FTM Forum

Full Version: PSV Eindhoven - AFC Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Vaak de wedstrijd om het kampioenschap. Dit keer slechts om plaats 2 of UEFA-cup. Zal evengoed een spannende pot worden. Ben benieuwd hoe Aissati ontvangen zal worden. Hij verwacht er zelf niet zo gek veel van.

PSV thuis was eitje maar zo makkelijk als in de ArenA krijgen we het niet. Ik verwacht echter toch een kleine overwinning. 0-1 of 1-2 derhalve.
Ik denk ook dat Ajax gaat winnen, maar het zal me verder eigenlijk aan mijn reet roesten. Heb zelfs mijn kaart weggeven om gewoon bij mijn amateurcluppie de evt. kampioenswedstrijd te kunnen gaan kijken :8:
Blijft toch een mooie pot. Zie Heerenveen in hun huidige vorm (en zonder de geschorste Pranjic) best punten verspelen bij Utrecht om half 3. Aissati zal heus niet uitgefloten worden, verwacht eerder spreekkoren uit het uitvak als "Ai-ai-sati is van ons" en als ie vervolgens onzichtbaar is spreekkoren uit de thuisvakken van "Waar is Aissati nou?".
Peter Wrote:Aissati zal heus niet uitgefloten worden, verwacht eerder spreekkoren uit het uitvak als "Ai-ai-sati was van Fons" en als ie vervolgens onzichtbaar is spreekkoren uit de thuisvakken van "Waar is Aissati nou?".
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Aissati zal heus niet uitgefloten worden, verwacht eerder spreekkoren uit het uitvak als "Ai-ai-sati was van Fons" en als ie vervolgens onzichtbaar is spreekkoren uit de thuisvakken van "Waar is Aissati nou?".


:lol: =D>

Ik denk dat PSV makkelijk gaat winnen, zelfs met een 0 of 3, 4.
Vind je dat echt nog zo grappig? #-o En als je PSV tegen Utrecht hebt zien ballen weet je dat ze der geen 4 gaan maken. Sad Als je Suarez uitschakelt blijft er van Ajax aanvallend echter ook weinig over. Als Aissati zn verdedigende taken verzuimd te doen zoals zo vaak in zn PSV-tijd dan moet PSV kunnen heersen op het middenveld en dat is een sneaky 1-0 best mogelijk.
Peter Wrote:Vind je dat echt nog zo grappig? #-o En als je PSV tegen Utrecht hebt zien ballen weet je dat ze der geen 4 gaan maken. Sad Als je Suarez uitschakelt blijft er van Ajax aanvallend echter ook weinig over. Als Aissati zn verdedigende taken verzuimd te doen zoals zo vaak in zn PSV-tijd dan moet PSV kunnen heersen op het middenveld en dat is een sneaky 1-0 best mogelijk.

Wat dacht je van een haarband of een goede knipbeurt voor Toivonen?

[Image: PRO_605616_OlaToivonen_Goal.jpg]
Peter Wrote:Vind je dat echt nog zo grappig? #-o


Als ik het niet grappig had gevonden, had ik er ook geen lach smiley bij gezet.....
De wedstrijden tussen Ajax, Feyenoord en PSV staan altijd op zich en Ajax heeft het( op die 1-5 na) altijd lastig daar.
Daarom denk ik dat PSV makkelijk gaat winnen.
maar dat is wel altijd in een goed seizoen van PSV geweest. Ben er normaal ook nooit zo vertrouwd op, maar dit jaar verwacht ik wel 3 punten
Ekslem Wrote:Ik denk ook dat Ajax gaat winnen, maar het zal me verder eigenlijk aan mijn reet roesten. Heb zelfs mijn kaart weggeven om gewoon bij mijn amateurcluppie de evt. kampioenswedstrijd te kunnen gaan kijken :8:

Ajax publiek! :lol:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Aissati zal heus niet uitgefloten worden, verwacht eerder spreekkoren uit het uitvak als "Ai-ai-sati was van Fons" en als ie vervolgens onzichtbaar is spreekkoren uit de thuisvakken van "Waar is Aissati nou?".

:lol:
EJR Wrote:
Ekslem Wrote:Ik denk ook dat Ajax gaat winnen, maar het zal me verder eigenlijk aan mijn reet roesten. Heb zelfs mijn kaart weggeven om gewoon bij mijn amateurcluppie de evt. kampioenswedstrijd te kunnen gaan kijken :8:

Ajax publiek! :lol:

Psies :razz:
Ekslem Wrote:
EJR Wrote:
Ekslem Wrote:Ik denk ook dat Ajax gaat winnen, maar het zal me verder eigenlijk aan mijn reet roesten. Heb zelfs mijn kaart weggeven om gewoon bij mijn amateurcluppie de evt. kampioenswedstrijd te kunnen gaan kijken :8:

Ajax publiek! :lol:

Psies :razz:

Tsja hoe de stand ook is, t blijven (mooie) duels op zich. Kijk ook nog steeds liever Feyenoord-Ajax dan AZ-Twente. Wordt een mooie middag zondag.

ps. je bent toch niet voor Nuenen he? :p
Met 'op zich' zeg je genoeg! En ja je bent een nep supporter of je bent het niet :-({|=
En nee niet voor Nuenen, clubske uit de Parel van Brabant Wink (do your homework)
RKSV Oisterwijk?

@ Peter, zondag half 3 eerste helft kijken op sportpark de Leemkuilen?
Wel uit de plaats, maar de plaatselijke RKSV kan geen kampioen worden geloof ik :8:

(buitenlandse) BVO's trainen er vaak in de zomer...
Taxandria?

Dat is de 2de club uit Oisterwijk waarvan me de naam zo te binnen schiet.
=D>
realphoolie Wrote:RKSV Oisterwijk?

@ Peter, zondag half 3 eerste helft kijken op sportpark de Leemkuilen?

Nee op tijd de stad in, al baal ik wel dat ik de pot moet missen. Pak over 2 weken de kampioenswedstrijd wel mee. :p [-o<
Wordt de kampioenswedstrijd toch gewoon in Eindhoven gespeeld dit jaar. :razz:
AZ kampioen!
jezus christus wat een gepruts zeg... Dead
Ajax hoeft nog maar 3x te scoren :wink:
Ajax aan het prutsen maar laat ze dan in ieder geval mister onsportiviteit affellay doodschoppen. Wat een triest figuurtje, dat wordt nooit een topspeler.
Undecided
Hoef Wrote:Ajax aan het prutsen maar laat ze dan in ieder geval mister onsportiviteit Suarez doodschoppen. Wat een triest figuurtje, dat wordt nooit een topspeler.



Wat een heerlijke pot. =D> Wast leuk bij je amateurclubje Ekslem? :p

Maar goed, volgende week Heracles-uit, das van een heel ander kaliber.. die zullen de goals heel wat minder makkelijk weggeven dan Ajax. Undecided
Peter Wrote:
Hoef Wrote:Ajax aan het prutsen maar laat ze dan in ieder geval mister onsportiviteit Suarez doodschoppen. Wat een triest figuurtje, dat wordt nooit een topspeler.



Wat een heerlijke pot. =D> Wast leuk bij je amateurclubje Ekslem? :p

Maar goed, volgende week Heracles-uit, das van een heel ander kaliber.. die zullen de goals heel wat minder makkelijk weggeven dan Ajax. Undecided

2-1 gewonnen, 5 punten los op 3 clubs met nog 2 wedstrijden te gaan :razz:
Daarna PSV gezien op groot scherm, maar de echte spanning was daar ook wel van af hoor!
Wat een zoutloze pot zeg. PSV had het nu nog makkelijker met Ajax dan Ajax het in november met PSV had.

Op de eerste en laatste 10 minuten na echt een zeer zwak Ajax gezien. PSV was iets beter dan normaal maar van dit Ajax had iedereen gewonnen.

Affelay is inderdaad een beetje een irritant ventje aan het worden ( de nieuwe Van Bommel, bij PSV leiden ze dit soort spelers zeker zo op?). Jammer dat gedrag, heeft hij volgens mij niet nodig want een goede voetballer is het zeker. Was die overtreding op Urby niet goed voor
direct rood?
Die overtreding op Urby stelde niet zoveel voor vond ik. Hij was te laat, dus geel was terecht, maar hard raakte ie hem niet.
Dat gebaartje tegen Vertonghen was wel wat minder, maar goed....
Pages: 1 2 3