FTM Forum

Full Version: Barclays ATP World Tour Finals 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Nee dat klopt, Nadal moet de andere 2 partijen winnen om door te gaan. In Davy zie ik geen probleem, Djokovic wordt wel erg lastig.
Ja, dat is ook zo, maar Soderling hoeft er dus niet per se 2 te winnen. Nadal zit nu vooral heel slecht doordat ie zo dik verliest.
Precies, maar met 2 overwinningen komt het normaal gesproken alsnog wel goed.
Niet dus, want als Soderling nog een van de twee wint, blijft ie sowieso Nadal voor. En vanavond wint Davy of Soderling en die mag dan die derde partij ook niet winnen.
Ad Wim Wrote:Niet dus, want als Soderling nog een van de twee wint, blijft ie sowieso Nadal voor. En vanavond wint Davy of Soderling en die mag dan die derde partij ook niet winnen.

Davy of Djoko zal je bedoelen denk ik. Maar dat klopt, en dat is hoe dan ook het geval als Nadal nog 2 partijen moet winnen.
Niet als Soderling van de verliezer van vanavond wint en van de winnaar verliest. Dan staan er 3 mensen op 2x winst en gaan sets en games tellen, en dan zit Nadal dus behoorlijk kut met deze uitslag.
Allemaal waar, maar het enige dat ik steeds aangeef is dat Nadal hoe dan ook 2x moet winnen om nog een kans te maken. Dat verandert niet. Jouw scenario kan gebeuren, maar is niet het meest waarschijnlijke.
Nee, je zegt dat het met twee overwinningen normaal gesproken wel goed komt, maar dat is dus niet waar.
In normaal gesproken zit toch genoeg? Of ben je in een vliegen-afvang bui?
Ik weet niet wat jij met 'normaal gesproken' bedoelt? Kijk je dan naar H2H, vorm, ondergrond? In dat licht lijkt me het niet onwaarschijnlijk dat Djokovic van Soderling wint en van Nadal verliest, en Davy alles verliest. Ik heb je ergens horen zeggen dat Davydenko op zeker van Nadal en Soderling verliest. Dus dan hoeft er nog maar één partij te gebeuren, en dat is dat Djokovic van Davy wint, en dat lijkt ze niet zo onwaarschijnlijk...
Ohh dat herinner ik me niet, een link wellicht? En zo ken ik er nog wel een paar...
Die kan ik even zo snel niet vinden, maar bekijk dan de H2H als je wilt, dan kom je op hetzelfde uit.
Davy gaat toch in deze groep niet 3x verliezen Ad? Ik zie 'm nog eerder 3x winnen.
Ik ook, maar zo denkt niet iedereen erover...
Davy winnen van Djoko zie ik idd niet gebeuren! Davy-Soderling is 50-50 imo en Davy-Nadal, tsja, gezien de (HC-)H2H ben ik toch geneigd voor Davy te kiezen daar, maar wie weet kan Nadal iets met de druk er vol op.
Hierboven zei je nog wat anders met het oog op Davy-Nadal, maar laten we het allemaal maar afwachten. Hopelijk wordt het nog spannend, maar ik zie een goede kans dat Nadal geen partij gaat winnen hier. Prachtig zou dat zijn!
Dat zou inderdaad niet verkeerd zijn, maar ik vlak hem niet te vroeg uit, hij heeft wel vaker gekke dingen laten zien. En idd, hiervoor zei ik wat anders, maar dat was voor ik de H2H zag...
samenvatting van nadal - soderling

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=7iNAIegNjNM">http://www.youtube.com/watch?v=7iNAIegNjNM</a><!-- m -->

nadal toch echt niet slecht....
Nogal wiedes. Zelfs van de meest dramatische partij kun je nog wel een paar leuke puntjes laten zien...
Het begint wel laat elke dag zeg, hopelijk dat Kubot en Marach het nu afmaken.
Nou, daar gaan we, hup Djoko!
Hup Davy
Hup Djoko! Djoko en Soderling door!
2x deuce al op de service van Davy, maar nog geen bps. Begint aardig, Djoko´s backhand is meteen super. Matig serveren alleen wel van beiden.

Davy aan het net trouwens cry
Toch gek eigenlijk, dat Nadal en Davy zo slecht aan het net zijn...
Maar dan een dramatische game van Djoko en de break op love Confused
Eindelijk een bp voor Djoko, maar weggeserveerd. Djoko is nu toch wel erg wisselvallig, maakt veel makkelijke missers en returns zijn slecht.
Tweede bp weer een makkele fout, kom op nou joh.
Aiaiaiai, wat een kansen en wat een slechte game uiteindelijk van Djoko, 4-2 Davy...
4-2 davy :-({|=
Prima game nu weer, jammer van die slappe game net. De set is nog niet verloren, elke keer kansen op Davy's service.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31