FTM Forum

Full Version: Leuke IGM berichten
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Ronnie D. Wrote:en ze hebben een veel betere verdedigingswaarde.
Zijn dus multifunctioneler inzetbaar.

germanen moeten niet willen verdedigen Wink
en adder al helemaal niet
Wat Ronnie al zegt en het scheelt maar 5 punten met de bijl.
de bijlen gebruik ik als kanonnevoer (ze willen alleen maar niet dood :wink: )
Ik wil alleen maar paarden hebben en een beetje speerwerpers.
maar paladijnen kosten 3 graan, en bijlvechters 1.

zo lang je geen plannen voor een 2e dorp hebt, zou ik daar toch wel rekening mee houden
T00L Wrote:maar paladijnen kosten 3 graan, en bijlvechters 1.

zo lang je geen plannen voor een 2e dorp hebt, zou ik daar toch wel rekening mee houden

Dat zit wel goed. Voorlopig zit ik nog niet aan mijn max met graan, dus ik kan nog wel ff doorbouwen. En binnenkort verwacht ik echt rommel in mijn hoekje, als ik wat meer ruimte om me heen wil hebben.
Of als ik tegen de verkeerde schenen aantrap. Want dat gaat ook nog wel gebeuren. Dan heeft Bumme en/of Boca ook wat te doen. :wink:

Ik heb nu IGM een gesprekje met horror, zal straks wel berichten.
wie wil je allemaal op gaan ruimen dan?
iig die W80 gasten. Maar dan moet ik nog wat meer paarden hebben.
En die NAVO-B gast zit ook te dicht op me. En ja ik weet het, NAVO is erg groot.
Maar misschien dat ik in de toekomst een beetje kan gaan stoken bij die grote allies, zodat ze met elkaar in conflict raken.
Uiteindelijk wil ik in dat 7 bij 7 vlak 1 dorp hebben. Maar dat is nog ver weg (als het er überhaupt komt)
Hou die van WAVE ook nog maar ff te vriend.. Daarvan zitten 2 spelers (6 dorpen) binnen 15 minuten lopen van me. tot nu toe heb ik nog erg goed contact met ze en dat wil ik ook nog ff zo houden Wink
T00L Wrote:Hou die van WAVE ook nog maar ff te vriend.. Daarvan zitten 2 spelers (6 dorpen) binnen 15 minuten lopen van me. tot nu toe heb ik nog erg goed contact met ze en dat wil ik ook nog ff zo houden Wink

Komt goed. Ik pak hem als laatste :wink:
Eerst Dione Warwick, nu een verhuurbedrijf van IMPERIUM:


Adder schreef:

Nee, geen overeenstemming.Ik snoep graag en moet het tegenwoordig van ver halen. Helaas voor hem is hij het bokkie
Succes verder, Adder
____________
Lord Kuperus schreef:

hey Adder
Ik wil je graag een persoonlijke nav aanbieden, om Fezah niet meer aantevallen, fraank mag om mij part wel aanvallen want die is inactief. Dus die mag je wel aanvallen.
Fezah die is wel actief bezig, dus ik vind dat je je aanvallen op hem moet staken.
Je ziet maar wat je doet, maar ik hoop dat we een overeenstemming hebben .
groeten Lord Kuperus


Zal het dan toch gebeuren dat ik een keer wordt aangevallen?


EDIT: ik heb al een reactie van Kuperus.

oke daar heb ik wel tevreden mee.. jij ook succes verder maar ik verzoek je wel om fraank eerst aantevallen voordat je van fezah gaat snoepen..


Weer geen aanval :cry:
Adder Wrote:Zal het dan toch gebeuren dat ik een keer wordt aangevallen?

Dat krijg je er nou van als je leraar Nederlands met je troepen op pad is......... :wink:
Bumme Wrote:
Adder Wrote:Zal het dan toch gebeuren dat ik een keer wordt aangevallen?

Dat krijg je er nou van als je leraar Nederlands met je troepen op pad is......... :wink:

:lol:
lezen van onder naar boven.... het is wel een verhaal...

Travian Wrote:Deze reacties geven aan dat jij een gebrek aan tactisch vermogen hebt. Ik hoop dat je hebt genoten van je dorp. En om Adder te quoten.

"Succes met puinruimen !"
____________
HORROR schreef:

dat maakt mij niets uit ik ga liever door met discuseren dan dat ik niet aangevallen wordt. dat vindt ik veel leuker
____________
Box schreef:

Tsja daar zijn de meningen over verdeeld met de nieuwe spelling in aantocht. Overigens vind ik het verkeerd gebruiken van leestekens en capitalen lang niet zo erg als het verkeerd gebruiken van de letter t en d. Hart met een t zin in iemands lichaam en hoofdletter is met een d.

Maar ik ben geen leraar nederlands en wil dat ook niet zijn. Het is wellicht verstandig om het hier bij te laten voordat ik besluit je helemaal de grond in te stampen.
____________
HORROR schreef:

als je dat vindt, doe het dan zelf ook goed. Nederlandse met een hooftletter
____________
Box schreef:

Tsja... ik ga niet een heel eind lopen voor 300 grondstoffen. Verder is correct gebruik van de nederlandse taal een teken van respect.
____________
HORROR schreef:

zoals ik ook al tegen adder zei, ik ga niet op elk woord letten in een spel als dit als dat niet noodzakelijk is. heb jij trouwens rammen bij je?
____________
Box schreef:

Tsja, vertrekken en meteen opgeven is in mijn ogen een teken van zwakte, overigens is hard met een d. Jammer dat Adder gelijk had....
____________
HORROR schreef:

Die eerste slechte tekenen waren wel erg hart.
trouwens ze hebben me niet in de steek gelaten. e zitten niet meer in de alliantie omdat ze niet aangevallen willen worden.
____________
Box schreef:

Een aanval en ze verlieten allemaal de alliantie. Daar zat dus geen gevoel van verbondenheid. Waarom dan deelnemen in een alliantie als je bij de eerste slechte tekenen vertrekt.
____________
HORROR schreef:

hoe bedoel je?
____________
Box schreef:

Zoiets heet een alliantiegenoot, en als een alliantiegenoot hulp vraag dan krijgt hij of zij dat. Ik heb begrepen dat jouw alliantiegenoten dat niet zo nauw namen.
____________
HORROR schreef:

is toys de leider ofzo?
____________
Box schreef:

Correct
____________
HORROR schreef:

waarom vla jij mij aan. ben jij ook een slaafje van toys?
Quote:HORROR schreef:
als je dat vindt, doe het dan zelf ook goed. Nederlandse met een hooftletter

=D>
Ik had begrepen dat in de nieuwe spelling (die door iedereen wordt afgewezen) dat soort capitalen dus moeten verdwijnen.... zo niet dan heeft hij idd gelijk. Maar lang niet zo erg als hard met een t en hoofdletter met een t ....
hahaha idd prachtig wat een aap!
Damn man,die gozer kan echt niet schrijven :eeeek: en ik dacht dat mijn "N"ederlands :wink: zo slecht was.... :lol:
Het is kapitalen met een k.
mot je keiken what dy gooser alemal doot mett je tippe vouten :wink:
misschien dat iemand dan op z'n ambassade kan mikken? kunnen die ex-leden er ook niet meer in Wink
adii Wrote:Damn man,die gozer kan echt niet schrijven :eeeek: en ik dacht dat mijn "N"ederlands :wink: zo slecht was.... :lol:

m...... nee laat maar, het is te makkelijk. :wink:
Heheee....was makkelijk he?
Ik had hem al verwacht, maar ya...:wink:
Ramo 15.01.06
RE^2: geen onderwerp 22:30:33
ach probeer maar, en ondervindt de gevolgen;-)
____________
Bokkie schreef:

wat wilde je uberhaupt beginnen?
____________
Ramo schreef:

hey ik heb vernomen dat skandalouz leden van mn alliantie niet met rust laat.... als jullie daar niks aan doen doe ik het...



=P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~
Tha_Phoenix 16.01.06
RE^2: aan val op d33n 08:55:51

:p

Dat klinkt prima!

Ik zal hem maar eens een Padvinder ter versterking sturen, kunnen dit soort dingetjes voorkomen worden.

Dank je voor je snelle reactie,

Tha Phoenix
____________
Saartje schreef:

Hoi,

De mannen waren op pad om de benen te strekken, dit clubje is waarschijnlijk ergens verdwaald en bij d33n terecht gekomen... Ik heb ze al vermanend toegesproken en het zal (waarschijnlijk) niet meer gebeuren.

Groet,

Saartje
____________
Tha_Phoenix schreef:

Waarde Saartje,

Ik zag dat u een aanval op mijn alliant d33n hebt ondernomen. Tussen SD en On Fire is een recente geschiedenis, en voor het geval u hier niet van op de hoogte was, daar ga ik voor het gemak maar van uit, wil ik graag kort op de hoogte brengen. Er zijn wat onenigheden ontstaan tijdens mijn afwezigheid tussen uw Trinity en onze Joost157. Dit is snel en heftig in een bloedbad veranderd, maar toch vreedzaam opgelost. Hierna hebben TOOL en ik afgesproken dat de beide allianties elkaar voorlopig met rust zouden laten.

Ik ga er vanuit dat u hier niet van op de hoogte was, en neem dan ook aan dat dit een vergissing was. Er zijn geen slachtoffers gevallen en geen grondstoffen geroofd, dus wat mij betreft kunnen we dit snel weer vergeten. Of hebt u in deze andere intenties gehad dan het halen van grondstoffen?

Uw reactie afwachtend,

Tha Phoenix
dat heb ik helemaal niet afgesproken!
ze liegen! Hakken!!!!! :wink:
Quote:T00L schreef:

Ik zou je niet durven vertellen of er nog aanvallen onderweg zijn naar Joost157, ik denk het haast van niet. Het is in ieder geval hoogst onwaarschijnlijk dat er nog catapulten onderweg zijn.
Ik zal onze alliantieleden in ieder geval berichten om geen aanvallen meer te plaatsen.

Een eventuele toekomstige aanval/scout actie van een van je leden zal wat mij betreft ten allen tijde met de overtreder zelf afgerekend worden. Wat dat betreft was deze actie nog maar een voorproefje van hetgeen de volgende overtreder te wachten staat. Wij groeien hard en ons aantal catapulten ook!
Ik hoop alleen dat het niet zo ver hoeft te komen.

Vriendelijke groeten,
T00L


Die opmerking sloeg op de aanvallen tegen joost157..
kan me voorstellen dat hij het zo leest (/wil lezen), maar het bericht is ook alweer 10 dagen oud. Voorlopig duurt toch geen 10 dagen? (bericht is van 6-1)
Bocaloca Wrote:Ramo 15.01.06
RE^2: geen onderwerp 22:30:33
ach probeer maar, en ondervindt de gevolgen;-)
____________
Bokkie schreef:

wat wilde je uberhaupt beginnen?
____________
Ramo schreef:

hey ik heb vernomen dat skandalouz leden van mn alliantie niet met rust laat.... als jullie daar niks aan doen doe ik het...



=P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~



Foei mac dat doe je toch niet :lol:
idd wat een aap en ik liet hem nog wel met rust...misschien vereer ik hem ook nog wel ff met een bezoekje dan. Kleine kutalliantie. of ze moeten hun alliantie bovee er bij halen dan ben ik wel de lul
Mac Wrote:idd wat een aap en ik liet hem nog wel met rust...misschien vereer ik hem ook nog wel ff met een bezoekje dan. Kleine kutalliantie. of ze moeten hun alliantie bovee er bij halen dan ben ik wel de lul

Ik heb hele goede contacten met de leider van Bovee, mochten er dus problemen komen laat het even weten. Tot die tijd; ga je gang!
Nee, doorgaan ! Eindelijk die bovee eens een k*tschop geven, 2 in handbereik.. :wink:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40