FTM Forum

Full Version: ajax - feyenoord
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
waf Wrote:je moet uit gaan van de situatie dat sneuarez er afgestuurd zou zijn. dan is het 10 tegen 11, andersom en gewoon nog 0-0.

Inderdaad Gitter en andere Ajacieden! Ga eens uit van die situatie en bedenk daarbij dat het natuurlijk ook zeer verdacht is dat De Zeeuw zo snel hersteld is van zijn midweekse griep. Ik vermoed dat het RIVM hem een speciaal vaccin gegeven heeft dat niet voorgeschreven zou zijn als hij niet bij Ajax gespeeld zou hebben.
In dat geval zou het 10 tegen 11 zijn en zou Ajax zonder de Zeeuw spelen.

En zo kunnen we nog wel even doorgaan..............al dat gelul in de ruimte over als als en als.

Heerlijk allemaal ga zo door, hij smaakt nog altijd lekker!
gittermaster Wrote:Of je moet er vanuit gaan dat ze er beide niet vanaf gestuurd zouden worden, das net welke maatstaf je hanteert, maakt mijn hypothetische stelling dus niet onjuist, het is slechts afhankelijk, wat voor maatstaf je hanteert. Ik ben het eens met de mening van Hiddink. Die aangaf dat beide overtredingen een "oranje" kaart zouden moeten zijn.

hoho, ik vind het gewoon allebei rode kaarten, maar sneuarez was eerst. dan is het 10- tegen 11 en 0-0. nu was het 11 tegen 10 en 1-0, terwijl het maar de vraag is of de babo zo'n overtreding maakt als het 0-0 was en sneuarez al weg zou zijn.
Bumme Wrote:
waf Wrote:je moet uit gaan van de situatie dat sneuarez er afgestuurd zou zijn. dan is het 10 tegen 11, andersom en gewoon nog 0-0.

Inderdaad Gitter en andere Ajacieden! Ga eens uit van die situatie en bedenk daarbij dat het natuurlijk ook zeer verdacht is dat De Zeeuw zo snel hersteld is van zijn midweekse griep. Ik vermoed dat het RIVM hem een speciaal vaccin gegeven heeft dat niet voorgeschreven zou zijn als hij niet bij Ajax gespeeld zou hebben.
In dat geval zou het 10 tegen 11 zijn en zou Ajax zonder de Zeeuw spelen.

En zo kunnen we nog wel even doorgaan..............al dat gelul in de ruimte over als als en als.

Heerlijk allemaal ga zo door, hij smaakt nog altijd lekker!

:roll: ik reageer louter op de 'als' van gitter hoor...

ik weet ok niet wat er gebeurd zou zijn als het gegaan was volgens de regels, dat doet er voor mij ook niet toe. je hele grappig bedoelde verhaal kun je dus weer uitgummen.
BIERTEAM.NET Wrote:Ik vond het geen rood, zoals Harry zegt had Suarez dan ook al zeker rood moeten hebben, dom dat hij zoiets doet... Babovic springt er lomp in met zijn arm maar geen bewuste elleboog, dat kun je afdoen met geel... Idd een erg leuke 1e helft, echte klassieker... Tweede helft natuurlijk geen wedstrijd meer, netjes snel op 3-0 maar dan toch verzwakking en zonde van die goal tegen.... Pantelic van waarde met 3 assists maar wederom vond ik hem niet sterk, veel slechte/ongelukkige momenten en vooral met Suarez samen geen chemie... Als we er een andere aanvaller in de winterstop bij kunnen krijgen mag hij voor een paar miljoen lekker terug naar Hertha!
Reactie uurtje na de wedstrijd, en zo zijn er al meer reacties geweest... Waf leest tussen het genuezel over wel/geen rode kaart door de boertjes de 'normale' reacties niet meer waarop hij baseert dat de ajacieden stil zijn...
BIERTEAM.NET Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Ik vond het geen rood, zoals Harry zegt had Suarez dan ook al zeker rood moeten hebben, dom dat hij zoiets doet... Babovic springt er lomp in met zijn arm maar geen bewuste elleboog, dat kun je afdoen met geel... Idd een erg leuke 1e helft, echte klassieker... Tweede helft natuurlijk geen wedstrijd meer, netjes snel op 3-0 maar dan toch verzwakking en zonde van die goal tegen.... Pantelic van waarde met 3 assists maar wederom vond ik hem niet sterk, veel slechte/ongelukkige momenten en vooral met Suarez samen geen chemie... Als we er een andere aanvaller in de winterstop bij kunnen krijgen mag hij voor een paar miljoen lekker terug naar Hertha!
Reactie uurtje na de wedstrijd, en zo zijn er al meer reacties geweest... Waf leest tussen het genuezel over wel/geen rode kaart door de boertjes de 'normale' reacties niet meer waarop hij baseert dat de ajacieden stil zijn...

ben jij een ajakkessied dan?

wist ik niet. was het lekker warm in het stadion met het dak dicht?
goh, nog een haagse calimero ook. :roll:


Quote:Van der Ende begrijpt helemaal niets van beslissing Blom


Elf-columnist Mario van der Ende begrijpt helemaal niets van Kevin Blom. Ook na het zien van de tv-beelden bleef de scheidsrechter volhouden dat de actie van stinkjood Luis Suárez geen rode kaart waard was. De Uruguayaanse aanvaller trakteerde in de wedstrijd tegen Feyenoord Stefan Babovic op een tik in het gezicht.

"Ik begrijp dat niet, zelfs de grootste stinkjoden die ik gisteren na afloop in De Arena sprak waren blij dat stinkjoden het duel met elf man mocht uitspelen", stelt voormalig toparbiter Van der Ende, tussen 1985 en 2003 goed voor meer dan 500 wedstrijden in het betaalde voetbal. "Het lijkt er op dat Blom moeite heeft een fout toe te geven. Dat overkwam hem dit seizoen al eerder na PSV - Roda JC bij een elleboog van Pa-Modou Kah op Ola Toivonen."

Bloms optreden in het avondprgramma Studio Voetbal kon Van der Ende eveneens moeilijk plaatsen. "Het was nog verbazingwekkender dat de scheidsrechter gisteravond, na eerst volmondig achter zijn beslissing te staan, na terechte argumenten van Jan Mulder en Hugo Borst als een blad van een boom omdraaide en aangaf dat hij toch een rode kaart had moeten tonen. Jammer. Had dan niets gezegd of gewoon de fout toegegeven. Maar door zijn houding en antwoorden werd zijn zeker acceptabele leiding en geloofwaardigheid door hemzelf sterk gedevalueerd."

Maatregelen zijn volgens Van der Ende gewenst. "Het wordt tijd dat de KNVB en de aanklagers deze procedure snel weer eens onder de loep gaan nemen, omdat dit soort gedraai alleen maar willekeur in de hand werkt."

Overigens kan Suárez niet meer worden geschorst op basis van tv-beelden. "De aanklager betaald voetbal kan niet in actie komen omdat scheidsrechter Kevin Blom direct na afloop bevestigde Suarez' actie als een 'normaal duel' beoordeeld te hebben."
Go waffie, go waffie, go waffie !!!!! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Zoals ik de situatie van Suarez beoordeel: hij wil achter een bal aan en probeert ballonfiets te hinderen door zijn arm voor hem te gooien. Suarez is te traag waardoor hij hem slaat (of lijkt te slaan, dat is lastig te beoordelen). Ballonfiets maakt een geweldige duik en staat weer razendsnel op als hij wordt uitgescholden dus echt hard kwam het niet aan. Kun je idd rood voor geven maar ik heb meer het idee dat het onhandige traagheid was dan opzet. Maar goed, het Ajax-bril verwijt zal wel razendsnel komen.
Babovic rood kon ik ook in de herhalingen niet echt goed zien; een scheids die bloed ziet, weet in ieder geval dat het raak was, niet op het opzet was...
En Van Dijk was gewoon een domme actie, Suarez had die bal niet meer kunnen halen
uit de volkskrant, dit vind ik een goed artikel.


Jeugd van Ajax net een stap verder
Door Willem Vissers

Ajax strijdt met FC Twente en PSV om de titel, terwijl Feyenoord het nog moeilijk genoeg krijgt om als gewenst de beste van de rest te worden. In de wederopbouw van de oude grootmachten bleek Ajax, zoals verwacht, verder dan Feyenoord. Hoewel het verschil niet zo groot is als de 5-1 doet vermoeden.

De uitslag van de klassieker Ajax - Feyenoord werd bepaald in de laatste minuten voor rust, toen eerst De Zeeuw scoorde en Feyenoorder Babovic met een elleboogstoot Vertonghen velde, tot neusbloedens toe. Hij kreeg dus rood. Feyenoord zocht geslagen de kleedkamer op en keerde een kwartier later geslagen terug. De mentale veerkracht van het jonge elftal is ondermaats.

Bij dit alles is één aantekening interessant, die aangeeft hoe moeilijk echt van vals is te onderscheiden door scheidsrechters, en hoe moeilijk de interpretatie van tv-beelden is.

Als je de beelden rustig terugziet, lijkt het erop dat Babovic in zijn luchtduel met Vertonghen niet zo veel fout doet. Niemand springt immers met de armen op de rug. Hij klimt vrij ‘natuurlijk’, wat onbesuisd hooguit. Als hij al rood verdiende, had Suarez een paar minuten eerder moeten vertrekken, toen hij bij de achterlijn Babovic ogenschijnlijk bewust in het gezicht sloeg.

De stand was toen nog 0-0. De vraag is hoe de wedstrijd dan was afgelopen, met name omdat Feyenoord tot dan weinig van Ajax had te duchten.

Maar gedane zaken nemen geen keer. Ajax was beter, in deze wedstrijd die ook op tal van fronten typerend was voor de huidige situatie van de clubs, bijvoorbeeld voor de rol die ze inruimen voor de opleiding.

Ajax speelde met zes mannen van voetbalschool de Toekomst: Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Emanuelson en Anita; plus invaller De Jong. Topaanvallers van eigen snit zijn schaars tegenwoordig. Feyenoord liet de op Varkenoord gevormde Leerdam, Fer, Wijnaldum en Biseswar opdraven, plus invaller Bruins (filiaal Excelsior), terwijl vroeger ook doelman Van Dijk en Van Bronckhorst zijn opgeleid in Rotterdam, en Landzaat trouwens bij Ajax.

Typerend was ook dat de opleiding het kapitaal naar de bank verdringt. Bij Ajax zat met Oleguer, Sulejmani, Silva, Cvitanich en Kennedy voor een slordige 30 miljoen aan transfergeld op de bank. Bij Feyenoord keken Hofland, Makaay en De Cler toe, mannen wier salaris zo zwaar op de begroting drukt dat de club het zich eigenlijk niet kan permitteren.

De talenten van Ajax zijn een fase verder dan die van Feyenoord. Op Anita na zijn ze allemaal A-international, bij Feyenoord hooguit speler van Jong Oranje. En Ajax heeft natuurlijk Suarez, die ook belangrijk is als hij niet geweldig speelt. Lange tijd had Van Bronckhorst hem vrij eenvoudig in de greep, bijgestaan door Bahia.

The Times meldde zondag overigens dat Manchester United een bod van 40 miljoen euro op Suarez voorbereidt, om de leemte die Ronaldo en Tevez achterlieten te dichten. Ook dat is het lot van Ajax en Feyenoord; geen opbouwwerk zonder storingen.

Trainer Mario Been is bij Feyenoord in een moeilijke fase van het proces beland. Omdat Tomasson en Cissé zijn geschorst en De Guzman en Fernandez door blessures uitgeschakeld, blijft er te weinig over, zeker nu hij de routiniers min of meer heeft afgeschreven. Been gaf bij absentie van Tomasson de voorkeur aan Slory als spits. Ergens in Makaay zal toch een grens lopen van incasseringsvermogen.

Been liet dus veel talentvol jong grut opdraven, maar het oogt zo vrijblijvend allemaal. Waar Biseswar en Wijnaldum Feyenoord vorig seizoen soms aan een aardig niveau hielpen, leiden ze nu een leven dat verwachtingen meebrengt. ‘Ik zag koppies naar beneden’, analyseerde Been. ‘We zitten in een leerfase en we komen van heel ver, maar talent hebben, is niet meer genoeg. Het wordt tijd dat talenten in de spiegel kijken, dat ze meer moeten doen dan een balletje links op rechts tikken.’

Feyenoord kon na een weifelende openingsfase nochtans bijna een helft aardig mee en nam, na een schot van Vlaar tegen de paal, het commando even over. Maar na die fase was het ook afgelopen. Eerst verraste De Zeeuw door bij Fer weg te lopen en de voorzet van Pantelic via Fer tussen de benen van Van Dijk door te frommelen. Even daarna kreeg Babovic dus rood.

Vlak na rust scoorde Emanuelson schitterend 2-0, na een combinatie met Anita. Het pleit was beslecht. Feyenoord mocht zich troosten met de mooiste treffer van de wedstrijd, een lobje van Landzaat. Maar voor de tweede keer in drie weken eindigde Feyenoord (na Sparta-uit) het duel met negen man, want in de slotfase kreeg ook Van Dijk rood, toen de doelman Suarez bij het uitlopen licht aanraakte en invaller Mulder meteen een doelpunt incasseerde: de strafschop.

Veelbesproken was ten slotte weer Pantelic, die kansen verprutst en een slome indruk maakt, maar de Serviër leverde drie assists. Trainer Jol verdedigde de man die bij Hertha vertrok en transfervrij binnenliep bij Ajax. ‘Die jongen heeft 40 interlands voor Servië gespeeld en gaat naar het WK. We kunnen hem afdoen als krullenjongen, maar hij heeft meer waarde gehad.’

Zo gaat de strijd verder. Feyenoord wacht duels tegen AZ en FC Utrecht, ook subtoppers. En Ajax wordt volgende week echt getest, nu door koploper FC Twente, in Enschede
Hoef Wrote:Zoals ik de situatie van Suarez beoordeel: hij wil achter een bal aan en probeert ballonfiets te hinderen door zijn arm voor hem te gooien. Suarez is te traag waardoor hij hem slaat (of lijkt te slaan, dat is lastig te beoordelen). Ballonfiets maakt een geweldige duik en staat weer razendsnel op als hij wordt uitgescholden dus echt hard kwam het niet aan. Kun je idd rood voor geven maar ik heb meer het idee dat het onhandige traagheid was dan opzet. Maar goed, het Ajax-bril verwijt zal wel razendsnel komen.
Babovic rood kon ik ook in de herhalingen niet echt goed zien; een scheids die bloed ziet, weet in ieder geval dat het raak was, niet op het opzet was...

precies, en vorig jaar bij heracles uit probeerde guzman zo'n gast te hinderen door zijn arm er voor te gooien en toen spraken de meeste schande en was het terecht rood en was 4 wedstrijden volstrekt normaal.

ik denk dat het deze wedstrijd allebei geen opzet was, maar wel allebei rood. je komt er nooit uit als je over opzet moet gaan discussieren.
de vraag hoe hard iemand geraakt wordt is volstrekt irrelevant. zelfs een poging iemand te raken is al rood. bovendien is de babo veel stoerder dan die natte wind van een vertongen die 2x een bloedneus kreeg.
Ik heb geen idee of ik schande sprak over Guzmans opzet, kan me de situatie niet voor de geest halen. Als je nou ook nog in de discussie gaat brengen dat stoerheid een factor is, kom je er in ieder geval nooit meer uit. Ballonfiets stortte in ieder geval als een 100% sissy ter aarde.
Hoef Wrote:Ik heb geen idee of ik schande sprak over Guzmans opzet, kan me de situatie niet voor de geest halen. Als je nou ook nog in de discussie gaat brengen dat stoerheid een factor is, kom je er in ieder geval nooit meer uit. Ballonfiets stortte in ieder geval als een 100% sissy ter aarde.

ik dacht dat jij die opmerking over stoerheid toch wel op zijn juiste waarde in kon schatten.

ik weet ook niet wat jij over guzman gezegd hebt, maar ik gebruik zijn rode kaart altijd als voorbeeld om aan te kunnen geven dat je er met een waardering over de opzettelijkheid nooit uitkomt en dat je dan willekeur krijgt. dat wordt imo ook nu weer eens bevestigd.
waf Wrote:
Hoef Wrote:Ik heb geen idee of ik schande sprak over Guzmans opzet, kan me de situatie niet voor de geest halen. Als je nou ook nog in de discussie gaat brengen dat stoerheid een factor is, kom je er in ieder geval nooit meer uit. Ballonfiets stortte in ieder geval als een 100% sissy ter aarde.

ik dacht dat jij die opmerking over stoerheid toch wel op zijn juiste waarde in kon schatten.

ik weet ook niet wat jij over guzman gezegd hebt, maar ik gebruik zijn rode kaart altijd als voorbeeld om aan te kunnen geven dat je er met een waardering over de opzettelijkheid nooit uitkomt en dat je dan willekeur krijgt. dat wordt imo ook nu weer eens bevestigd.

Zelfs ík weet af en toe niet meer wat je wel en niet meent. Zegt overigens vermoedelijk meer over jou dan over mij. :razz:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Prima zege vandaag, al kwam Feyenoord natuurlijk op het juiste moment.

Want?

Veel geblesseerden/geschorsten en al weken in dramatische vorm misschien? Eigenlijk viel Feyenoord me nog 100% mee tot de rode kaart overigens.

Wat een onzin zeg. Is feyenoord nu slechter dan aan het begin van het seizoen? Of 3 wedstrijden geleden? Of over 10 wedstrijden? AZ kwam op het juiste moment vorige week, en PSV ontving deze week Vitesse op het juiste moment, maar Feyenoord kwam echt niet op het juiste moment. Helemaal niet als je de tegenstanders van de afgelopen weken en komende week ziet.
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Of je moet er vanuit gaan dat ze er beide niet vanaf gestuurd zouden worden, das net welke maatstaf je hanteert, maakt mijn hypothetische stelling dus niet onjuist, het is slechts afhankelijk, wat voor maatstaf je hanteert. Ik ben het eens met de mening van Hiddink. Die aangaf dat beide overtredingen een "oranje" kaart zouden moeten zijn.

hoho, ik vind het gewoon allebei rode kaarten, maar sneuarez was eerst. dan is het 10- tegen 11 en 0-0. nu was het 11 tegen 10 en 1-0, terwijl het maar de vraag is of de babo zo'n overtreding maakt als het 0-0 was en sneuarez al weg zou zijn.

Denk je echt dat dat afhankelijk is van de stand of dat Suarez er uit zou zijn? Geloof niet dat een speler op die manier denkt. Zie alleen al de situatie van Van Dijk.

(ps. ik vond het beide rood, maar die van Suarez roder)
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:Als Jol.....

Peter Wrote:Als Suarez.....

blabla als Vitesse toen niet was omgekocht, als mijn vader een kutje.....

Niet nu opeens Peter, heb toen ook al aangegeven dat de vleugelverdedigers van Ajax relatief erg aanvallend zijn en gaf ook al aan dat de zeeuw vaak voor de goal kwam :razz:

Ik blijf veel zien in de theorie van Kraaij sr. Zet op een rijtje hoe vaak de andere 10 Ajacieden scoren per jaar en je weet dat het gebrek aan scorend vermogen je nog ooit gaat opbreken.

Je als-quotes van mij wil je nu gebruiken om aan te geven dat ik aan het draaikonten ben ofzo denk ik, maar straks ALS ie geschorst is gaan we zien of Ajax zonder Suarez nog veel goals maakt en ALS Jol 4-3-3 speelt met een nr. 10 is dat pas aanvallend ja. Hoezo die als-quote?

En op hoeveel goals staat Ajax nu ? Hoeveel doelpunten heeft psv gemaakt ?

Dank u!
Mooi punt dat aantoont dat PSV minder afhankelijk is van 1 man inderdaad! Hoeveel Ajaxgoals hou je over als je die van de topscorer weghaalt? En bij PSV? Volgens mij is het dan 22 om 24. In het voordeel van Ajax weliswaar, maar het verschil is opeens 10 minder en wij mogen nog thuis tegen RKC bijvoorbeeld. Pas na 17 duels als iedereen elkaar een keer heeft gehad zeggen zulke dingen iets.

Bedankt voor het onderuithalen van je eigen punt. Undecided
De knvb meldt net dat Suarez NIET vervolgd kan worden... MAFFIA! :Big Grin :Big Grin
Saures was geen klap die wilde zn hand omhoog steken omdat ut een corner voor ajax was!
Lamme Lennie Wrote:Denk je echt dat dat afhankelijk is van de stand of dat Suarez er uit zou zijn? Geloof niet dat een speler op die manier denkt. Zie alleen al de situatie van Van Dijk.

nou, ik dacht eigenlijk wat ingewikkelder. die spelsituatie had zich niet voorgedaan omdat feyenoord dan met 11 tegen 10 had gestaan en de bal wss op een hele andere plek in het veld geweest was. als op dat moment toevallig ook de bal daar was geweest had de babo idd ook dit wel gedaan en was hij er ook af gestuurd.
als feynoord straks geen geld op heeft, spelen ze nooit meer tegen ajax.
Zei de AZ'er!

HAHAHAHA!!
waf Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Ik vond het geen rood, zoals Harry zegt had Suarez dan ook al zeker rood moeten hebben, dom dat hij zoiets doet... Babovic springt er lomp in met zijn arm maar geen bewuste elleboog, dat kun je afdoen met geel... Idd een erg leuke 1e helft, echte klassieker... Tweede helft natuurlijk geen wedstrijd meer, netjes snel op 3-0 maar dan toch verzwakking en zonde van die goal tegen.... Pantelic van waarde met 3 assists maar wederom vond ik hem niet sterk, veel slechte/ongelukkige momenten en vooral met Suarez samen geen chemie... Als we er een andere aanvaller in de winterstop bij kunnen krijgen mag hij voor een paar miljoen lekker terug naar Hertha!
Reactie uurtje na de wedstrijd, en zo zijn er al meer reacties geweest... Waf leest tussen het genuezel over wel/geen rode kaart door de boertjes de 'normale' reacties niet meer waarop hij baseert dat de ajacieden stil zijn...

ben jij een ajakkessied dan?

wist ik niet. was het lekker warm in het stadion met het dak dicht?
Gaap...

Tijdens het bekijken van de wedstrijd op Eredivisie Live had ik niet het idee dat jij er ook bij was... :roll:
BIERTEAM.NET Wrote:Tijdens het bekijken van de wedstrijd op Eredivisie Live had ik niet het idee dat jij er ook bij was... :roll:

ik mocht niet! ik vind het wel fijn dat je aan me denkt tijdens het bekijken van een wedstrijd op eredivisielive. Undecided

moet je die blom eens verlekkerd zien kijken trouwens!

[Image: 14.jpg]
even terug naar de wedstrijd, welk nummer stond nou op in het stadion in de rust en werd bij begin tweede helft spontaan doorgezet?
Kan er de hele dag al niet opkomen...
Bob Marley — Three Little Birds

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mACqcZZwG0k[/youtube]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, thx Bum, werd er helemaal gek van dat ik er niet op kon komen.
Was echt een leuk moment overigens
Is uit Cardiff - Ajax van 2008 zie:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7ZAUqgxMgG4[/youtube]

Uit wordt het vaker gezongen maar jl donderdag thuis tegen Zagreb was het ook weer eens in de ArenA.
Is een blijvertje dat weet ik zeker.
Ach, zeuren over de scheids.

Nu weten die lui uit Rotterdam ook weer wat het is om in de klassieker genaaid te worden door de scheids. Is ons de laatste 2 jaar in 010 overkomen...
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Denk je echt dat dat afhankelijk is van de stand of dat Suarez er uit zou zijn? Geloof niet dat een speler op die manier denkt. Zie alleen al de situatie van Van Dijk.

nou, ik dacht eigenlijk wat ingewikkelder. die spelsituatie had zich niet voorgedaan omdat feyenoord dan met 11 tegen 10 had gestaan en de bal wss op een hele andere plek in het veld geweest was. als op dat moment toevallig ook de bal daar was geweest had de babo idd ook dit wel gedaan en was hij er ook af gestuurd.

Als de bal vanaf de aftrap naar links ipv naar rechts was gespeeld, had Suarez die klap ook niet uitgedeeld omdat de bal daar dan op dat moment wss niet was :roll:
Ekslem Wrote:Het leek er trouwens op dat Pantellic eindelijk eens redelijk aan het ballen was. Correct?

Mooie analyse van zn spel net bij Voetbal International. Drama die vent. Strik erom en terug naar Herta. Extreem salaris maar niks beter dan Cvitanich die er al liep.

Al mag hij van mij a la Luque nog jaren bij Ajax blijven samen met die Atouba en Oleguer.
??? Ik zit ook te kijken, maar over welke analyse heb je t?
Of hb je t over het gilette team vd week?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8