FTM Forum

Full Version: Barclays ATP World Tour Finals 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Klasse vind ik een groot woord, maar het siert hem wel.

Eindelijk een paar goede punten van Djoko.
mindlight Wrote:Djoko wordt wel snel sterker trouwens, maak het nou maar snel af.
Deze snap ik even niet. Wie moet het afmaken dan?
Als DJoko kapt met van die rare missers maken en wat gas geeft, wordt het hier iets van 6-2. Helaas maakt ie die missers wel en retourneert ie weer dramatisch.
Djoko, verlos Nadal maar uit zijn lijden, en breng mij dichter bij die LTM titel Wink
Ah oke, dat had ik nog even niet gedacht. Nadal blijft natuurlijk wel vechten, maar het zal aan Djoko liggen wat de uitkomst is, net als dat het ongeveer aan elke tegenstander van Nadal tegenwoordig ligt wat de uitkomst wordt.
Wow, wat een pickup van Djoko :eeeek:
Ik heb Djoko trouwens nog bijna geen 1e service zien slaan, en al zeker geen winnende. Gelukkig is het ook nog niet nodig.
Het is gewoon bijna zielig; zodra Djoko een bal doorslaat, maakt Nadal de fout...
Beetje de lamme tegen de blinde dit, wat een drama zeg.

Het is al typisch dat Djoko nog steeds voorstaat ondanks zijn dramatische serveren, hij slaat echt niks in :|
vamos rafa! =D>
En de rebreak, idd erg slecht.
En daar is de break alweer, dit is echt niet om aan te zien. Ik vraag me ook af of Djoko het wel volhoudt, hij ziet er nu al dodelijk vermoeid uit, en zo slaat ie ook...
Zo belangrijk ook om de eerste set te pakken, dat zag je wel tegen Soderling, maar ja, het lukt gewoon niet...
En de break terug. 4-4. Zit één game te kijken maar inderdaad hopeloos. Potro en Fedex ging gisteren veel sneller.
Deze is niet zo belangrijk. Davy moet gewoon in 2 van Soderling winnen. Dat zou ideaal zijn. Djoko mag dan voor de extra puntjes deze wel winnen.
Maar hoe moe je ook bent, je kunt toch wel een service in het veld krijgen en je opladen voor een potje tegen Nadal terwijl je ook nog gewoon door kunt?

Dit gaat echt helemaal mis voor Djoko...
Hakkuh
Precies, als Nadal nou top zou spelen zou dit nog wel een redelijke stand zijn, maar gezien het niveau van Rafa snap ik echt niet dat Djoko er niet vol voor gaat. Die punten liggen voor het oprapen, zeker met Murray en Nadal er al uit is dat niet verkeerd.
Zowaar een paar aardige punten van Nadal die laatste games.
Vergeet niet dat Djoko tegen Soderling ook al driet was, hij kan toch ook gewoon op zijn?
Jazeker, maar heb je de tegenstand al eens goed bekeken?
3 van de 17 laatste 1e service maar goed geslagen, maar toch een knappe hold. Vechten dan maar, op je tandvlees!
mindlight Wrote:Precies, als Nadal nou top zou spelen zou dit nog wel een redelijke stand zijn, maar gezien het niveau van Rafa snap ik echt niet dat Djoko er niet vol voor gaat. Die punten liggen voor het oprapen, zeker met Murray en Nadal er al uit is dat niet verkeerd.
Volgens mij gaat ie er ook vol voor, maar wil het gewoon niet...
nadal inmiddels 4 pnt meer =D>
ALs Djoko hier de set verliest, vermoed ik dat ie totaal instort als tegen Soderling of zelfs een opgave. Dit gaat nergens over...

Rafa is dan misschien slecht, hij is wel fit.
mindlight Wrote:Jazeker, maar heb je de tegenstand al eens goed bekeken?

Djoko slaat toch ook al 20 UE's in 10 games? Mss is ie zelf gewoon niet zo goed?!
Hup Djoko in die TB
Dat was weer een dramagame van Nadal, hou dat maar vol in de TB...
Hé, zowaar een 1e service!
Maar daar heeft ie dan weer niks aan Undecided
GElukkig weer twee makkelijke fouten van Nadal, die waren halverwege de set even weg.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31