FTM Forum

Full Version: Barclays ATP World Tour Finals 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Ik geloof dat ik dat wel met je eens ben Buurs.
Zou Stille niet juist met Soderling hebben willen gokken (hopende op afzegging na ftm-deadline)?
Uhh dan had hij kiesbaar moeten zijn, en had hij waarschijnlijk niet gebaald dat Buurs nog meer spelers kon kiezen.
Soderling was natuurlijk wel te kiezen geweest, net als nu Tsonga...
Ohh ok, ja ik weet dat Mac de organisatie moet doen deze week omdat wij die schema's niet in kunnen voeren. Geef jij dat dan wel even aan hem door?
En hij is er:

Group A: Roger Federer, Andy Murray, Juan Martin del Potro, Fernando Verdasco

Group B: Rafael Nadal, Novak Djokovic, Nikolay Davydenko, Robin Soderling


De tweede groep wel een stuk sterker dan de 1e zeg, zeker gezien de fysieke gesteldheid.
Nogal ja, ik ben helemaal niet gelukkig met deze groepsindeling. Voor Stille wel gunstig dit, mits hij een beetje gelukkige hand van picken heeft.
En die gelukkige hand heeft hij de laatste tijd...
WIe heeft er zin om de combinaties uit te rekenen die je met 22K kunt maken?
Voor mijn droomcombinatie kom ik 10 tekort, dat heb ik al wel gezien.
Met dank aan Mac is de DB alweer open!

De deadline ligt voorlopig op zaterdag 22 uur. Succes!
Moet er nog een mail uit eigenlijk over die deadline?
Mijn team staat :8:
Is zaterdagavond 22 uur goed dan?
Ik heb me eerlijk gezegd totaal niet verdiept, ik weet niet eens wanneer het toernooi begint :lol:
Doe maar wel ML, voor de zekerheid. Mooie poules dit. Genoeg te kiezen.
Je zou zeggen feli buurs, met Federer, Djokovic en Davydenko. Maar ja, als Murray dan wint...
Het (singles)toernooi begint 22 nov 2:15 (weet niet of dit GMT of GMT+1 is). Ik stel derhalve voor de deadline zondag 12:00 uur te zetten.
Ik weet echt niet wat Buurs gaat doen. Het kunnen zowel 3 of 4 spelers worden.De een zegt dit, de ander zegt dat. Ik doe wat ik zelf het beste vind en dan zien we het wel wat hij en ik heb. Met 1 speler kan je al zoveel punten halen.... :Big Grin
Ad Wim Wrote:Je zou zeggen feli buurs, met Federer, Djokovic en Davydenko. Maar ja, als Murray dan wint...

precies.

ik ben alleen bang dat dan murray het toernooi wint.

kies ik voor murray, dan zal federer wel gaan knallen. :|
Als Buurs en Stille maar niet dezelfde keuze maken inzake Federer/Murray.
Ja dat is het hem juist. Dan zal je zien dat wij dezelfde hebben en dan zal de keuze van mij wel laf zijn en lijkt het of ik geen risico durf te nemen
Ik ga voor de 2 topfavorieten.

eentje hoeft maar de finale te halen en ik ben hoop ik binnen.
Ja precies zo simpel is het. Daarom zeg ik al tijden dat het gat te groot is. Dat jongens als Verdasco of Soderling de finale gaan halen en zonder nederlaag blijven is gewoon 2%
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Je zou zeggen feli buurs, met Federer, Djokovic en Davydenko. Maar ja, als Murray dan wint...

precies.

ik ben alleen bang dat dan murray het toernooi wint.

kies ik voor murray, dan zal federer wel gaan knallen. :|
Zelfs als Murray ongeslagen wint, kun je nog bijna nooit verliezen.
Er zijn 2 teams mogelijk als je niet hoeft te gokken.

Federer, Djoko en Davy of Murray, Djoko, Davy en Verdasco/Soderling. Dan is 't dus kiezen tussen Federer en Murray+kleintje. Buurs gaat voor Federer, hopelijk Stille voor Murray.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Je zou zeggen feli buurs, met Federer, Djokovic en Davydenko. Maar ja, als Murray dan wint...

precies.

ik ben alleen bang dat dan murray het toernooi wint.

kies ik voor murray, dan zal federer wel gaan knallen. :|
Zelfs als Murray ongeslagen wint, kun je nog bijna nooit verliezen.

daarom heb ik dat team ook wel in mijn hoofd.

en ik zie murray eerlijk gezegd niet winnen.
centre court Wrote:Er zijn 2 teams mogelijk als je niet hoeft te gokken.

Federer, Djoko en Davy of Murray, Djoko, Davy en Verdasco/Soderling. Dan is 't dus kiezen tussen Federer en Murray+kleintje. Buurs gaat voor Federer, hopelijk Stille voor Murray.
Dan zal stille dus nooit winnen. Stille wint alleen als ie Federer, Murray en/of DJoko laat liggen.
Als ik dat doe wordt ik nog 6e :Big Grin
deadline op zondag 12 uur lijkt me trouwens het beste.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31