FTM Forum

Full Version: TMS Shanghai 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Ik had het voornamelijk over de echte top, top 5...

En hij is idd wel verplicht, maar ik hou nog steeds een flinke slag om de arm. Het zou wel eens verdiend zijn dat ie een TMS zou winnen, na zoveel verloren finales dit jaar.
Hmm ja, iets verdienen doe je per toernooi natuurlijk, al zat hij er inderdaad een aantal masters erg dicht bij. Maar Roddick verdient het ook om Wimbledon te winnen, en doet het ook niet bijvoorbeeld...

Van de echte top-5 is het inderdaad ziek, zwak, misselijk verhaal, en dat geeft ook eigenlijk wel aan dat Nadal niet echt een aansteller is. Hij bikkelt zich wel door potten heen, en als hij niet sterk genoeg is om te winnen, speelt hij in ieder geval de partij uit, in tegenstelling tot een hoop anderen deze week...
Ga jij nou Nadal verdedigen? :o

Ik vond sowieso al dat ie er een op gravel verdiende, als je zag hoe hij het keer op keer Rafa lastig maakte.

En ik vind dus sowieso wel dat ie er eentje verdient, op basis van zijn huidige vorm en al die finales. Hij moet het alleen nu wel echt waarmaken, inderdaad ook gezien het deelnemersveld, hopelijk wordt de druk hem niet te veel, vorige week lukte het wel iig...
Nee, Nadal verdedigen ga ik niet aan beginnen, daar hebben we hier al iemand voor. Vergeet mijn laatste opmerking maar.

En ja, Djoko maakte het Nadal inderdaad zeer lastig op gravel, maar dat vind ik niet iets zeggen over in hoeverre hij nu een TMS titel verdient. Het is een nieuw toernooi, en gewoon weer waarmaken vanaf het begin. Om te zeggen dat degene die wint het uiteindelijk ook verdiend heeft is wat al te simpel (zeker gezien alle opgaves etc), maar mocht Djoko de volgende ronde verliezen kan je toch ook moeilijk volhouden dat hij de titel verdiende....
Nadal meteen naar 2-0...Haal de finale maar Rafa...En dan eraf aub tegen Djoko of Davy.
Laten we niet vergeten dat de koning al eens van Nadal gewonnen heeft hè. En in deze vorm moet dat morgen natuurlijk ook weer kunnen :-({|=
En Nadal speelt wederom matig. Maar hij haalt wel weer redelijk wat punten hier omdat ie een pisloting heeft.
Yep, dat is het geluk van Djokovic en Nadal dit toernooi.
Ik vind Simon lastiger dan Ljubo...
Ja ik ook, maar ik vind Blake en Robredo weer lastiger dan Fognini en Schuettler, dus dat compenseert redelijk.
Break Robredo :lol:
Vamos!

Rafa serveert voor de partij!

15-0
Rafa Notworthy

Op naar toernooiwinst! [-o<
Hup Nadal, Soderling, Stepanek en Simon morgen. Een halve finale Davy-Djoko ligt voor de hand, dat zou een kleine ramp zijn. Dan moet Soderling Nadal pakken.
Hup Ljubicic, Soderling, Davydenko en Simon morgen. :-({|=
Hup Nadal, Lopez, Stepanek en Simon morgen. :-({|= :-({|=
buurs Wrote:Hup Nadal, Lopez, Stepanek en Simon morgen. :-({|= :-({|=

Teken ik ook wel voor. :8:

Buursweek!
Nee, dat zou voor mij toch zo'n beetje de slechtste optie zijn, op Simon na. Een Buursweek is het gelukkig niet, dus ik heb er alle vertrouwen in.
De helft van mijn budget heeft opgegeven....

Dit zou een geweldig slot zijn...

Kans is helaas erg klein... Icon_evil
Ik hou het op: Hup Ljubicic, Lopez, Davydenko en Djokovic morgen.
Ik hou het op louter hup Djokovic.
Ad Wim Wrote:Ik hou het op louter hup Djokovic.
Lekker begin Davy!! Ga doooor!
Dit is inderdaad een prima begin zo, snel winnen, en zoveel mogelijk energie sparen voor het volgende duel tegen waarschijnlijk Djoko.
ik moest gokken met de poll en ik denk dat het nu al voorbij is....
Steppie een break voor in de 2e set. Hup rare man!
En de break weer terug. Steppie 6/22 op z'n 2e service. Dan win je natuurlijk geen wedstrijd.
Nu weer break voor Step. *3-2. Houdt nou eindelijk eens je service aub.
Kut Davy!
Davy Notworthy
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28