FTM Forum

Full Version: Leuke IGM berichten
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
gentleman20
honour


Geregistreerd op: 4-1-2006
Berichten: 5

gentleman20
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=3936">http://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=3936</a><!-- m -->

word die niet steeds door ons aangevallen


BerichtGeplaatst: 01-03-2006 12:05 Onderwerp: telkens Reageer met quote
ik word telkens aangevallen door dezelfde persoon
meerdere malen per dag zo kan ik geen enkele verdediging opbouwen

hoe kan ik hem aanpakken? =D>

Jordi16

Geregistreerd op: 23-1-2006
Berichten: 20

BerichtGeplaatst: 01-03-2006 12:48 Onderwerp: Reageer met quote
Ik kan hem in mijn eentje makkelijk aan.Maar jammer dat mijn troepen zolang onderweg zijn.Maar ik help wel is ook al eens bij mij gedaan.
Yep, rico is daar bezig....
hehe van onder naar boven


hehehe 2 kolo's hehehe
____________
Defender schreef:

...ik zou het niet proberen...maar laat de keuze natuurlijk aan jou.

Groet!
Defender




gelijk maar de aanval ingezet heeft ze wat te doen



Unieks plek Aanval tegen Defender`s dorp

Eenheden 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst in 2:48:00 u. om 20:56:53
toch jammer dat ze niet dichterbij zit..
Ja, ik ben al lekker bezig met het slachten van die gentleman ben nu eindelijk ook mijn verzamelplaats aan het upgraden na aandringen van jeroen zodat ik er echt een farm van kan maken Smile maar ja heb nu al teveel schade gedaan om hem als echte farm te kunnen gebruiken maar ja slopen is echt te leuk in travian Icon_twisted
Van beneden naar boven:

Lumifragger 02.03.06
RE^2: wtf? 22:01:49

lol! tnx 4 snel antwoord.
gwn ik zit nu zonder grondstoffen dus als je wat over hebt Wink
____________
Lance schreef:

Het was een ingeving. Ik zat lettersoep te eten en ineens zag ik de letters l-u-m-i-f-r-a-g-g-e-r achter elkaar staan. Ik wist genoeg, dit is iets bovennatuurlijks. Ik besloot mijn manschappen op pad te sturen. Zij brachten mij genoeg om weer een overheerlijke lettersoep te maken. Ik ben nu zeer benieuwd wat de letters zullen gaan schrijven. Misschien tot binnenkort.
____________
Lumifragger schreef:

Lance, ik ben aangevallen door u en nog door een ander SD-lid.
Enige reden?


Even verzinnen wat ik daarop zal antwoorden.
beste lumifragger,

Nadat ik weer bij de AH was gaan winkelen. En ik van de overheerlijke soep wilde gaan genieten kreeg ik jouw berichtje. Deze deed mij walgen tot kotsen aan toe. Echter voordat ik het doorspoelde keek ik nog heel even. Tot mijn grote verbazing zag ik 3 letters drijfen. Hopelijk kan je deze zelf invullen en anders kan je altijd een klinker kopen. Echter om de honger weer te stillen zal ik zo langskomen.

Lance
ik ben net geweest en hij is echt leeg.
Zeg maar dat hij verder moet gaan op nl2 en dan in NW, want daar zitten we niet.
Adder Wrote:ik ben net geweest en hij is echt leeg.
Zeg maar dat hij verder moet gaan op nl2 en dan in NW, want daar zitten we niet.
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Adder Wrote:ik ben net geweest en hij is echt leeg.
Zeg maar dat hij verder moet gaan op nl2 en dan in NW, want daar zitten we niet.


hehehehe kom bij pappa
Heb wel een DA alliantie gespot op nl2!! :Big Grin
uniek Wrote:
Adder Wrote:ik ben net geweest en hij is echt leeg.
Zeg maar dat hij verder moet gaan op nl2 en dan in NW, want daar zitten we niet.


hehehehe kom bij pappa
Defender 03.03.06
Aanvallen 00:14:42

Hoewel je profiel anders doet vermoeden...blijkt er niet echt te praten over het stoppen van aanvallen op leden van Thule. Let wel, de allianties Fall en Thule zijn 1...

Een tegenaanval als waarschuwing kan niet langer uitblijven...

Groet!
Defender
Guy Wrote:Defender 03.03.06
Aanvallen 00:14:42

Hoewel je profiel anders doet vermoeden...blijkt er niet echt te praten over het stoppen van aanvallen op leden van Thule. Let wel, de allianties Fall en Thule zijn 1...

Een tegenaanval als waarschuwing kan niet langer uitblijven...

Groet!
Defender

Bumme???? Wink

tegenaanval van iemand anders dan degene die jij aanviel wordt door mij in ieder geval gezien als een aanval op de gehele SD alliantie.
fall stelt niks voor. en thule ook niet ???
alleen titanium met 1780 pop stelt wat voor verder is t allemaal prut
Guy Wrote:fall stelt niks voor. en thule ook niet ???

thule heeft 1 grote speler, die toevallig ook vlak bij mij zit. probleem is dat m'n 450 imperianen nu net 2 dagen op pad gestuurd zijn, ze zijn zondagochtend pas weer thuis.

maar goed, dan maar vast een scoutactie...
defender zit op 'slechts' 6 uur imperianen voor mij. zo'n 12 uur cata's dus.
defender zit van mij 1 uur 45 min.. cata's ga ik straks 1 van maken Big Grin
Guy Wrote:defender zit van mij 1 uur 45 min.. cata's ga ik straks 1 van maken Big Grin

1 heeft geen effect. je hebt er toch wel 10 nodig om iets goed te kunnen slopen
oh dna maak ik er 10 Big Grin
duurd ff Big Grin
T00L Wrote:
Guy Wrote:fall stelt niks voor. en thule ook niet ???

thule heeft 1 grote speler, die toevallig ook vlak bij mij zit. probleem is dat m'n 450 imperianen nu net 2 dagen op pad gestuurd zijn, ze zijn zondagochtend pas weer thuis.

maar goed, dan maar vast een scoutactie...

Ik wil defender wel een bezoekje brengen. Over een uurtje of 2 als de gebruikelijke ochtendraids weer binnen zijn, wil ik er wel wat zwaardvechters en haeduins naar toe sturen.
ik weet neit wat defender heeft staan. maar als we nou samen defender pakken.. mischien schrikt het hem af?
Forever Wrote:
T00L Wrote:
Guy Wrote:fall stelt niks voor. en thule ook niet ???

thule heeft 1 grote speler, die toevallig ook vlak bij mij zit. probleem is dat m'n 450 imperianen nu net 2 dagen op pad gestuurd zijn, ze zijn zondagochtend pas weer thuis.

maar goed, dan maar vast een scoutactie...

Ik wil defender wel een bezoekje brengen. Over een uurtje of 2 als de gebruikelijke ochtendraids weer binnen zijn, wil ik er wel wat zwaardvechters en haeduins naar toe sturen.

die 700+ zwaardmannen bedoel je? Wink
ik zou wel ff scouten vantevoren...
er is al een scout rapport van defender
zullen we het nu wel georganiseerd doen dan? kunnen we nu mooi wel oefenen
T00L Wrote:
Forever Wrote:
T00L Wrote:
Guy Wrote:fall stelt niks voor. en thule ook niet ???

thule heeft 1 grote speler, die toevallig ook vlak bij mij zit. probleem is dat m'n 450 imperianen nu net 2 dagen op pad gestuurd zijn, ze zijn zondagochtend pas weer thuis.

maar goed, dan maar vast een scoutactie...

Ik wil defender wel een bezoekje brengen. Over een uurtje of 2 als de gebruikelijke ochtendraids weer binnen zijn, wil ik er wel wat zwaardvechters en haeduins naar toe sturen.

die 700+ zwaardmannen bedoel je? Wink
ik zou wel ff scouten vantevoren...

Ja die bedoel ik. Wink Op dit moment zijn het er 940. Vooral de 250 inactievelingen in Huis Op stelten zouden graag een keertje van het ongerepte natuur willen genieten en wat cultuur bij een ander dorpje willen opsnuiven. De Haeduins gaan puur voor de gezelligheid mee.
Ik kan jullie alleen verdedigend helpen, dus als er troepen weggestuurd moeten worden hoor ik het wel.
Heb nog steeds geen aanvallende troepen :oops: :oops: :oops:
Ook nog 500 zwaardvechters in de aanbieding die zowiezo op pad kunnen nog

Guest

Hey,

Helaas je verzoek is afgewezen, je voldoet niet aan de SD eisen.
____________
jdruwe schreef:

mag ik aub in u ally
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40