FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat heeft ie inderdaad wel vaker, hopelijk pakt hij het weer op. Deze set lijkt vergeven. Toch zuur, hij had duidelijk de overhand...

Valt erg mee, tot 4-3 eerste set was het minimaal gelijkwaardig. 1 mindere game kostte JCF de set.
Datzelfde kan nu gebeuren met Djoko.
Nee, oke, maar hij had de set en daarna 15-40 en nog 3 bp's. Als hij die had gepakt...

Dat is het "als dan" verhaal. ALS Jcf die fouten in de 8e game van de eerste set niet had gemaakt, had Djokovic deze misschien wel helemaal niet gewonnen.
3 set points JCF, pak m!
5-2 ferrero en 0-40 op de service van djoko. wat is novak aan 't doen mindlight? goede ontwikkeling zo.
Juist, de set pakken op love. Djoko heeft iets om over na te denken. 6-2..... 18 UE tegenover 10 winners, en JCF 8 UE tegenover ook 10 winners.
centre court Wrote:5-2 ferrero en 0-40 op de service van djoko. wat is novak aan 't doen mindlight? goede ontwikkeling zo.

Novak speelt net zo slecht al gisteren lange tijd, maar heeft nu de pech dat hij tegen een tegenstander staat die veel minder fouten maakt. Gooide net ook al met zijn racket enzo, het draait niet.

Hopelijk blijft dat nog een set zo en pakt JCF deze pot, maar ik vrees een revival van Djoko.
Nou ja, vergeten die set en vechten DJoko!
mindlight Wrote:
centre court Wrote:5-2 ferrero en 0-40 op de service van djoko. wat is novak aan 't doen mindlight? goede ontwikkeling zo.

Novak speelt net zo slecht al gisteren lange tijd, maar heeft nu de pech dat hij tegen een tegenstander staat die veel minder fouten maakt. Gooide net ook al met zijn racket enzo, het draait niet.

Hopelijk blijft dat nog een set zo en pakt JCF deze pot, maar ik vrees een revival van Djoko.
Djoko is vooral een vechter en weet wanneer hij de fouten niet moet maken. Daar vertrouw ik dan maar op...
djoko is idd vaak goed op 't moment dat 't echt moet. daarom mag ik hem ook wel. maar nu is 't toch wel erg belangrijk dat ie verliest. het momentum ligt iig bij de thuisspelende ferrero.
Maar nu 2 UE van JCF en een BP
En met weer een UE is daar direct de break :letitallout:
gvd!! :letitallout:
Hup Ancic!
Totale omslag en JCF weet het nu niet meer.
Ad Wim Wrote:Hup Ancic!

allez paul
kan jcf nog terugkomen denk je mindlight?
centre court Wrote:kan jcf nog terugkomen denk je mindlight?

Nee ik sluit het vrijwel uit. Djokovic speelt steeds sterker, en JCF maakt foutjes. Zonde, maar tenzij Djoko gaat choken wordt dit 6-4
Sterker nog, het lijkt deze game al te gaan gebeuren, 2 missers van JCF
jammer zeg. belangrijkste is dat djoko gonzo en nalbi niet héél ver gaan komen. dan denk ik aan een halve finale of verder. zeker djoko geef ik daar wel een goede kans voor.

hup ph
novak mist deze game gewoon een paar mps en wordt vervolgens zelf gebroken. daar teken ik voor. Icon_twisted
Ik ook, eerste mp is zovast gemist.
Tweede mp ook Icon_twisted
2e ook gemist, doe het deze game Novak!
en mp 2 is weg. Icon_twisted
En de game voor JCF, tijd om de deksel op de neus te plaatsen JCF
voordeel carlos nu.
djoko aangeslagen? Icon_twisted

point by point nu mindlight!
Nee viel wel mee, hij gaat nu serveren
Superpunt van Djokovic, beiden stonden te rammen, Djoko passeert schitterend. 15-0
15-15 JCF speelt alles of niets.
Uitstekende service van Djokovic, loeihard precies in het hoekje. 30-15
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38