FTM Forum

Full Version: Leuke IGM berichten
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Er zit een licht speler op 9 uur met cata's :p...

laten we die eens gaan scouten Wink
Als ik het zo heb bekeken zitten Dolphinqueen en Gforce het dichtst bij mij.
Adder Wrote:Ik heb ook wel weer zin om een ally om zeep te helpen. Ben met dorp1 weer bijna op oorlogssterkte. 2 moet ik nog steeds veldjes doen.

ik ben druk bezig..... op de 1 of andere manier heb ik steeds een zwaar klei tekort....
Adder Wrote:Als ik het zo heb bekeken zitten Dolphinqueen en Gforce het dichtst bij mij.

Killerbee wordt momenteel door mij gescout (3 uur)
Realla, de topper, zit bij mij op spuug-afstand..... en daaromheen nog een stuk of 3 a 4....
Box Brother Wrote:Er zit een licht speler op 9 uur met cata's :p...

laten we die eens gaan scouten Wink

Ik heb er een op 5.45 uur cata's afstand \Big Grin/ 30 scouts zijn onderweg.
okay, ik scout nu Gforce. Een aanval van mij zal pas vanavond laat zijn (kan niet eerder :cry: )
nieuw topic openen en namen bij houden wie wie aanvalt Hakkuh Hakkuh
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:Als ik het zo heb bekeken zitten Dolphinqueen en Gforce het dichtst bij mij.

Killerbee wordt momenteel door mij gescout (3 uur)

had je beter aan mij kunnen vragen, zit 6 veldjes bij me vandaan.
Gamester ook trouwens, en die ben ik al een tijdje aan het raiden.
Ronnie D. Wrote:
Box Brother Wrote:
Adder Wrote:Als ik het zo heb bekeken zitten Dolphinqueen en Gforce het dichtst bij mij.

Killerbee wordt momenteel door mij gescout (3 uur)

had je beter aan mij kunnen vragen, zit 6 veldjes bij me vandaan.
Gamester ook trouwens, en die ben ik al een tijdje aan het raiden.

Check het Licht topic Ronnie, killbee is all yours....

Dolphinqueen krijgt bezoek van 15 catapulten....
zoals gezegd, de legers van killbee zijn te groot voor mijn leger.
Dit bericht kreeg ik net van een van mijn buren :eeeek: :eeeek:

tempus magnus 01.02.06
geen onderwerp 18:05:23

Hey kerel, kan ik jouw veld met al die graanvelden niet overnemen van je?
voor 100.000 resources elk, te betalen binnen 3 dagen....
Voyou Wrote:Dit bericht kreeg ik net van een van mijn buren :eeeek: :eeeek:

tempus magnus 01.02.06
geen onderwerp 18:05:23

Hey kerel, kan ik jouw veld met al die graanvelden niet overnemen van je?

lekker, zo'n bericht... weet je in ieder geval wat je voorlopig te doen staat.. defeeeence Wink
T00L Wrote:
Voyou Wrote:Dit bericht kreeg ik net van een van mijn buren :eeeek: :eeeek:

tempus magnus 01.02.06
geen onderwerp 18:05:23

Hey kerel, kan ik jouw veld met al die graanvelden niet overnemen van je?

lekker, zo'n bericht... weet je in ieder geval wat je voorlopig te doen staat.. defeeeence Wink

Ja daar dacht ik ook meteen aan, meteen maar wat druideruiters en haeduans trainen...
Het is maar een kleine jongen uit --IB--, dus niet meteen je verdediging ophogen, anders slacht ik persoonlijk heel dat fokking IB af...


En ja, ik ben gehumeurd, omdat ik verdomme nog op m'n werk zit...
Fabian Wrote:Het is maar een kleine jongen uit --IB--, dus niet meteen je verdediging ophogen, anders slacht ik persoonlijk heel dat fokking IB af...


En ja, ik ben gehumeurd, omdat ik verdomme nog op m'n werk zit...

het gaat niet zozeer om die en speler, maar wel dat het dus blijkt dat z'n dorp gewild is.
Ik heb al wat phalanxen en scouts staan in dat dorp maar dat zal ik nu maar gaan uitbreiden..

Ik heb hem trouwens geen bericht teruggestuurd nog, ik ben een 'beleefd' antwoord aan het verzinnen, zodat hij me niet direct gaat aanvallen ofzo.
Beleefd ? Zijn bericht druipt ook van het onbeleefde aan mekaar 'Hey kerel'..

F*ck off..

Ik zou sturen.

'Nee en opzouten met je dikke vatsige k*tkop'

:wink:
fab is echt uit zijn humeur :wink:
Mooi...

En anders Voyou, sleur ik al die stinkventjes van mij dat halve veld over, om alles te slopen in dat dorp van hem, en dan pak ik meteen dorp 2 en 3 erbij... Icon_evil
jezus ouwe. denk aan je bloeddruk!!! #-o
Fabian Wrote:Mooi...

En anders Voyou, sleur ik al die stinkventjes van mij dat halve veld over, om alles te slopen in dat dorp van hem, en dan pak ik meteen dorp 2 en 3 erbij... Icon_evil

Hakkuh Hakkuh Hakkuh =D>
Fabian, mijn zegen heb je, je mag hem afmaken als je wilt, mijn snuggere buurman (van onder naar boven):

tempus magnus 01.02.06
RE^2: geen onderwerp 21:03:59

Maar je doet er niks mee! Geef je constant een derde van de opbrengst!
____________
Voyou schreef:

Nee helaas, ik ben er zelf erg blij mee!

Er zijn nog genoeg andere velden met veel graanvelden dus blijf zoeken!
____________
tempus magnus schreef:

Hey kerel, kan ik jouw veld met al die graanvelden niet overnemen van je?
Voyou Wrote:Fabian, mijn zegen heb je, je mag hem afmaken als je wilt, mijn snuggere buurman (van onder naar boven):

tempus magnus 01.02.06
RE^2: geen onderwerp 21:03:59

Maar je doet er niks mee! Geef je constant een derde van de opbrengst!
____________
Voyou schreef:

Nee helaas, ik ben er zelf erg blij mee!

Er zijn nog genoeg andere velden met veel graanvelden dus blijf zoeken!
____________
tempus magnus schreef:

Hey kerel, kan ik jouw veld met al die graanvelden niet overnemen van je?

--IB-- heeft vandaag een voorstel tot NAV verstuurd aan Bokkie. Ik weet niet waarom, maar voel daar wel wat voor...
Ik heb meerdere leden van --IB-- om me heen en al eens mot gehad met een daarvan, maar verder niets meer van gehoord.

Tot ik vorige week opeens op verdediging (muur/paleis etc) werd gescout door een IB'er en nu dus die berichten over mijn graandorpje, dit leek allemaal op een geplande aanval op mij. Die NAV verbaast me zeer, maar voorlopig is het misschien geen gek idee, mijn verdediging is nog steeds niet echt optimaal.
T00L Wrote:
Voyou Wrote:Fabian, mijn zegen heb je, je mag hem afmaken als je wilt, mijn snuggere buurman (van onder naar boven):

tempus magnus 01.02.06
RE^2: geen onderwerp 21:03:59

Maar je doet er niks mee! Geef je constant een derde van de opbrengst!
____________
Voyou schreef:

Nee helaas, ik ben er zelf erg blij mee!

Er zijn nog genoeg andere velden met veel graanvelden dus blijf zoeken!
____________
tempus magnus schreef:

Hey kerel, kan ik jouw veld met al die graanvelden niet overnemen van je?

--IB-- heeft vandaag een voorstel tot NAV verstuurd aan Bokkie. Ik weet niet waarom, maar voel daar wel wat voor...

denk vanwege mijn goede contacten met hun nummer 6
Heb daar sinds een week een persoonlijke NAV/verbond mee voor hulp met versterking en privé oorlogjes in onze omgeving :wink:
Denk niet door de buurman van AFCA, die nog geraid terwijl die al in IB zat.... :lol:
Mag ik trouwens aanvallen T00L ?
Anders stuur ik wel eerst, voor de fun, 1 imperiaan ofzo, en zweten en zweten...

:lol:
IB heb ik ook wel in de buurt zitten. Maar zijn in mijn ogen wel potentiële aanvalsdoelen. Zeker als je bijvoorbeeld al zie dat er allemaal van die wat kleinere jongetjes bij iets als een NAVO-D zitten.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40