FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Hmm hij loopt toch niet echt makkelijk.....
0-30 op service djoko. zullen nu weer wat 1e services voor 'm moeten komen.
Hij is wel van slag, 0-40 meteen :|
Break 'm nou eindelijk eens!
centre court Wrote:ik hou daar niet zo van. djoko heeft er idd een handje van. ik kan er persoonlijk beter tegen als ik 'm gewoon zelf in mijn team heb. :8:

:lol:
mindlight Wrote:Hmm hij loopt toch niet echt makkelijk.....
Sad
Ancic doet dit echt niet slim. Bal in het spel houden lijkt me nu verstandiger dan voor de winner gaan.
Pfff, hij overleeft ze maar ik ben er niet gerust op...
ik kan hier echt niet tegen hoor. hij kan niet normaal lopen, komt 0-40 achter en wint gewoon even 5 punten op rij. waarom wil niemand heb een tik uitdelen?

mario 0 uit 6. djoko 0 uit 0. :roll:
Ik hou het op "hij deed of hij niet lekker kon lopen". Inmiddels doet hij weer de mooiste dingen, dus ik hou het op een ouderwetse Djoko truc.
Waarom zou hij een truc uithalen als hij net de TB gewonnen heeft?

Hoe zit Ancic fysiek trouwens?
Ad Wim Wrote:Waarom zou hij een truc uithalen als hij net de TB gewonnen heeft?

Waarom laat je jezelf behandelen als je de meest lastige ballen haalt?
Ad Wim Wrote:Waarom zou hij een truc uithalen als hij net de TB gewonnen heeft?

Hoe zit Ancic fysiek trouwens?

Met Ancic gaat het uitstekend, of althans hij doet alsof Wink
Ai, nu Djoko die van 0-30 3 punten op rij verliest. Rare wedstrijd zeker nu?
Maar toch de break =D>
Ad Wim Wrote:Ai, nu Djoko die van 0-30 3 punten op rij verliest. Rare wedstrijd zeker nu?

Ja nogal, Djokovic heeft een hoofd alsof zijn been eraf ligt maar je ziet er niets van terug in zijn spel. Ancic is totaal uit zijn ritme.

Djokovic geeft aan de fysio aan dat het beter gaat.
Maar de fysio is er wel weer bij de change-over?
ver-schrik-ke-lijk dit! misselijke vent die djoko.

en ancic is ook een loser.
Die fysio was er nog maar deed verder niets. Ancic loopt nu scheldend over de baan Smile
centre court Wrote:ver-schrik-ke-lijk dit! misselijke vent die djoko.
Gisteren zei je nog dat je hem mocht :roll:

EN je weet toch niet wat er aan de hand was? Mindlight zei aanvankelijk dat hij echt licht door zijn enkel leek te gaan...
mindlight Wrote:Die fysio was er nog maar deed verder niets. Ancic loopt nu scheldend over de baan Smile
Die is het inderdaad behoorlijk aan het verkloten...
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:ver-schrik-ke-lijk dit! misselijke vent die djoko.
Gisteren zei je nog dat je hem mocht :roll:

EN je weet toch niet wat er aan de hand was? Mindlight zei aanvankelijk dat hij echt licht door zijn enkel leek te gaan...

Ja hij verstapte zich zeker, dat was duidelijk te zien. Maar last lijkt hij toch echt niet te hebben hoor, gezien zijn loopwerk.
Nee, dat begrijp ik, maar dan is het toch niet gek dat hij na die TB de fysio liet komen en is het toch niet per se een truc?
En de dubbele break =D>
Ad Wim Wrote:Nee, dat begrijp ik, maar dan is het toch niet gek dat hij na die TB de fysio liet komen en is het toch niet per se een truc?

Nee het hoeft niet nee, het is wel mogelijk

Gvd weer een break, Ancic is het echt helemaal kwijt. Dit zal wel gewoon 6-1 worden nu.
En dan 5-1 na 0-30 :razz:
Djokooooooooooo =D> Hakkuh
Twee slappe servicegames, maar weer niet gebroken, lekker!

En dit keer ook wat energie gespaard, geen lange 3-setter.
Goed werk Novak!
Van de kwart naar de halve worden de echte punten verdeeld. Nu hopen op een stunt van Nalbi en mijn week is geslaagd.
Dat hoop ik met je mee Ad, heb iemand met Nadal in de buurt staan.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38