FTM Forum

Full Version: TMS Shanghai 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Hup Nadal, haal die halve finale nu maar!

Ik ga trouwens flink in- of uitlopen op een aantal directe concurrenten. Tegen Kooltje en Stille nu 3 directe confrontaties op 't programma: Soderling-Tsonga, Gonzalez-Davy en Fognini-Djoko. Ik ben daarin geen favoriet maar zeker Soderling zie ik wel winnen. [-o<
Tegen ML had ik 't zelfde kunnen hebben met Verdasco-Monfils maar daar staan nu dus 2 jongens van ML tegen elkaar. ](*,)
Gonzo-Davy van cruciaal belang daar.
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Ik vind 't mooi voor ML maar dat Ljubo nog steeds wedstrijden wint op dit niveau mogen die tegenstanders van hem zich echt heel erg aantrekken. Waarom Nando? Paar weken terug tegen GGL en nu dit. Heel heel slecht.

Hehe en ik blijf het mooi vinden dat iedereen hier de koning nog steeds onderschat. Zeker bij masters is hij uiterst rendabel geweest dit jaar, dus voor de volgende keer als tip, ongeacht loting is Ivan altijd een mustpick Wink

Zeker 3 of 4x een kwartfinale in een Master dit jaar. Ik neem aan dat jij 'm even zoveel keer had. :lol:
Uiteraard, ik geloof niet dat ik hem veel weken niet gehad heb, als ik hem in de draw zie staan is het altijd mijn eerste pick.

En idd CC, er komen nu wat mooie potten aan. Overigens zie ik Gonzo niet van Davy winnen, dat heeft ie nooit gedaan, en zal ie ook nooit gaan doen.
Dit had de dubbele break moeten zijn, maar op zich maakt het niet zoveel uit, als het maar geen 3-setter wordt.
Poeh, Nadal speelt goed zeg, wat een verschil met vorige week.
Mooi!

Hij moet meer dan ooit het toernooi winnen!
Mag eraf tegen Jo!
Jo moet kapot zijn joh, die geef ik al weinig kans tegen Soderling.

Het wordt nu toch wat wisselvalliger van Nadal, hup!
Nadal aan het net Undecided

Maar wel de break, vamos!
En de break terug ook nog... :lol:
Kom op Jo...Nog even doorzetten!
En het is nu opeens weer heel matig van Nadal. 2e servicereturn in het net, veel mishits. Hij kan nog steeds niet 2 sets lang knallen lijkt het. Geen gezeik nou, gewoon pakken die set!
Kom op Rafa, geen gelul nu meer, op blijven letten en niet weer die set onnodig verliezen.
Tweede love servicegame op rij, prima. Nu maar eens breaken dan, een TB vind ik te link, al zijn zijn returnggames echt slecht vandaag...
Weer een relatief makkelijke servicegame, terwijl Blake telkens meer problemen heeft.

Pak die TB dan maar, vamos!
uitstekend Jo =D>
Wat een kans op 2-2 zeg...
En nog een UE, kom op nou eens joh, ontzettende lul!
KAK NADAL! :letitallout:
En 5-2 Blake.. met 2x service op komst..
Kopie van vorige week, onbegrijpelijk als je de eerste 1,5 set bekijkt...
Ja idd.. Maar moet wel zeggen dat Blake wel aardig staat te meppen hoor.. Hij staat ook gewoon echt te tennissen alsof hij niets te verliezen heeft en daardoor maakt hij echt mooie punten..
En weer breakt Nadal en weer wordt ie meteen terug gebroken...
Hahaha, die bal aan het net op 15-15, Nadal aan het net cry
Nu alles op Djoko, hup!
Ad Wim Wrote:Kom op Rafa, geen gelul nu meer, op blijven letten en niet weer die set onnodig verliezen.
Heb je jouw lot in de handen van Nadal gelegd?
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Kom op Rafa, geen gelul nu meer, op blijven letten en niet weer die set onnodig verliezen.
Heb je jouw lot in de handen van Nadal gelegd?
Niet moedwillig.
Matig begin, maar prima laatste games om eenvoudig de 1e set te pakken.
Hop, 6-3 6-1! Waar iedereen anders faalt of het zwaar heeft, spaart Djoko energie =D>
Safin over Berdych:

Quote:“Just come on; just grow up a little bit; 26 years old; just deal with that. If you’re losing, just be a man; be a man and lose as a man.
“Don’t pretend that you are injured and then you start running around and start to hit winners and then all of a sudden you pull the hands up in the air after winning the match?
“So then of course the guy will say: ‘No, I’ve been injured but then I felt a little bit better’.
“Of course he will find 10,000 excuses. Still, it’s not enough. You’re playing or you’re not playing. If you’re playing, so just shut…up and play.”
Hehe, het blijft jammer dat hij gaat stoppen, dit soort dingen zijn wel leuk, en Berdych is ook gewoon een vervelend mannetje natuurlijk.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28