tuurlijk denk ik dat, anders moet ie net als Alves bij Heerenveen maar lekker een half jaartje op de tribune zn zondes gaan zitten overdenken. Zal ie vast niet erg vinden aangezien ie heeft aangegeven altijd supporter van PSV te blijven.
Peter Wrote:anders moet ie net als Alves bij Heerenveen maar lekker een half jaartje op de tribune zn zondes gaan zitten overdenken.

Wanneer was dat dan?
Vandaag weer mooi stukkie over de dubbelrol van Lemic in het ED. Vorige zomer wilde Vitesse 3M vangen voor Lazovic. Lemic (zaakwaarnemer Lazovic) onderhandelde namens PSV met Vitesse dat dus 3 miljoen wilde vangen. Lemic bood dit echter meteen, waarna Vitesse geld rook en de prijs opschroefde naar 8M. Uiteindelijk werd hij door PSV gekocht voor 6,6M waarvan Lemic een percentage in zn zak mocht stoppen. In de winterstop vroeg Lemic namens PSV naar de vraagprijs voor Rodrigues bij Chivas. 4M meldde hij PSV als vraagprijs. Vervolgens ging Reker er vorige maand langs om te onderhandelen waarbij de voorzitter van Chivas bij aanvang meldde dat de vraagprijs onveranderd is sinds de winterstop: nog steeds 3,2M. Lemic had er dus 8 ton bijverzonnen zodat er meer betaald zou worden wat zijn commissie weer ten goede komt.

Dead Nogmaals: hup Reker! :8:
Oplichterij dus!!!!
Dus PSV laat zich vertegenwoordigen door de zaakwaarnemer van de te kopen speler? En het dan nog gek vinden dat ze belazerd worden.....

cry
Dat is inderdaad wat er nou al die weken met de dubbelrol van Lemic bedoeld wordt Mukkus, fijn dat jij t na wat pijnlijke voorbeeldjes ook snapt. Prima dus dat Reker schoon schip maakt.. tis al erg genoeg dat zo'n Valckx dit soort praktijken prima vond.
PSV cry cry cry cry
Peter Wrote:Dat is inderdaad wat er nou al die weken met de dubbelrol van Lemic bedoeld wordt Mukkus, fijn dat jij t na wat pijnlijke voorbeeldjes ook snapt. Prima dus dat Reker schoon schip maakt.. tis al erg genoeg dat zo'n Valckx dit soort praktijken prima vond.

Ik wist van die dubbelrol, maar nog niet dat PSV hem ook voor 100% zijn gang liep gaan, zonder enige controle. Hij is zeker ook met een koffertje vol miljoenen naar Arnhem gereden, om Vitesse 6,6 miljoen euro te betalen?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9