FTM Forum

Full Version: TMS Shanghai 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Jaaaa Berdych weer naar *5-4! MAAK HET AF NU!!!!
Laat Berdych het uitserveren en Stepanek - Wawrinka een 3 setter worden.. Dan heb ik sowieso 300 euries Smile

hupHup
Safin, lul!
cruijff Wrote:Laat Berdych het uitserveren en Stepanek - Wawrinka een 3 setter worden.. Dan heb ik sowieso 300 euries Smile

hupHup
Haha, ik had ook redelijk wat staan op Lopez.
Heerlijk Tomas, ook Safin pleitte! :-" :-({|= \Big Grin/ :-({|= \Big Grin/

Nu Melzer en Almagro knallen! Icon_twisted Icon_twisted
Ik heb 5 euro op monfils 2-1 winnend, berdych 2-1 winnend en stepanek 2-1 winnend.. + Dezelfde 1e 2 + Wawrinka 2-1 winnend..

hopen dus Wink

Marat geeft Berdych trouwens niet eens een hand ..
Kut Safin! Mayer ook kut, allemaal kut.
Ad Wim Wrote:Kut Safin! Mayer ook kut, allemaal kut.

Het is ook allemaal kut voor Buurs :wink: :razz:
Hup Mayer, breaken!
Helaas, eerste minpuntje vandaag.. ook al is het maar een kleintje Sad

Waar is Dannis dan toch?
Buurs wint FTM dit jaar toch wel, daar zouden we het niet meer over hebben.
Prima..Prima...prima...Kut (david)
Soderling is Almagro nu al aan 't slopen! Notworthy

Hopelijk Potro ook nog niet in vorm. [-o<

Safin en Mayer is kut, Haas eigenlijk ook maar heb Shittler ook. Lopez is wel klasse.
Melzer meteen naar *2-0 8-[
Sterke game zeg van melzer en direct de break...

Wel geinig.. 3 Challenges al in de 2e game.. Alle 3 waren Calls gewoon terecht... Smile 2-0 Melzer..
Break Melzer! Geef op Juan!
Verdasco ook nog eens op de baan! Wat een belangrijke potten allemaal! Hup Nando, Melzer en Soder!
Ad Wim Wrote:Buurs wint FTM dit jaar toch wel, daar zouden we het niet meer over hebben.

ik kan weleens 1500 pnt gaan verliezen...
Dan nog. Ga je ajb nu niet meer indekken, dat zou je wel heel belachelijk maken...
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Buurs wint FTM dit jaar toch wel, daar zouden we het niet meer over hebben.

ik kan weleens 1500 pnt gaan verliezen...

zou geinig zijn om je te laten zweten :wink:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Buurs wint FTM dit jaar toch wel, daar zouden we het niet meer over hebben.

ik kan weleens 1500 pnt gaan verliezen...

Komt ie ook weer aan hoor... broekpoeper 1e klas.
cruijff Wrote:Sterke game zeg van melzer en direct de break...

Wel geinig.. 3 Challenges al in de 2e game.. Alle 3 waren Calls gewoon terecht... Smile 2-0 Melzer..

waar kijk je?
3-0 Melzer! Hij speelt goed en fel maar we weten allemaal dat hij bijna elke wedstrijd op 5-3 of 5-4 kan serveren voor de set en dat dat nooit lukt. :razz:
Almagro blijft beetje in het spoor van Soderling! [-o<
Sport 1, neem ik aan.
Potro's pols word getaped.
pols behandeling voor del potro Undecided
Sport 1 en Atdhe.
Lekker jurgen..
Kom op Nando!
Betfair heeft ook 2 banen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28