FTM Forum

Full Version: Kan Nadal het nog?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
(10-05-2012, 07:54 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]Het zou wel grappig zijn als Nadal als 3e geplaatst RG in gaat.

Dit scenario wordt wel vrij realistisch nu, zeker als Federer Madrid wint! Smile
Prachtig toch, ik juich vanaf nu voor Federer. Ook mooi dat ie in Spanje op gravel weer het record TMSs pakt.
(12-05-2012, 10:00 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Prachtig toch, ik juich vanaf nu voor Federer. Ook mooi dat ie in Spanje op gravel weer het record TMSs pakt.

Uiteindelijk zal dat record wel voor Nadal zijn. Maar wel leuk. En uiteraard juich je voor Federer.
[Image: 1334758158podborka91.jpg]
Jij hebt echt niet veel te doen, of niet?
Ik vind hem wel geestig Icon_mrgreen
Smile die laatste is helemaal geniaal
cry

Die foto net voor die met zn vriendin, die is geshopt mag ik hopen?!
Ad Wim crycrycrycrycrycrycrycrycry
AD Eusa_clap
Ad Eusa_clap
Eusa_clapEusa_clapEusa_clapEusa_clap
NeinerNeinerNeinerNeinerNeiner
Dit kan Nadal in ieder geval wel...
Hij wordt pokerstars member online Smile

http://www.pokerstars.eu/poker/promotions/rafa-nadal/
Hop. Wink
Wat een faler
Wat een onzintopic eigenlijk. Eén nederlaag wil nog niet zeggen dat hij er niets van kan.
Zo gaat t ook over Federer he.
*hop* Wink

Nee dus, Nadal is versleten.....
Smiley_emoticons_baby_taptapSmiley_emoticons_baby_taptap

Nadal hekelt vele toernooien op hardcourt


HOOFDDORP - Rafael Nadal vindt dat de ATP zich niet genoeg bekommert om de gezondheid van de spelers. Als voorbeeld haalt de zevenvoudige winnaar van Roland Garros het aantal toernooien dat op hardcourt wordt afgewerkt aan. "De ATP dient manieren te verzinnen om de loopbanen van spelers te verlengen. Ze moeten zich meer zorgen maken om ons", stelt Nadal in gesprek met The Guardian.

"Voetballers spelen toch ook niet op cement? Er is geen andere sport waarin de atleten zulke bewegingen als de onze maken op zo'n ondergrond." "Voor de tennissers zou het goed zijn als er snel dingen veranderen, ook voor het leven dat we gaan leiden nadat we zijn gestopt. Hoe is het lichaam er dan aan toe? Hardcourt is slecht voor je rug, je enkels en je knieën."

"Na mijn loopbaan zou ik het leuk vinden om nog vaak te voetballen of te tennissen met vrienden, maar met de huidige ondergronden zie ik dat er niet van komen."


25 seconden
Nadal, die vorige week na een lange afwezigheid vanwege een knieblessure zijn rentree maakte, heeft ook geen goed woord over voor de '25 seconden-regel': de serveerder moet uiterlijk 25 seconden na een gespeeld punt weer klaar staan.

"Het is eigenlijk niet genoeg. Mensen willen graag lange rally's en intense wedstrijden zien. Ik denk dat de umpire de regels soms iets breder moet interpreteren, het mag niet iets mathematisch zijn."
Wat een zeikerd. Gewoon blessuregevoelig.
nou ik moet zeggen dat ik best vind dat hij hier een puntje heeft. Het is jammer dat hij dit waarschijnlijk alleen maar zegt om meer gravel toernooien te krijgen maar dat hardcourt heeft echt een grote impact op je ledematen. Ik kan me goed voorstellen dat een djokovic of een murray de rest van zn leven last heeft van zn enkels met hun geglij.

Het vervelende is dat ik niet zo snel een goed alternatief kan bedenken. Vervangen door gravel/gras bevoordeeld bepaalde spelers gewoon te veel. Hardcourt is de meest neutrale en eerlijke ondergrond in mijn ogen.

Dat gezeik over die 25s regel is natuurlijk bs. Gewoon een keer goede boxers kopen en je staat ruim op tijd klaar
Dit soort verliezen past gewoon niet bij een GOAT, en dat bewijst de echte GOAT nu al vele jaren.
1 finale in 6 maanden past wel bij een GOAT?
Hoeveel had Nadal er de 2e helft van 2012?
Sampras is de GOAT.

(24-06-2013, 08:08 PM)mindlight Wrote: [ -> ]Hoeveel had Nadal er de 2e helft van 2012?

Kromme vergelijking ML, Nadal was geblesseerd.
(24-06-2013, 08:10 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Sampras is de GOAT.

Een goat wint alle grand slams!
(24-06-2013, 08:10 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Sampras is de GOAT.

(24-06-2013, 08:08 PM)mindlight Wrote: [ -> ]Hoeveel had Nadal er de 2e helft van 2012?

Kromme vergelijking ML, Nadal was geblesseerd.

Ik vind het dan ook een onzinnig criterium, dat was meer wat ik probeerde aan te geven. Je kan op basis van aantal weken nr 1 nog twisten of Sampras of Fed GOAT is, maar vanaf 2004 minimaal QF in alle GS is gewoon fantastisch. Zo'n nederlaag van Nadal vandaag onderstreept dat nog maar eens.
Waar zal die reeks eindigen? Niet tijdens deze Wimbledon. Fenomenaal, bijna 10 jaar zo evenwichtig.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7