FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Gonzo gaat winnen, prima. ALs hij nu ook maar Karlo verslaat, dan vind ik het prima.
kooltje Wrote:
buurs Wrote:dierentuin? :8:
een vriendin jarig...
hoop even stappen daarna

hoe heet ze?
buurs Wrote:
kooltje Wrote:ja zou het wel eens leuk vinden...maar we gaan eerst ergens wat eten...dus zit erg krap qua tijd... :|

kijk maar.
je hebt mijn nummer
doe ik!
buurs Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:dierentuin? :8:
een vriendin jarig...
hoop even stappen daarna

hoe heet ze?
annelies
kooltje Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:dierentuin? :8:
een vriendin jarig...
hoop even stappen daarna

hoe heet ze?
annelies

ken geen annelies.
je hoort het nog...is het een beetje leuk stappen?
gonzo gaat af op simpele overwinning trouwens Wink
je kan niet echt super stappen in emmen.

wel grootste poolcentrum van noord-nederland.

en 2 leuke tenten in centrum.
bras en zwetser
gonzo wint de tweede met 6-2

nou djoko jcf...hth 1-0 voor jcf...djoko moet toch iets vermoeid zijn..maar verwacht een simpele overwinning voor hem
Die enige partij was 2 jaar geleden, dat is natuurlijk geen graadmeter. Verdasco stond ook 2-1 voor.

Hup Djoko!
Hij moet vandaag trouwens wel iets beter gaan serveren dan gisteren, wil hij vandaag ook niet gebroken worden...
Hij zal waarsch wel wat kansen krijgen op de service van JCF namelijk.
ik heb maar even wat bij bwin erop gezet..kan ik ten minste kijken
1e bp gemist door Djoko
deze pot zal djoko de bps krijgen maar toch verliezen :wink:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, maar je zegt dat hij onbetrouwbaar is, in plaats van je meerdere in hem te erkennen.

vind jij het betrouwbaar?

Wat ik zo onbetrouwbaar vind, is dat hij enkele keren een topscore haalde met volslagen idiote keuzes. Ik kan ze niet meer voor de geest halen, maar er waren spelers bij die een topmanager gewoon absoluut niet kiest. Als je die wel kiest, dan kun je een keer een topweek hebben als het raar loopt, maar het kan nooit zijn dat je structureel goed scoort zoals hij.
Daar is de break :letitallout:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, maar je zegt dat hij onbetrouwbaar is, in plaats van je meerdere in hem te erkennen.

vind jij het betrouwbaar?

Wat ik zo onbetrouwbaar vind, is dat hij enkele keren een topscore haalde met volslagen idiote keuzes. Ik kan ze niet meer voor de geest halen, maar er waren spelers bij die een topmanager gewoon absoluut niet kiest. Als je die wel kiest, dan kun je een keer een topweek hebben als het raar loopt, maar het kan nooit zijn dat je structureel goed scoort zoals hij.

precies :wink:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, maar je zegt dat hij onbetrouwbaar is, in plaats van je meerdere in hem te erkennen.

vind jij het betrouwbaar?

Wat ik zo onbetrouwbaar vind, is dat hij enkele keren een topscore haalde met volslagen idiote keuzes. Ik kan ze niet meer voor de geest halen, maar er waren spelers bij die een topmanager gewoon absoluut niet kiest. Als je die wel kiest, dan kun je een keer een topweek hebben als het raar loopt, maar het kan nooit zijn dat je structureel goed scoort zoals hij.
Dat klinkt aannemelijk, maar hoe heb je dat kunnen zien? Zijn team staat toch altijd dicht?
Prima DJoko, ga zo door!
Dan moet ie natuurlijk niet meteen 5 bp's :!: missen in de 1e game...
Ad Wim Wrote:Dan moet ie natuurlijk niet meteen 5 bp's :!: missen in de 1e game...

En gefrustreerd raken over de scheidsrechter die 2 punten achter elkaar overruled.
Terecht?
Ad Wim Wrote:Terecht?

Volgens mij wel... Djoko challengde ook niet.
Break JCF =D>
EN dan vervolgens gebroken worden na zelf 3 gps gemist te hebben.

Is Djoko even de weg kwijt, Mindlight?
Ad Wim Wrote:EN dan vervolgens gebroken worden na zelf 3 gps gemist te hebben.

Is Djoko even de weg kwijt, Mindlight?

Ja, pure frustratie en een aantal superballen van JCF. Djokovic vervalt weer in dezelfde fouten als gisteren, veel onnodige fouten dus.

De service van JCF begint op stoom te komen.
Ad Wim Wrote:EN dan vervolgens gebroken worden na zelf 3 gps gemist te hebben.

Is Djoko even de weg kwijt, Mindlight?

Hij mag mijn navigatie wel even lenen :wink:
Dat heeft ie inderdaad wel vaker, hopelijk pakt hij het weer op. Deze set lijkt vergeven. Toch zuur, hij had duidelijk de overhand...
Ad Wim Wrote:Dat heeft ie inderdaad wel vaker, hopelijk pakt hij het weer op. Deze set lijkt vergeven. Toch zuur, hij had duidelijk de overhand...

Valt erg mee, tot 4-3 eerste set was het minimaal gelijkwaardig. 1 mindere game kostte JCF de set.
Datzelfde kan nu gebeuren met Djoko.
Ad Wim Wrote:Dat heeft ie inderdaad wel vaker, hopelijk pakt hij het weer op. Deze set lijkt vergeven. Toch zuur, hij had duidelijk de overhand...
het is 3-1...dan is de set toch nog niet vergeven
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat heeft ie inderdaad wel vaker, hopelijk pakt hij het weer op. Deze set lijkt vergeven. Toch zuur, hij had duidelijk de overhand...

Valt erg mee, tot 4-3 eerste set was het minimaal gelijkwaardig. 1 mindere game kostte JCF de set.
Datzelfde kan nu gebeuren met Djoko.
Nee, oke, maar hij had de set en daarna 15-40 en nog 3 bp's. Als hij die had gepakt...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38